دامپزشک پرنده، لیست دامپزشکی های پرندگان
تماس با ما !به آسانی، لینک اول گوگل باشید ✨
دامپزشک پرنده، لیست دامپزشکی های پرندگان

لیست دامپزشکی های پرندگان و دامپزشک پرنده

مدت مطالعه 4 دقیقه

پرنده ها 🐦 همدم خوبی واسه ما آدمها هستند و نگهداری ازشون لذت بخشه پس اگه عاااااشقشونی و میخوای یکی از آنها رو بیاری خونه باید بدونی که نگه داری صحیح از آ ها خیلی مهمه و باید به فکر سلامتیشون باشی؛ اگه فکر میکنی که پرنده هایی مثل طوطی، کاسکو، مرغ عشق، قناری، فنچ، عروس هلندی و... برخلاف سگ و گربه ها نیاز به مراقبت ندارند سخت در اشتباهی چرا که برای اونها هم باید اطلاعات کافی درباره نگهداری و بیماریهاشون داشته باشی و به مض دیدن اولین نشونه های بیماری و مشکل متوجهشون بشی و در اولین فرصت به دامپزشک متخصص پرندگان مراجعه کنی. واسه همین هم آشنایی با لیست دامپزشکی های پرندگان و متخصص پرنده خییییلی مهمه و میخوام در این مقاله بهت کمک کنم تا خیلیییی سریع با دامپزشکیهای پرندگان ارتباط برقرار کنی پس مطالعه ی این مقاله رو اصلاااا از دست نده که مطمئنم خییییلی به دردت میخوره... 😍

 

معرفی کلینک های تخصصی پرندگان در تهران

ببین همونطور که بهت گفتم نگه داری اصولی از پرنده ها فقط به این معنا نیست که آب و دونه واسش بریزی و جاش رو تمیز کنی. پرنده ها موجودات بسیاااار حساس و آسیب پذیری هستن و خیلی مهمه که نشبت به تمام حرکات و رفتار و ویژگیهای ظاهری پرندت حساس باشی و به محض دیدن تغییری در حالش سریعا از دامپزشک متخصص پرندگان کمک بگیری. چون پرنده ها زمان زیادی برای درمان به شما نمیدن و خدای ناکرده ممکنه در عرض حتی چند ساعت تلف بشن. از طرفی هر دامپزشکی واقعاً صلاحیت تشخیص و درمان پرندگان رو نداره. چون آناتومی و فیزیولوژی پرندگان مخصوص خودشونه و بسیار با سگ و گربه متفاوته. در نتیجه بهتون اکیداً توصیه میکنم برای تشخیص و درمان پرنده خودتون جز به دامپزشکانی که به طور تخصصی در زمینه پرندگان تحصیلات و تجربه دارن، مراجعه نکنید.

در مورد چکاپ کردن پرندگان به شخصه توصیه نمیکنم تا زمانی که هیچ تغییری در وضعیت ظاهر و سلامت پرندتون ایجاد نشده و هیچ علامتی از بیماری نداره، به کلینیکهای دامپزشکی مراجعه کنید. اولین دلیلش اینه که بیماری ویروسی و بسیار مسری ایدز پرندگان خیلی شایع شده و احتمال اینکه پرنده سالم شما که بی دلیل و فقط برای چکاپ به دامپزشکی بردیدش، به این بیماری لاعلاج و کشنده مبتلا بشه اصلا کم نیست. دلیل دوم اینه که استرس برای پرندگان خیلی آسیب زا و حتی کشنده ست. چه دلیلی داره وقتی پرنده شما سرحال و تپل و سالمه با استرس رفتن به دامپزشکی و توی دست گرفته شدن توسط یه غریبه و .. مواجه بشه؟؟

ولی اگر نهایتا به دلیل بیماری یا مشکل خاصی مجبور به بردن پرنده پیش دامپزشک بودید، حتما حتما فقط به دامپزشکان متخصص پرندگان مراجعه کنید.

📍 حالا من در این مقاله چند تا از کلینکهای پرندگان رو بهت معرفی میکنم ولی میتونی لیست کاملتر رو در صفحه ی "لیست  دامپزشکیهای تخصصی پرندگان" پیدا کنی. واسه اینکار کافیه روی لینک کلیک کنی و استان مورد نظر خودت رو هم در فیلتر وارد کنی تا به آدرس و اطلاعات تماس کلینیک یا خدمات مورد نظرت برسی.

 

 اطلاعات تماس دکتر الماسی

لیست دامپزشکی های پرندگان و دامپزشک پرنده

 

دکتر پرندگان انلاین

اگه واسه پرنده ی خوشگلت مشکلی پیش اومده و خیلی سریع نیاز به مشاوره ی آنلاین داری دکتر حداد مرندی در کنارته، درسته! دامپزشکی تخصصی پرندگان مرکزی امکان مشاوره آنلاین پرندگان هم داره.

این مرکز به مدیریت دکتر حداد مرندی در خیابان آزادی بین آذربایجان و خوش جنوبی واقع شده آدرس دقیق دامپزشک پرندگان آنلاین رو میتونی در لینک زیر ببینی؛ راستی دامپزشکی تخصصی پرندگان مرکزی همه روزه حتی پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعاله 🕛.

 اطلاعات تماس دامپزشکی تخصصی پرندگان مرکزی (دکتر مرندی) در آزادی تهران

 

دامپزشکی پرندگان غرب

اگه سمت غرب تهران هستی و دنبال دامپزشکی پرندگان سمت غربی میتونی پرنده ی خوشگلت رو ببری دامپزشکی تخصصی پرندگان مرکزی  در آزادی تازه اگه شهرستان زندگی میکنی و دنبال مرکزی واسه ویزیت از راه دور هستی بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران میتونه کمکت کنه و ویزیت آنلاین برای پرندت انجام بده.

کلینیک پرندگان مرکزی همینطور خدمات ویزیت در محل هم دارن و در تمام روزهای هفته هم از ساعت 9 صبح تا 9 شب توسط متخصصین پرنده، آماده خدمت رسانی هستن.

این کلینیک در خیابان آزادی تهران واقع شده اگه میخوای پرنده ی خوشگلت رو واسه چکاپ و درمان به این کلینیک ببری و به اطلاعات تماس و آدرسشون احتیاج داری، بزن روی لینک زیر. از طریق سایت خود بیمارستان هم میتونید برای رزرو وقت آنلاین اقدام کنید.

  بیمارستان تخصصی پرندگان مرکزی در آزادی تهران

 

همینطور در غرب تهران، آقای دکتر الماسی، دامپزشکی متخصص پرندگان، در روزهای فرد در ساعات 16 الی 20 در کلینیک دامپزشکی آریانا در سردار جنگل، به درمان تخصصی پرنده ها مشغولن.

 

دامپزشکی پرندگان شمال تهران

اگه دنبال دامپزشکی پرنده تهران در شمال تهران هستی، من کلینیک دامپزشکی الیت در دروس پاسداران رو پیشنهاد میکنم که آقای دکتر الماسی، متخصص حاذق پرندگان در روزهای زوج در ساعات 16 تا 20، پرندگان رو ویزیت و درمان می کن

  کلینیک دامپزشکی الیت در پاسداران

دامپزشکی پرندگان شمال تهران

دامپزشکی پرندگان شبانه روزی غرب تهران

ببین اگه در تهران سکونت داری و دنبال دامپزشکی پرندگان شبانه روزی تهران هستی باید بهت بگم که میتونی از خدمات اورژانس پرندگان دکتر حامد مفیدی به عنوان دامپزشک متخصص پرندگان استفاده کنی.

این مرکز در غرب تهران یعنی بزرگراه حکیم غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی واقع شده و همونطور که بهت گفتم دامپزشکی پرندگان شبانه روزی است که خدمات مختلفی مثل چکاپ، واکسیناسیون و جراحی حیوانات انجام میده.

تازه این مرکز آزمایشگاه تشخیصی و پانسیون و بستری پرندگان هم داره؛ واسه دیدن لوکیشین دقیق و اطلاعات دیگه کافیه بزنی روی لینک زیر؛ به همین سادگی! 😉

 اطلاعات تماس دکتر حامد مفیدی | دامپزشک متخصص پرندگان در تهران

 

دامپزشکی پرندگان شبانه روزی غرب تهران

بهترین دامپزشک پرندگان

میخوام یه دامپزشک تخصصی پرندگان  دیگه در تهران رو بهت معرفی کنم، اگه پرنده های خوشگلی داشته باشی حتما اسم این دامپزشک پرنده رو شنیدی درسته! دکتر الماسی 😊.

دکتر مجید الماسی متخصص پرندگانه و به صورت گردشی در دامپزشکی های آریانا و الیت حضور داره.

میتونی واسه چکاپ، آزمایشهای تشخیصی و... پرنده ی خوشگلت رو به یکی از مراکز آریانا یا الیت ببری تا دکتر الماسی معاینه اش کنه.

دکتر الماسی روزهای زوج از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب در بیمارستان دامپزشکی الیت (دروس) و در روزهای فرد هم از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب در کلینیک آریانا (سردار جنگل) حضور داره. لینک بیمارستان دامپزشکی پرندگان الیت و کلینیک آریانا رو هم واست گذاشتم تا بتونی اطلاعات تماس و آدرسشون رو پیدا کنی.

 اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی الیت (دروس) در پاسداران

 اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی آریانا در سردار جنگل

بهترین دامپزشک پرندگان

ببین کلینیک هایی که بهت معرفی کردم همشون کلینیک های تخصصی پرندگان بودند اما باید بدونی که یکسری از کلینیکهای دامپزشکی مثل کلینیک دامپزشکی سنترال در تهران سعادت آباد بخش تخصصی پرندگان زینتی هم داره و در کنار کمک به سلامتیه سگ های پشمالو و گربه های ملوس خدمات مربوط به پرندگان هم ارائه میدن ؛ اسم چند تا از این مراکز که در کنار خدمات مختلف واسه حیوانات خانگی بخش تخصصی مربوط به پرنده ها هم دارند در ادامه واست آوردم.

کلینیک دامپزشکی دکتر جولایی در تهرانسر

کلینیک دامپزشکی پاسارگاد در سعادت آباد

کلینیک دامپزشکی رازی در شهرری

کلینیک دامپزشکی آبان در ستاری

 

و اما کلام آخر...

ازت ممنونم که تا آخر این مقاله با من همراه شدی و امیدوارم این لیستی که آماده کردم به دردت بخوره؛ مطمئنم الان میتونی خیلی راحت دامپزشک پرنده و کلینیکهای تخصصی پرندگان رو در تمامی نقاط تهران پیدا کنی؛ راستی یادت باشه اگه مرکز خوبی رو میشناسی و اسمش در پت لینک نیومده از طریق ثبت مراکز اسم و اطلاعات آن مجموعه رو ثبت کنی تا بقیه هم بتونن ازش استفاده کنند.

در ضمن اگه نظر یا سوالی درباره ی مطالب این مقاله داری خوشحال میشم از طریق ثبت دیدگاه ها واسم بنویسی... 😍

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400