لیست کامل درمانگاه های مشهد در خرداسان رضوی | پت لینک
لیست کلینیکهای دامپزشکی در مشهد | پت لینک

لیست کلینیکهای دامپزشکی در مشهد

مدت مطالعه 3 دقیقه

فهرست کامل دامپزشکی در خراسان رضوی مشهد چیزیست که اگر مسافر شهر زیبای مشهد هستید و حیوان خانگی هم دارید، حتماً به آن نیاز پیدا می کنید.  اگر ساکن مشهد هستید و به تازگی هم یک حیوان خانگی، سگ یا گربه یا خرگوش و پرنده و همستر به خانواده شما اضافه شده باشد، شما برای انجام خدمات بهداشتی و درمانی آنها به کلینیکهای دامپزشکی مشهد مراجعه خواهید کرد. در این مطلب لیست کامل دامپزشکیهای مشهد و خراسان رضوی را برای شما گرد آوری کرده و به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

دسترسی به اطلاعات حیوان آنلاین 

قبل از اینکه به سراغ لیست کلینیکهای دامپزشکی در مشهد برویم میخواهم به شما بگویم اگر سگ یا گربه یا هر کدام از حیوانات عزیز شما داروی خاصی را مصرف میکنند بهتر است، برای حیوان خود از طریق صفحه " ثبت حیوان خانگی " یک شناسنامه آنلاین تهیه کنید ، در این شناسنامه شما  میتوانید تمامی اطلاعات حیوان خود را ثبت کنید و زمانی که در سفر بودید اگر برای مثال داروی حیوان خود را فراموش کرده اید که ببرید از طرف qr کدی که بر روی پلاک حیوانتان است به این صفحه دسترسی داشته باشید تا اطلاعات آنلاین به شما نمایش داده شود ، پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، پس همین الان از طریق لینک بالا اقدام به ثبت حیوان خانگی خود در سایت پت لینک کنید. 

لیست دامپزشکیهای مشهدلیست دامپزشکیهای شهرهای ایران

دامپزشکی سیار مشهد | پت لینک

دامپزشکی سیار مشهد، مرکزیست که معمولا برای افرادی است که انسانهای مسئول و مهربانی هستند که در مشهد به یک حیوان شهری نیازمند کمک ،میخواهند کمک کنند و در چنین شرایطی نیاز به یک  خدمات اورژانس دامپزشکی در مشهد نیاز داشته باشید، می تواند نجات بخش زندگی حیوان باشد.

همچنین در صورتیکه ساکن مشهد هستید و در باغ، ویلا یا مناطق صنعتی، یک حیوان خانگی دارید و مراجعه به دامپزشکی برای شما کار سختیست، میتوانید برای استفاده از خدمات عمومی دامپزشکی در محل خود، با دامپزشکی سیار مشهد تماس بگیرید. گاهی همه ما در شرایطی قرار میگیریم که نیاز است یک دامپزشک به محلی که ما هستیم بیاید ، در چنین شرایطی با یک تماس میتوانیم از این دامپزشکی بخواهیم تا به محلی که و حیوانمان هستیم بیاید و خدمات دامپزشکی در محل را رائه دهد

 

دامپزشکی سیار مشهد چه خدماتی را ارائه میدهد؟ 

 دامپزشکی سیار حیوانات در مشهد خدماتی که در ادامه بیان میکنیم را در محل به صورت حضوری ارئه میدهد در نظر داشته باشید که این خدمات برای اولین بار است که در شهر مشهد برای ساکنین این شهر در نظر گرفته شده است. 

  • ‎معاینات عمومی و تخصصی و درمان حیوانات 
  • صدور شناسنامه حیوانات 
  • واکسیناسیون و انگل تراپی حیوانات مختلف 
  • ‎انواع جراحی های سرپایی 
  • ‎فروش غذای حیوانات 

 

‎همچنین این خدمات برای تمامی انواع حیوانات از قبیل سگ ، گربه، خرگوش ، همستر، آبزیان، کاسکو، مرغ عشق، عروس هلندی، مینا و ... قابل ارائه است ، در صورتی که نیاز تماس با این مرکز دارید اطلاعات تماس برای شما در لینک زیر قرار گرفته است: 

☎️اطلاعات تماس: کلینیک دامپزشکی سیار مشهد

کلینیک دامپزشکی بهار در بلوار سجاد مشهد

کلینیک دامپزشکی بهار مشهد واقع در بلوار سجاد تهران، همه روزه در ساعات 1 صبح تا 10 شب، آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حیوانات خانگی می باشد. همچنین میتوانید غذای خشک و سایر اقلام مربوط به حیوانات را از پت شاپ کلینیک دامپزشکی بهار تهیه نمایید.

☎️اطلاعات تماس: کلینیک دامپزشکی بهار     

کلینیک دامپزشکی نوین مشهد (کلینیک دامپزشکی مشهد قاسم آباد)

کلینیک دامپزشکی نوین، در قاسم آباد مشهد و با مدیریت آقای دکتر داود دلاوری واقع شده است. شما می توانید با تعیین وقت قبلی در ساعات 10 صبح تا 10 شب به این کلینیک مراجعه نمایید. در کلینیک دامپزشکی نوین کلیه خدمات بهداشتی و درمانی حیوانات خانگی از قبیل واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، جراحی حیوانات، خدمات دندانپزشکی حیوانات و ... انجام می شود.

☎️اطلاعات تماس: کلینیک دامپزشکی نوین مشهد

کلینیک دامپزشکی آبان مشهد       

کلینیک دامپزشکی آبان با مدیریت آقای دکتر مجید کاظم نژاد در وکیل آباد کرج واقع شده است. این کلینیک در تمامی روزهای هفته حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی عزیز شما می باشد. در کلینیک دامپزشکی آبان همچنین می توانید موهای حیوانات خانگی خود را شسته و کوتاه کنید.

☎️اطلاعات تماس: کلینیک دامپزشکی آبان مشهد

بیمارستان دامپزشکی مهر مشهد (دامپزشکی ایرانمهر مشهد)

بیمارستان دامپزشکی مهر با مدیریت آقای دکتر نجم الدین اجرتی در وکیل آباد مشهد واقع شده است. در این کلینیک  فوق تخصصی می توانید خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی را دریافت کنید. به عنوان مثال اگر سگ شما بیماری گوارشی خاصی دارد، میتوانید در بیمارستان دامپزشکی مهر، آندوسکوپی انجام دهید. همچنین این بیمارستان دامپزشکی خدمات فیزیوتراپی برای توانمندسازی حیوانات ارائه می دهد و در صورتیکه به دامپزشکی سیار نیاز داشته باشید، این کلینیک امکان اعزام دامپزشک به محل شما را دارد.

☎️اطلاعات تماس: کلینیک دامپزشکی مهر مشهد

کلینیک دامپزشکی ساینا مشهد (دکتر گله دار دامپزشک مشهد)

کلینیک دامپزشکی ساینا با مدیریت آقای دکتر احسان گله دار کاخکی، در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است. در این کلینیک کلیه خدمات تخصصی دامپزشکی از قبیل تصویربرداری حیوانات، آزمایشگاه تخصصی، اصلاح و شستشو، پت شاپ ارائه می گردد. برای مراجعه به کلینیک دامپزشکی ساینا، قبل از مراجعه وقت قبلی را هماهنگ نمایید

☎️اطلاعات تماس: کلینیک دامپزشکی ساینا در مشهد

کلینیک دامپزشکی آراد مشهد

کلینیک دامپزشکی آراد با مدیریت آقای دکتر پیمان شاه زمانی در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است. این کلینیک در تمامی روزهای هفته حتی جمعه ها و روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات دامپزشکی می باشد. در این کلینیک علاوه بر امکانات تصویربرداری و آزمایشگاه تشخیصی، امکان اعزام دامپزشک و انتقال حیوان خانگی توسط آمبولانس به کلینیک دامپزشک وجود دارد.

☎️اطلاعات تماس: دامپزشکی آراد مشهد

دامپزشکی در مشهددرصورتیکه شما هم ساکن شهر مشهد هستید و سابقه مراجعه به یک یا چند کلینیک دامپزشکی در مشهد را داشته اید، حتماً به صفحه مربوط به آن کلینیک دامپزشکی در سایت پت لینک مراجعه کرده و نظر مثبت یا منفی خود را در بخش نظر کاربران، ثبت کنید. با این کار علاوه بر کمک به بهبود خدمات در مراکز دامپزشکی، به مراجعین بعدی کمک می کنید که انتخاب بهتری برای حیوان خانگی خود داشته باشند. همچنین درصورتیکه به کلینیک دامپزشکی خاصی در مشهد مراجعه مبکنید که نام آن در سایت پت لینک ثبت نشده است، خیلی ممنون خواهیم شد اگر با صرف وقت اندک، در قسمت ثبت رایگان مراکز، نام و مشخصات کلینیک مورد نظر خود را ثبت کنید  به ما در تکمیل بانک اطلاعاتی جامع دامپزشکیهای کشور، یاری رسانید.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" باسلام کلینیک آراد که واقعا هیچ تخصصی ندارن دکتراش من گربه بردم اونجا برای عقیم سازی و بیچارم کردن که چندبرابر هزینه کردم تا بتونم درمانش کنم . وکلینیک دکتر نرگسی واقعا یک دکترفهمیده وانسان هستن که ایشون درمان کردن بعدازینکه اونا خرابکاری کردن واقعا بایدقدردان همچین دکترایی بود "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400