فهرست دامپزشکی های سیار
لیست دامپزشکی سیار در تهران | پت لینک

لیست دامپزشکی های سیار در تهران

مدت مطالعه 4 دقیقه

فهرست دامپزشکی های سیار در هر شهر، از مواردیست که میتواند در موارد اورژانسی به ما کمک کند که از کمک یک دامپزشک خبره برای درمان حیوانی که به دلایل مختلف قادر به انتقال او به دامپزشکی نیستیم، کمک کند. ممکن است شما سگ بزرگ جثه یا مهاجمی داشته باشید که بردن او به خیابان و سالن انتظار دامپزشکی کار عاقلانه ای نباشد. یا شاید در باغی از چندین سگ و سایر حیوانات نگهداری میکنید که انتقال آنها به نوبت به دامپزشکی، وقت، هزینه و انرژی زیادی از شما بگیرد. یا گاهی با حیوانی مواجه می شوید که به کمک نیاز دارد ولی برای انتقال او به نزدیکترین کلینیک دامپزشکی، وسیله نقلیه ندارید.

در این شرایط است که لیست دامپزشکیهای سیار شهر شما (دامپزشک در محل)، به کار می آید.

در این مطلب قصد داریم کلینیک های دامپزشکی سیار در تهران و سایر شهرهای ایران و کلینیکهای دامپزشکی ای که امکان اعزام دامپزشک به محل شما را دارند، معرفی کنیم.

دامپزشکی سیار در تهران

ارایه خدمات دامپزشکی در محل توسط دامپزشکان متخصص و عمومی در زمینه دام کوچک (سگ و گربه) ، پرندگان  ، اسب (دندانپزشکی ، مامایی ، داخلی ، اندام حرکتی) 

خدمات به صورت تمام وقت ۲۴ ساعته (در صورت اورژانس) میباشد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعزام دامپزشک به محل خود با شماره ۰۹۱۲۰۸۴۰۰۷۵ تماس حاصل فرمایید.

دامپزشکی در محل

دامپزشکی سیار شرق تهران - مانوک در پاسداران

بیمارستان دامپزشکی سیار مانوک علاوه بر اینکه یک دامپزشکی سیار است همچنین یکی از مراکز خدمات حیوانات شبانه روزی است که میتوانید از خدمات این مرکز به صورت 24 ساعته استفاده کنید این کلینیک دامپزشکی با مدیریت آقای دکتر علی شریعت که در پاسداران واقع شده است و یکی از دامپزشکی های شرق تهران محسوب میشود، علاوه بر اینکه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی از قبیل تصویربرداری حیوانات ، جراحی های عمومی و تخصصی، خدمات دندانپزشکی حیوانات و ... را به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز انجام میدهد می دهد، درصورتیکه نیاز به اعزام دامپزشک به محل در تهران داشته باشید، این امکان را برای شما و حیوان خانگیتان فراهم آورده است بنابراین ما میتوانیم از خدمات دامپزشک سیار این مرکز به صورت7/24 یعنی هفت روز هفته به صورت شبانه روزی استفاده کنیم.

☎️ اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی مانوک

 

دامپزشکی ویزیت در محل کارن

یکی دیگر از دامپزشکی هایی که خدمات ویزیت در محل برای حیوان شما ارائه میدهد و اعزام دامپزشک به محل را برای شما میسر کرده است، کلنیک دامپزشکی کارن در جنت آباد جنوبی است ، در این کلینیک خدماتی همچون خدمات دندانپزشکی حیوانات که شامل جرمگیری دندان حیوانات و کشیدن دندان آنها ، اصلاح و شستشوی حیوانات ، صدور شناسنامه و میکروچیپ و جراحی بافت نرم و ارتوپتی ارائه داده میشود. 

همچنین اگر قصد گرفتن تاییدیه سلامت حیوان برای خروج از کشو را دارید میتوانید به این کلینیک مراجعه کنید. 

در ادامه میتوانید با کلیک بر روی لینک پایین به اطلاعات تماس این مرکز دسترسی داشته باشید. 

☎️ اطلاعات تماس: کلینیک کارن با ویزیت در محل حیوان 

کلینیک دامپزشکی رکس در خیابان توحید تهران

کلینیک دامپزشکی سیار رکس با مدیریت آقای دکتر اژدری، در مرکز تهران واقع شده است. در این کلینیک در روزهای غیر تعطیل هفته میتوانید از انواع خدمات دامپزشکی بهره ببرید. ولی درصورتیکه نیاز به خدمات اورژانسی یک دامپزشکی سیار داشتید میتوانید با تماس یا شماره اورژانسی کلینیک، درخواست اعزام دامپزشک به محل داشته باشید.

 

☎️ اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی سیار رکس

 

کلینیک دامپزشکی سیار در دماوند - سهیل

کلینیک دامپزشکی خدمات در محل سهیل با مدیریت خانم دکتر فروغ فهیمی، در آبسرد شهر دماوند واقع شده است. بنابراین اگر برای یک مسافرت چند روزه به آبسرد درماوند رفته اید و نیاز به خدمات پزشکی حیوانات داشتید میتوانید از دامپزشکی سیار سهیل درخواست اعزام نیرو به محل را بدهید، در کلینیک دامپزشکی سهیل،  خدمات دامپزشکی دام و طیور و حیوانات خانگی انجام می شود. درصورتیکه ساکن شهر دماوند هستید میتوانید از کلینیک دامپزشکی سهیل درخواست اعزام دامپزشک در محل کنید.

 

☎️ اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی سیار سهیل

 

بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان در الهیه تهران

بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان با سابقه طولانی در زمینه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دامپزشکی، با مدیریت دکتر فتاحیان در شمال تهران واقع شده است. در این کلینیک امکان انجام پروسه های پیچیده تشخیصی و درمانی از قبیل آندوسکوپی حیوانات وجود دارد. در ساعات کاری کلینیک امکان درخواست اعزام دامپزشک از بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان را نیز را دارید. این یعنی یک دامپزشکی سیار در محل شما!

 

☎️ اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی در محل دکتر فتاحیان

 

کلینیک دامپزشکی راد در میدان آزادی تهران

درصورتیکه ساکن حوالی میدان آزادی تهران هستید و به اعزام دامپزشک به محل نیاز دارید، میتوانید با کلینیک دامپزشکی راد با مدیریت آقای دکتر صابر سیدی تماس بگیرید. این کلینیک دامپزشکی در تمامی روزهای هفته به استثنای تعطیلات رسمی تا ساعت 22 شب ارائه دهنده خدمات عمومی دامپزشکی می باشد.

 

☎️ اطلاعات تماس کلینیک دامپزشک سیار راد

 

کلینیک دامپزشکی آفاق در آیت الله کاشانی تهران برای ویزیت حیوان در محل

کلینیک دامپزشکی اعزام در محل آفاق با مدیریت آقای دکتر فرهاد بساق زاده در غرب تهران واقع شده و علاوه بر امکان پانسیون کردن حیوانات می توانند در صورت نیاز برای کمک به حیوان شما در محل حاضر شوند. در این کلینیک دامپزشکی میتوانید در تمامی روزهای هفته از خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی برای حیوانات خانگی خود بهره ببرید.

☎️ اطلاعات تماس دامپزشک در محل آفاق

 

بیمارستان دامپزشکی سیار ستیا - اعزام دامپزشک به منزل

 

یکی دیگر از بیماستان هایی که اعزام نیرو خدمات حیوانات به محل را دارد بیمارستان ستیا است، در این دامپزشکی شما میتوانید کلیه خدمات درمانی حیوانات و همچنین خدمات مراقبتی حیوانات را دریافت کنید، به جای اینکه حیوان خود را به آزمایشگاه ببرید و پس از آن حیوان را با آزمایش به مطلب یک دامپزشک ببرید میتوانید از خدمات آزمایشگاه حیوانات و دکتر حیوانات این مرکز استفاده کنید، همچنین میتوانید درخواست دامپزشک سیار دهید تا درمان و مراقب در محل مورد نظر شما انجام شود 

☎️ اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی سیار  و پت شاپ ستیا

 

 

خدمات دامپزشکی در محل دکتر ملک لو 

یکی از دامپزشکی هایی که میتوانیم در آن درخواست اعزام دامپزشک به محل را داشته باشیم ، کلینیک دامپزشکی دکتر ملک لو شعبه میرداماد است که ویزیت حیوان در منزل را در سراسر تهران پوشش میدهد، خدماتی که در این مرکز برای حیوان شما به صورت سیار انجام میشود از قبیل موارد زیر است :

خدمات دامپزشکی در محل دکتر ملک لو | پت لینک

  • صدور شناسنامه حیوان در محل
  • واکسیناسیون سگ و گربه در منزل که واکسن چندگانه اروپایی استفاده میشود
  • خون گیری حیوانات در منزل
  • اعزام نیرو دامپزشک برای انگل تراپی
  • سرم تراپی سگ و گربه در منزل و محل کار
  • خدمات دامپزشکی در محل بابت بررسی هاری سگ  
  • ویزیت سگ در محل 
  • تزریقات حیوان در منزل و محل کار

که تمامی موارد بالا با امکان حضور دامپزشکان متخصص آقا و خانم برای شما فراهم شده است همچنین کلیه امکانات کلینیک و تجهیزات کامل را همراه خود خواهند داشت.

 

☎️اطلاعات تماس : خدمات دامپزشکی در محل دکتر ملک لو 

 

ما در این مطلب نام و مشخصات برخی از کلینیکهای دامپزشکی در تهران که امکان اعزام دامپزشک به محل را داشتند و میتوانستند در نقش یک دامپزشکی سیار عمل کننده را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم دامپزشکی سیاری را میشناسید که در سایت پت لینک ثبت نشده است، حتماً به قسمت ثبت رایگان کلینیکهای دامپزشکی رفته و به سادگی نام و مشخصاتی را که از کلینیک دامپزشکی مدنظر خود می دانید ثبت کنید. با این کار به تکمیل این بانک اطلاعاتی و استفاده بهتر کاربران بعدی، کمک شایان ذکری می کنید. همچنین برای دیدن کلینیکهای سیار و سایر خدمات دامپزشکی در تهران و تمامی شهرهای کشور،  روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400