فهرست دامپزشکی های شیراز و استان فارس
لیست کلینیک های دامپزشکی شیراز | پت لینک

لیست کلینیک های دامپزشکی شیراز

مدت مطالعه 4 دقیقه

لیست دامپزشکیهای شیرازلیست دامپزشکیهای شهرهای ایران

 

لیست کلینکی های دامپزشکی شیراز را میخواهیم در این صفحه با هم بررسی کنیم ، ما در اینجا سعی کردیم تمامی کلینیک های دامپزشکی که در شهر شیراز هستند را برای شما به ترتیب اولویت با نظرات شما بیآوریم ، شما میتوانید اگر تجربه ای در هر کدام از این کلینیک ها دارید در قسمت دیدگاه ها در این صفحه و یا صفحه ی مربوط به خود کلینیک دامپزشکی در شیراز بیان کنید تا به بهبود کیفیت بررسی خدماتی کلینیک های مختلف کمک کرده باشید ، ما به شما کمک میکنیم تا بهترین کلینیک دامپزشکی شیراز که خدمات مناسب حیوان شما را ارائه دهد با توجه به مقایسه خدمات کلینیک های مختلف پیدا کنید ، شما هم اگر تجربه ای دارید با ما در میان بگذارید تا به ما کمک کنید بتوانیم خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه دهیم. 

 

1-کلینیک دامپزشکی دکتر جواهری در میدان معلم شیراز

اینکلینیک با مدیریت آقای دکتر جواهری در میدان معلم شیراز دایر می باشد. در کلینیک دامپزشکی دکتر جواهری مب توانید خدمات چک آپ و واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، جراحی حیوانات، پانسیون حیوانات، اصلاح و شستشو و ... را در تمامی روززهای هفته و روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب دریافت کنید.

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دکتر جواهری

 

2-کلینیک دامپزشکی رویال در خیابان خبرنگار شیراز

کلینیک دامپزشکی رویال شیراز در تمامی روزهای هفته از ساعت 9:30 الی 22:30 خدمات دامپزشکی کامل و متنوعی را ارائه می دهد. در این کلینیک دامپزشکی کلیه خدمات تخصصی از قبیل تصویربرداری حیوانات، انجام آزمایشهای تشخیصی، جراحی و بستری حیوانات ارائه می شود. کلینیک دامپزشکی ریال در تمامی روزهای هفته اعم از جمعه ها پذیرش حیوانات را انجام می دهد.

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی رویال شیراز

 

3-کلینیک دامپزشکی آلفا در فرهنگ شهر شیراز

کلینیک دامپزشکی آلفا در تمامی روزهای هفته شامل جمعه ها و تعطیلات رسمی در ساعات 9 تا 22 باز بوده و حیوانات خانگی شما را پذیرش می کند. این کلینیک دامپزشکی در فرهنگ شهر شیراز واقع شده است.

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی آلفا در شیراز

 

4-کلینیک دامپزشکی دامون در میدان احسان شیراز

کلینیک دامپزشکی دامون واقع در میدان احسان شیراز، در کلیه روزهای هفته و روزهای تعطیل خدمات جراحی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و کلیه خدمات درمانی را در اختیار حیوانات خانگی شما قرار می دهد. همچنین پرندگان خانگی خود را برای خدمات درمانی می توانید به کلینیک دامپزشکی دامون شیراز ببرید.

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دامون شیراز

 

5-کلینیک دامپزشکی آران در بلوار چمران شیراز

این کلینیک با مدیریت آقای دکتر نوید گلستانی، واقع در بلوار چمران شیراز در تمامی روزهای هفته اعم از جمعه ها  وتعطیلات رسمی، پذیرای حیوانات خانگی در شهر شیراز است. خدمات قابل ارائه در کلینیک دامپززشکی آران علاوه و خدمات عمومی دامپزشکی، شامل سونوگرافی و رادیولوژی حیوانات و پانسیون و بستری نیز می باشد.

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی آران شیراز

 

6-کلینیک دامپزشکی کیمیا در پاسداران شیراز

کلینیک دامپزشکی کیمیا با مدیریت دکتر خالدی در تمامی روزهای هفته و روزهای تعطیل در ساعات 9 تا 22 کلیه خدمات دامپزشکی را ارائه می دهد. این کلینیک در پاسداران، جنب معلم شیراز واقع شده است.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی کیمیا شیراز 

7-کلینیک دامپزشکی شوکا در بلوار مدرس شیراز

کلینیک دامپزشکی شوکا، واقع در بلوار مدرس شیراز، همه روزه بجز جمعه ها از ساعت 9 صبح لغایت 10 شب بصورت یکسره آماده خدمت رسانی به دامهای کوچک و صاحبان آنها می باشد. در کلینیک دامپزشکی شوکا، خدمات درمانی پرندگان نیز ارائه می شود.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی شوکا در شیراز

 

8-بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی اپال در فرهنگ شهر شیراز

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی اپال که در فرهنگ شهر شیراز تاسیس شده است، در تمامی زمینه های عمومی و تخصصی دامپزشکی در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به حیوانات خانگی را داراست. بخشهای کلینیک دامپزشکی اپال شامل جراحی تخصصی و ارتوپدی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، بخش داخلی، آزمایشگاه تخصصی، داروخانه، بخش پرندگان، حیوانات اگزوتیک، بستری، آرایشگاه و شستشو، رفتارشناسی و آموزش حیوانات و پت شاپ می باشد. همچنین اورژانس شبانه روزی آماده ارائه خدمات در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی اپال شیراز

 

9-کلینیک دامپزشکی یارا در خلد برین شیراز

در کلینیک دامپزشکی یارا با مدیریت خانم دکتر مردانی می توانید کلیه خدمات عمومی دامپزشکی از قبیل چک آپ و واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، جراحی حیوانات، خدمات دندانپزشکی، اصلاح و شستشو و خرید از پت شاپ را دریافت کنید. این کلینیک در خلد برین شیراز واقع شده است

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی یارا در شیراز

 

10-کلینیک دامپزشکی شیراز وت در میدان احسان شیراز

کلینیک دامپزشکی شیراز وت آماده ارائه تمامی خدمات دامپزشکی درمانی، جراحی، داخلی، دندانپزشکی، تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی و پت شاپ و آرایش و اصلاح حیوانات میباشد. علاوه بر این دامپزشکی شیراز وت امکان ارائه خدمات فیزیوتراپی برای حیواناتی نیازمند به توانمندسازی را نیز دارد.

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی شیراز وت در شیراز

 

11- کلینیک دامپزشکی شبانه روزی آریاوت در تاچارا شیراز

کلینیک دامپزشکی شبانه روزی آریاوت در تاچارای شیراز واقع شده و کلیه خدمات دامپزشکی را در مجموعه خود گرد آورده است. علاوه بر کلیه خدمات دامپزشکی در صورتیکه با مورد اورژانسی مواجه شده باشید، میتوانید با این بیمارستان دامپزشکی تماس گرفته و تقاضای رسال آمبولانس حیوانات کنید.    

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی آریا وت شیراز

 

12- کلینیک دامپزشکی ملوس در میدان صنایع شیراز

کلینیک دامپزشکی ملوس با مدیریت آقای دکتر علیرضا رودکی در تمامی روزهای هفته به استثنای تعطیلات رسمی در ساعات 9 تا 22 آماده ارائه خدمات دامپزشکی عمومی و تخصصی را داراست. این کلینیک در میدان صنایع شیراز واقع شده است.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی ملوس در میدان صنایع شیراز 

13- کلینیک دامپزشکی شاهین در معالی آباد شیراز

چنانچه ساکن شهر شیراز هستید برای انجام امور حیوان خانگی خود همچنین میتوانید به کلینیکدامپزشکی شاهین واقع در معالی آباد شیراز مراجعه کنید. کلینیک دامپزشکی شاهین به استثنای روزهای جمعه، آماده پاسخگویی به شما است. پیش از مراجعه به کلینیک حتماً تماس بگیرید.

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی شاهین شیراز

 

 

نتیجه گیری

از اینکه میتوانیم به شما در زمینه نگهداری از حیوان عزیزتان کمک کنیم خوشحالیم، امیدوارم با دانستن لیست کلینیک های شیراز یا استان فارس به راحتی بتوانید کلینیک مد نظر خود را در شهر زیبای شیراز پیدا کنید و از خدمات حیوانات مناسب حیوان خود استفاده کنید، در صورتی که در رابطه با هر کدام از کلینیک های گفته شده در این صفحه تجربه ای دارین خوشحال میشویم اگر تجربتون را با ما هم در میان بگذارید بخش دیدگاه مطالب متعلق به شما دوست عزیز است ، تجربیات شما میتواند به دیگران کمک کند تا برای حیوانی که ازش نگهداری میکنند بهترین تصمیم را بگیرند ، همانطور که میدانید پت لینک یک سایت بانک جامع اطلاعات دامپزشکی ها و مراکز خدمات حیوانات است که این امکان را فراهم کرده ایم تا تمامی افراد بتوانند در این سایت کاملا رایگان ثبت نام کنند ، شما هم میتوانید اگر کلینک دامپزشکی دارید از طریق لینک " ثبت مرکز خدمات دامپزشکی در پت لینک " به صورت کاملا رایگان  اقدام به ثبت کلینیک خود کنید ما اطلاعات کلینیک شما را بررسی میکنیم و پس از آن ، این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار میدهیم. 

✴️ همچنین اگر شما از کاربران عادی هستید میتوانید از طریق صفحه " لیست دامپزشکی های سراسر کشور " خدمات دامپزشکیهای اطراف خود را بررسی کنید و یک کلینیک دامپزشکی مناسب را برای حیوان خود انتخاب کنید.

✴️ همچنین یکی از خدمات رایگانی که در حال حاضر پت لینک در اختیار شما گذاشته است این است که اطلاعات حیوان دلبند خود را در صفحه " ثبت حیوان خانگی " ثبت کنید تا در هر کجایی بتوانید به اطلاعات حیوان خود دسترسی داشته باشید که البته اگر یک پلاک گردنی کیو آر کد تهیه کنید دیگران هم میتوانند صفحه اطلاعات حیوان شما را ببینند و در صورتی که حیوان گم شود به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند و حیوان عزیزان را به دست شما برسانند. 

🔴🟠 اگر از خدمات پت لینک استفاده کردین و یا از خدمات کلینیک های معرفی شده با ما در میان بگذارید 

 

 

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400