لیست بهترین کلینیک های دامپزشکی در رشت + ☎️ آدرس و تلفن تماس
دامپزشکی های رشت | پت لینک

دامپزشکی های رشت

مدت مطالعه 3 دقیقه

آشنایی با لیست دامپزشکی های رشت و بهترین دامپزشک رشت برای افرادی که حیوان خانگی داشته و در این شهر سکونت دارند یا مسافرین به این شهر اهمیت زیادی دارد، پس برای آشنایی با بهترین دامپزشکی های رشت مطالعه ی این مطلب از پت لینک را از دست ندهید.

در این مقاله خواهیم دید:

بهترین دامپزشکی های رشت

ویژگی بهترین دامپزشکی ها

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی گیلان 

کلینیک دامپزشکی دکتر پورسیدرضا در رشت

کلینیک دامپزشکی آهو در رشت

کلینیک دامپزشکی گلسار رشت

کلینیک دامپزشکی دارکوب رشت

کلینیک دامپزشکی دلفین رشت

حرف درگوشی پت لینک

 

بهترین دامپزشکی های رشت

همانطور که میدانید رشت یکی از محبوبترین شهرهای شمال ایران است  و علاوه بر ساکنین رشت، این شهر یکی از مناطق مسافرخیز ایران است و بسیاری از افراد از سراسر کشور تعطیلات آخر هفته ی خود را در یکی از شهرهای شمالی ایران میگذرانند.

اگر سرپرستی یک حیوان خانگی مانند سگ، گربه، پرنده، خرگوش و همستر را بر عهده دارید لازم است برای چکاپهای ماهیانه، واکسیناسیون و در زمان بیمار شدن حیوان خانگی خود با بهترین کلینیکهای شهر آشنایی داشته باشید. حتی ممکن است در سفر خود با یک سگ یا گربه شهری روبرو شوید که نیاز به کمک دامپزشک دارد. پس اگر شما هم سرپرست حیوان خانگی هستید و در شهر رشت سکونت دارید یا زیاد به رشت سفر میکنید لازم است تا با لیستی از بهترین دامپزشکی های رشت، خدمات، ساعات ارائه ی خدمت و... آشنا شوید.

 

ویژگی بهترین دامپزشکی ها

امروزه کلینیکهای دامپزشکی فراوانی وجود داشته که میتوانید حیوانات خانگی خود را به جهت انجام جراحی یا بیماریهای مختلف به این مراکز ببرید، اما بهترین کلینیکهای دامپزشکی باید دارای بخشهایی باشند که در ذیل آورده شده است:

واکسیناسیون: یک کلینیک خوب باید حتما بخشی بعنوان واکسیناسیون به جهت واکسینه کردن حیوانات داشته باشد.

مراکز جراحی حیوانات : ممکن است حیوانات خانگی نیز مانند انسانها به انجام انواع اعمال جراحی مانند عقیم سازی، سزارین، خارج کردن سنگ، درمان شکستگی استخوانها و خارج کردن انواع کیست و تومور نیاز پیدا کنند.

فروشگاه و پت شاپ: معمولا بیشتر کلینیکها دارای فروشگاه و پت شاپ هستند و انواع خوراکیها، لباس، غذا، لوازم بازی، محصولات بهداشتی و دارویی را به فروش میرسانند.

آرایشگاه حیوانات: تمامی خدمات مربوط به آرایش و پیرایش حیوانات از قبیل کوتاهی مو و ناخن و شستشوی آنها در این گروه قرار میگیرند.

بخش بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارائه ی مشاوره دامپزشکی انلاین رایگان ، مناسب بودن هزینه دامپزشک ، وجود دامپزشک آنلاین، سونوگرافی، داروخانه دامپزشکی از دیگر بخشها و خدماتی است که معمولا در یک کلینیک دامپزشکی خوب وجود دارد.

ویژگی بهترین دامپزشکی ها | کلینیک دامپزشکی در رشت

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی گیلان 

اگر در رشت ساکن هستید و بدنبال یک کلینیک دامپزشکی شبانه روزی در رشت هستید کلینیک دامپزشکی گیلان در رشت آماده ی خدمت رسانی به مراجعه کنندگان در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی میباشد.

این کلینیک در گلسار، انتهای خیابان 89، دست راست واقع شده و تمامی خدمات کاشت میکروچیپ، سونوگرافی و رادیولوژی حیوانات، آزمایشگاه تشخیصی، چک آپ و واکسیناسیون، جراحی حیوانات و خدمات دندانپزشکی حیوانات در این مرکز انجام میشود.

علاوه بر این کلینیک دامپزشکی گیلان در رشت شامل یک پت شاپ بوده که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز برای خرید غذا، لوازم بهداشتی و... برای حیوان خانگی خود به این مرکز مراجعه کنید، علاوه بر این وجود پانسیون حیوانات در این مرکز به شما این امکان را میدهد تا حیوانات خانگی خود را به این مرکز بسپارید.

☎️اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی گیلان در رشت

 

کلینیک دامپزشکی دکتر پورسیدرضا در رشت

این مجموعه به مدیریت دکتر پور سعید رضا در ساعات 10 صبح تا 8 شب مشغول به فعالیت بوده و حتی در روزهای جمعه نیز آماده ی خدمت رسانی میباشد.

علاوه بر پانسیون حیوانات خدمات این کلینیک شامل خدمات دندانپزشکی و جراحی، چکاپ و واکسیناسیون، سونوگرافی و رادیولوژی، اصلاح و شستشو میباشد و این دامپزشکی در لیست پت شاپهای رشت بوده و اگر تمایل داشته باشید میتوانید بصورت حضوری از پت شاپ این مجموعه اقدام به خرید لوازم مورد نیاز برای حیوانات خانگی خود نمایید. کلینیک دکتر پورسیدرضا در رشت ، ابتدای بلوار اردشیری رو به روی فروشگاه سورنا قرار دارد.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دکتر پورسیدرضا در رشت

دامپزشکی دکتر پورسیدرضا در رشت | پت شاپ های رشت

 

کلینیک دامپزشکی آهو در رشت

این مرکز نیز از ساعت 10:00 تا 21:00 فعالیت میکند. اگر به دنبال مرکزی برای سونوگرافی یا رادیولوژی حیوانات خانگی خود هستید میتوانید به کلینیک دامپزشکی آهو در رشت مراجعه نمایید. از دیگر خدمات این مجموعه میتوان به انجام آزمایشهای تشخیصی، جراحی، کاشت میکروچیپ، خدمات دامپزشکی، اصلاح و شستشو اشاره کرد.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی آهو در رشت

 

کلینیک دامپزشکی گلسار رشت

این کلینیک که در در بلوار گیلان خیابان 179 واقع شده از ساعت 10:30 تا 20:00 به جز ایام تعطیل مشغول به کار بوده و شما میتوانید به جهت انجام خدمات جراحی، دندانپزشکی، آزمایشهای تخصصی، چکاپ و واکسیناسیون، اصلاح و شستشو به دامپزشکی رشت گلسار مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی گلسار در رشت

کلینیک دامپزشکی گلسار رشت | بهترین دامپزشک رشت

 

کلینیک دامپزشکی دارکوب رشت

این کلینیک دامپزشکی در خیابان رشتیان واقع شده و مدیریت آن نیز بر عهده ی دکتر مصطفی رحیم اف و دکتر امین آزادیان میباشد. برای انجام تمامی خدمات واکسیناسیون و چکاپهای دوره ای، جراحی حیوانات، دندانپزشکی، سونوگرافی و رادیولوژی و اصلاح و شستشوی حیوانات خانگی میتوانید تمامی ایام هفته به جز روزهای تعطیل رسمی از ساعت 10 صبح تا 9 شب به این مرکز مراجعه نمایید.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دارکوب رشت

 

کلینیک دامپزشکی دلفین رشت

یکی دیگر از دامپزشکی های رشت، کلینیک دامپزشکی دلفین بوده که در پارک شهر ، شهر بازی ، کوچه شرکت گاز واقع شده است. این کلینیک تمامی ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده ی خدمت رسانی به مراجعین میباشد، جمعه ها نیز میتوانید تا ساعت 14 به این کلینیک مراجعه نمایید اما در روزهای تعطیلات رسمی این دامپزشکی تعطیل است.

توجه داشته باشید که برای مراجعه به این کلینیک حتما باید با وقت قبلی مراجعه نمایید و میتوانید تمامی خدمات مربوط به سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشهای تشخیصی، واکسیناسیون و چکاپهای دوره ای، جراحی و دندانپزشکی، اصلاح و شستشوی حیوانات را در این مرکز انجام دهید.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دلفین رشت

کلینیک دامپزشکی دلفین رشت | دامپزشکی رشت اینستاگرام

 

حرف درگوشی پت لینک

ما در این مقاله لیست و اطلاعات کامل دامپزشکی های رشت را بررسی کردیم ،امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده و بتوانید براحتی نزدیکترین کلینیک دامپزشکی به منطقه ی خود را پیدا و در صورت نیاز به آنجا مراجعه نمایید.

شما میتوانید در عرض چند دقیقه مرکز خود را همراه با اطلاعات تماس بصورت کاملا رایگان در صفحه ی ثبت مراکز حیوانات ثبت کرده تا افراد مختلف با مرکز و خدمات ارائه شده آشنایی پیدا کنند.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400