دامپزشکی شبانه روزی در تهران
لیست کامل دامپزشکی های شبانه روزی تهران

لیست کامل دامپزشکی های شبانه روزی تهران

مدت مطالعه 6 دقیقه

در این صفحه از پت لینک شما لیست دامپزشکی شبانه روزی تهران را مشاهده میکنید تا اگر در تهران سکونت دارید و خدایی ناکرده برای حیوان عزیز شما خارج از تایم های کاری اتفاقی افتاده است که نیاز به دامپزشک دارد شب هنگام با دامپزشک نزدیک محل خود تماس بگیرید و درخواست اعزام دامپزشک به محل را داشته باشید و یا حیوان خود را به یکی از کلینیک های دامپزشکی شبانه روزی در تهران ببرید اگر به طور خاص به دنبال دامپزشکی پرندگان شبانه روزی هستید به صفحه لینک شده مراجعه کنید و از فیلتر شبانه روزی استفاده کنید.

 ما سعی کردیم در این لیست دامپزشکی هایی را برای شما لیست کنیم که بیشترین مراجع را داشته اند اما باز هم لیست کاملی از تمامی دامپزشکی ها را خودتان میتوانید در صفحه " دامپزشکی های شبانه روزی تهران " مشاهده کنید تا بر اساس منطقه خود نزدیکترین کلینیک را پیدا کنید، قبلا هم در رابطه با ویژگی های یک دامپزشکی شبانه روزی خوب با هم صحبت کرده ایم بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای حیوان خود انتخاب کنید ،در ادامه همراه پت لینک که دوست و یاور شما و حیوان عزیز شماست باشید.

لیست دامپزشکی های شبانه روزی تهران :

✅پلتفرم آنلاین دامپزشکی پت بوم

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور 

✅بیمارستان دامپزشکی تهران

✅بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین

✅آدرس و تلفن بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی رویال

✅بیمارستان تخصصی دامپزشکی ایرانیان

✅بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی مانوک ( دکتر علیرضا شریعت)

✅بیمارستان دامپزشکی مرکزی در زعفرانیه

 

 ✍️ نکته سردبیر : اگر در شهری غیر از تهران سکونت دارید ، میتوانید در این صفحه لیستی از دامپزشکی های شبانه روزی شهر خود را مشاهده کنید ، پس از ورود به صفحه در بالای صفحه به جای تهران == > شهر خود را انتخاب کنید : لیست کلینیک های دامپزشکی شبانه روزی شهر شما 

پلتفرم دامپزشکی آنلاین پت بوم

پت بوم، از بهترین سرویس های نسل نو در خدمات دامپزشکی است که با بهره گیری از سرویس آنلاین و تلفنی، به مخاطبان خود در سراسر کشور این امکان را می دهد تا بدون صرف زمان و هزینه رفت و آمد، به صورت 24 ساعته، با دامپزشک خود در ارتباط باشند و مشکلات پت خود را به بهترین شکل برطرف کنند.

☎️ ارتباط آنلاین با دامپزشک

پلتفرم دامپزشکی آنلاین پت بوم

 

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور 

بخش داخلی: یکی از اصلی ترین بخش های بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور، بخش داخلی آن است که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته فعال است و پذیرش و معاینه پت در این بخش انجام می شود.

بخش جراحی: تمامی خدمات جراحی حیوانات در این بخش به صورت تخصصی انجام می شود، این نکته را در نظر داشته باشید که این تمامی جهیزات و امکانات در بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور از مدرن ترین و با کیفیت ترین تجهیزات روز دنیا است.

بخش رادیولوژی، سونوگرافی و اکو: از دیگر بخش های شخصی این مجموعه می توان به بخش رادیولوژی اشاره کرد که همانند تمامی بخش ها به صورت شبانه روزی فعال است.

بخش بستری: بخش بستری دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور که شامل بستری در اتاق های عادی و icu است که براساس نظر پزشک متخصص مراقبت های لازم انجام می شود.

 آدرس سایت: Taghipourhospital.com

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور | پت لینک

وقتی سگتو میبری بیرون شروع به خوردن چمن ها میکنه؟ اگر نمیدونی دلیلش چیه مطلب "علت علف خوردن سگ ها " رو بخون. 

بیمارستان دامپزشکی تهران

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی تهران از اولین بیمارستان های حیوانات خانگی ایران محسوب میشود که به صورت شبانه روزی میتوانید برای انجام کارهای پزشکی حیوانات به این مرکز مراجعه کنید، در این مرکز بخش های بسیاری را مشاهده میکنید

بخش داخلی : اصلی ترین بخش این بیمارستان دامپزشکی است که پذیرش حیوان در این بخش انجام میشود

بخش جراحی : تمامی خدمات جراحی حیوانات را میتوانید با مدرن ترین تجهیزات در این بخش انجام دهید

بخش دندانپزشکی حیوانات : میدانیم که برای انجام کارهای دندانپزشکی حیوانات مراکز متفاوتی وجود دارد اما بیمارستان دامپزشکی تهران یکی از بزرگترین مراکز در این موضوع است که شما میتوانید خدمات دندانپزشکی حیوانات را در هر دو شعبه این بیمارستان یعنی شعبه شمال و غرب دریافت کنید

بخش پرندگان و حیوانات خاص : اگر نیاز به دامپزشک برای پرنده و یا حیوان خاص خود هستید لازم است به بخش پرندگان و حیوانات خاص بیمارستان شبانه روزی تهران مراجعه کنید

همچنین در این بیمارستان ما بخش های عکس برداری مانند رادیولوژی حیوانات ، سونوگرافی انواع حیوان ، کلینیک تخصصی آندوسکوپی و کلوندوسکوپی و بخش MRI را مشاهده میکنیم که از بهترین و کامل ترین تجهیزات برای این امور استفاده میکنند.

با  توجه به توضیحات بالا حال میدانیم که این بیمارستان در زمینه های متفاوتی قادر به ارائه خدمات برای حیوان دلبند ما میباشد پس با خیال راحت میتوانیم تماس بگیریم و پس از گرفتن وقت به بیمارستان مراجعه کنید

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی تهران

 

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین

برای دریافت خدمات حیوانات به صورت شبانه روزی در تهران میتوانید از خدمات این بیمارستان دامپزشکی استفاده کنید ، بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین است ،در این بیمارستان شما میتوانید خدماتی مانند بیمه حیوانات خانگی و پرندگان ، میکروچیپ و دریافت گواهی خروج از کشور حیوانات و همچنین خدماتی مربوط به آموزش و تربیت حیوانات را دریافت کنید،

همانطور که قبلا در رابطه با شناسنامه بهداشتی حیوانات خواندیم ، شناسنامه حیوان نشان دهنده هویت اوست شما کافیه به این بیمارستان مراجعه کنید تا در زمانی کوتاه و بررسی سلامت حیوان به راحتی شناسنامه بهداشتی حیوان خود را دریافت کنید.

پیشنهاد مطلب : شناخت علائم بیماری های عفونی در سگ ها و راه های درمان آن 

همچنین بیمارستان شبانه روزی درین تهران یکی از مراکزی است که خدمات سیار نیز  ارائه میدهد البته میتوانید با توجه به لیست دامپزشکی های سیار تهران نزدیک ترین مرکز را به خودتان پیدا کنید. در لینک زیر اطلاعات تماس با این بیمارستان و آدرس آن را مشاهده میکنید.

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی تهران درین

 

 آدرس و تلفن بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی رویال

یکی از بیمارستانهای اختصاصی حیوان دامپزشکی رویال است ، که آقای دکتر امیر پاشا مقدسی موسس و بنیانگذار این مرکز است که در سال 1387 این کلینیک شبانه روزی حیوانات تاسیس شده است، در این بیمارستان شبانه روزی حیوانات ما بخش هایی مانند ، مراقبت های ویژه حیوانات ICU ، آزمایشگاه ، سونوگرافی حیوانات ، داروخانه حیوانات ، بخش های بستری حیوانات ، بخش های رادیولوژی ، آزمایشگاه و ..... را مشاهده میکنیم.برای دریافت اطلاعات این کلینیک شبانه روزی حیوانات بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی رویال

بیمارستان تخصصی دامپزشکی ایرانیان

یکی از بیمارستان های تخصصی حیوانات بیمارستان ایرانیان است، که خدمات شبانه روزی درمان حیوانات را ارائه میدهد، یکی از بخش هایی که در این بیمارستان زبان زد است بخش کلینیک تخصصی قلب حیوانات است که همانطور میدانید یکی از بیماری های شایع در حیوانات بیماری های قلبی عروقی است که در این بخش مورد بررسی قرار میگیرد.برای دسترسی به اطلاعات تماس این بیمارستان میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید همچنین اگر نیاز به یک مرکز نگهداری از حیوان خود دارید میتوانید بر روی لینک " پانسیون سگ در غرب تهران " کلیک کنید. 

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان تخصصی دامپزشکی ایرانیان

 

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی مانوک ( دکتر علیرضا شریعت)

 دامپزشکی شبانه روزی مانوک با مدیریت دکتر علیرضا شریعت در سال 1400 در خیابان پاسداران تهران تاسیس شد، در این بیمارستان که در لیست دامپزشکی های شبانه روزی پت لینک به شما معرفی کرده ایم پزشکان مجربی در رشته های ، داخلی ، کلینیکال، پاتولوژی و جراحی و پرندگان آماده ارائه خدمات حیوانات هستند، همچنین اگر نیاز به آمبولانس برای حیوان خود دارید میتوانید با خیال راحت با دامپزشکی شبانه روزی مانوک در تماس باشید، و یا اگر به دنبال گرفتن شناسنامه حیوان، بیمه درمانی ، تربیت حیوان خود و صدور گواهی سلامت هستید ما به شما این بیمارستان را پیشنهاد میدهیم.

یکی از ویژگی هایی که این بیمارستان را از دیگر مراکز خدمات شبانه روزی حیوانات جدا میکند بخش خدمات سیار است که میتوانید از آن استفاده کنید همچنین اگر به دنبال یک مرکز نزدیک خود هستید میتوانید به صفحه لیست کلینیک های سیار حیوانات خانگی مراجعه کنید، برای مشاهده آدرس و اطاعات تماس این بیمارستان میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی مانوک ( دکتر علیرضا شریعت)

بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی مانوک ( دکتر علیرضا شریعتی ) | پت لینک

بیمارستان دامپزشکی مرکزی در زعفرانیه

یکی از بیمارستان هایی که به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز است بیمارستان دامپزشکی مرکزی است که خدماتی همچون ( چکاپ کامل حیوانات ، واکسیناسیون ، صدور شناسنامه ، کاشت میکروچیپ ، رمان انگل ، سنوگرافی ، جرم گیری دندان ، فیزیوتراپی ، جراحی حیوانات، آزمایش خون، پت شاپ ، پانسون درمانی و ... ) را اراه میدهد. 

همچنین اگر به دنبال یک پانسیون خوب برای حیوان خود هستید این مرکز فضای نگداری پارک را برای حیوانات دارد که در این پانسیون پذیرش سگ و گربه انجام میشود، یکی از نکات قابل ذکر این است که فضای گردش حیوانات مسقف است اما فضا به صورت پارک طراحی شده است که میتواند امنیت حیوانات را برقرار کند. 

علاوه بر موارد بالا بخش آرایشگاه حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی مرکزی علاوه بر پذیرش سگ در اندازه های کوچک ، متوسط و برزگ پذیرش گربه و جوندگان را نیز دارد که هم خدمات اصلاح حیواناتو هم شستشوی حیوان در این بخش انجام میپذیرد ، برای دسترسی به تلفن تماس و آدرس کامل این بیمارستان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

☎️اطلاعات تماس : بیمارستان دامپزشکی مرکزی در زعفرانیه

بیمارستان دامپزشکی مرکزی در زعفرانیه| پت لینک


حرف در گوشی پت لینک

دلم نمیخواد ناراحتتون کنم اما من روزی که تری رو گم کردم خیلی خیلی حالم بد بود، نمیدونستم که چطور کسی که پیداش میکنه میتونه اونو به من برسونه 🥺! تمام در و دیوار محلی که گمش کرده بودمو پر کردم از آگهی سگ عزیزم که اگر کسی پیداش کرد به ازای گرفتن مژدگانی اونو بهم برگردونه ،  در نهایت یه زوج خیلی مهربون تری رو پیدا کرده بودن که بهم رسوندنش، پیدا شدن تری توسط این زوج مهربون یکی از بزرگترین لطف های خدا به من بود ،این موضوعو گفتم که بهتون بگم ایده ساخت پلاک های گردنی کیو آر کد اینجوری اومد تو ذهن من که اگر یه روزی یه نفر مثل خودم حیوون دوست داشتنیشو گم کرد چطور پیداش کنه!؟ و این ایده بزرگ و بزرگتر شد تا شد صفحه ثبت اطلاعات حیوان خانگی اینجا شما میتونید تمام اطلاعات حیوونتون رو ثبت کنید، تا هر زمان که نیاز داشتین بهش دسترسی داشته باشین برای اینکار روی لینک زیر کلیک کنید و به رایگان یک شناسنامه آنلاین برای حیوون خودتون ایجاد کنید. اگر میخواین صفحه تری رو ببینید میتونید اینجا کلیک کنید و دوست کوچولو نازنین منو ببینید " صفحه تری کوچولو " شما هم میتونید یک صفحه قشنگ برای حیوون خودتون داشته باشید. 

 

🟠⚫ثبت اطلاعات حیوان خانگی🟠⚫

اینجا هستیم چون ....

ما تیم پت لینک اینجا هستیم تا وب فارسی را برای دسترسی به مراکز حیوانات برای شما ایجاد کنیم، تا شما دوست داران حیوانات در کوتاه ترین زمان بتونید نزدیکترین مرکز دامپزشکی ، داروخانه حیوانات و یا پت شاپ را پیدا کنید، امیدواریم در تحقق این امر موفق بوده باشیم ، ثبت نام در پت لینک رایگانه شما هم اگر مرکز خدمات حیوانات دارید میتونید از بخش " ثبت مرکز خدمات حیوان " کلینیک و یا پت شاپ خود را در پت لینک ثبت کنید، لطفا پت لینک رو به دوستاتون معرفی کنید و اگر انتقاد و پیشنهادی دارین تو بخش پشتیبانی با ما در میان بگذارید.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" سلام وقت به خیر من میخوام ی پت شاپ بزنم به نظرتون تو چه محله ای بزنم اصلا ایده خوبی هست یا این شغل اشبا شده "

" سلام دوست عزیز. متاسفانه اطلاعات کافی برای راهنمایی اصولی و درست کردن به شما ندارم. برای این موضوع به نظرم باید امکان سنجی و تحقیق بیشتری انجام بدید. "

" سلام‌من‌یک‌گوساله‌دارم‌۷ماه‌سن‌دارد‌این‌هفت‌ماه‌هرچه‌میخورد‌اسهال‌هیچ‌رشد‌نمیکنه‌خواهشن‌راهنمای‌کنید‌ممنون "

" سلام دوست عزیز. شما سوالتون رو در سایت پت لینک ثبت کردید. باید از دامپزشک کمک بگیرید حتماً. آیا در شهرتون دسترسی به دامپزشک دارید؟ "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400