فهرست دامپزشکی ها در شرق تهران
لیست کلینیکهای دامپزشکی در شرق تهران |petlink.ir

لیست کلینیکهای دامپزشکی در شرق تهران

مدت مطالعه 4 دقیقه

 داشتن لیستی از دامپزشکی در شرق تهران و آشنایی با بهترین کلینک های دامپزشکی در شرق تهران برای تمام افرادی که در این مناطق ساکن هستند از واجبات است، در صورتیکه ساکن تهران هستید و حیوان خانگی دارید، یکی از مواردی که به آن نیاز پیدا میکنید همین لیست است.

 زمانی که حیوان خانگی ما به صورت ناگهانی در ساعتی از شب دچار مشکلی اورژانسی میشه، ضروریه که از پیش لیست دامپزشکیهای شبانه روزی شرق تهران را داشته باشید یا بدانید کدام بیمارستانها دامپزشکی امکان اعزام دامپزشک به محل شما را دارند. در این مطلب ما فهرست کامل کلینیکهای دامپزشکی شرق تهران را برای شما گردآوری کرده و به بررسی برخی از آنها پرداخته ایم. برای دیدن فهرست و اطلاعات کامل تمامی کلینیکهای دامپزشکی شرق  تهران، روی دکمه زیر کلیک کنید.

✍️ نکته سردبیر : اگر به دنبال کلینیک خاصی در شرق تهران هستید لیست کاملی از نام کلینیک ها و آدرس و تماس با آنها را  میتوانید در این صفحه مشاهده کنید  == > شهر تهران را انتخاب کنید : لیست کلینیک های دامپزشکی در شرق تهران

 

کلینیک دامپزشکی جم در تهرانپارس

اگر به دنبال یک کلنیک دامپزشکی خوب در منطقه شرق تهران هستید دامپزشکی جم میتواند انتخاب مناسبی باشد، مدیریت این کلینک حیوانات با دکتر علیرضا باغستانی است که میتونیم بگیم یکی از باتجربه ترین و همچنین دلسوزترین دامپزشکها محسوب میشن. اگر شما هم حیوان خانگی دارید یا عاشق حیوانات هستین حتما با این مجموعه خدمات حیواناتی که در شرق تهران حوالی تهرانپارس واقع شده است آشنا هستید،اگر ساکن شرق تهرانید و به دنبال یک دامپزشکی خوب میگردین میتونید برای دریافت خدمات حیوانات به این مرکز مراجعه کنید برای کسب اطلاعات تماس و آدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید

اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی تهران کلینیک در تهرانپارس

کلینیک دامپزشکی تهران کلینیک در شرق تهران - تهرانپارس     

کلینیک دامپزشکی تهران کلینیک، در فلکه اول تهرانپارس واقع شده و یکی از بزرگترین دامپزشکی شرق تهران محسوب می شود. در این کلینیک کلیه بخشهای تخصصی دامپزشکی نظیر بخشهای تخصصی داخلی، جراحی، آزمایشگاه. اصلاح و شستشو، پت شاپ، پارک‌ بازی حیوانات، آماده ارائه خدمات به حیوان خانگی شما می باشد. همچنین اگر به کلینیک دامپزشکی تهران کلینیک مراجعه می کنید، نگران جای پارک خودروی خود نباشید چون این کلینیک دامپزشکی دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی تهران کلینیک در تهرانپارس

بیمارستان دامپزشکی درین در بزرگراه رسالت شرق

بیمارستان دامپزشکی درین واقع در بزرگراه رسالت یکی از دامپزشکیهای شبانه روزی در شرق تهران است که با مدیریت آقای دکتر ایران نژاد و آقای دکتر حسینیان، در کلیه بخشهای تخصصی دامپزشکی، ارائه خدمت می کند. اگر نیاز به بستری حیوان خانگی یا حیوان شهری در پانسیون در شرق تهران برای گذراندن دوره درمان دارید و خودتان شرایط نگهداری و بستری و انجام پروسه های درمانی او را ندارید، می توانید حیوان خود را در بخش بستری حیوانات در بیمارستان درین بستری کنید. همچنین درصورتیکه نیاز به دامپزشکی سیار در شرق تهران داشتد، بیمارستان دامپزشکی شبانه روز درین، با داشتن آمبولانس حیوانات، امکان انتقال حیوانات به بیمارستان را به صورت اورژانسی دارد.

☎️اطلاعات تماس بیماریتان دامپزشکی شبانه روزی درین در رسالت

لینیک دامپزشکی شرق در میدان رسالت

میتوانیم بگوییم یکی از کلینیک های دامپزشکی مجهز در شرق تهران که در میدان رسالت واقع شده است ، دامپزشکی دکتر رضا برزگری نائینی است، در این کلینیک شاهد بخش های تخصصی برای حیوانات هستیم اعم از بخش هایی که در ادامه میگوییم : 

  • بخش تخصصی داخلی حیوانات خانگی
  • بخش تخصصی کلینیک پرندگان زینتی
  • بخش جراحی
  • بخش رادیولوژی
  • بخش آزمایشگاه
  • بخش آرایش و شستشو
  • بخش پت شاپ و ملزومات حیوانات

لطفا در صورت حضور در این کلینیک در صفحه زیر نظر خود را برای دوستان خود قرار دهید، اطلاعات تماس این کلینیک دامپزشکی واقع در شرق تهران را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید.

کلینیک دامپزشکی شرق در میدان رسالت | پت لینک

 

 

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی شرق در میدان رسالت

کلینیک دامپزشکی برنا در  تهرانپارس

کلینیک دامپزشکی برنا با مدیریت آقای دکتر مجید حاتمی در شرق تهران و در فلکه سوم تهرانپارس بوده و آمادگی ارائه خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی از قبیل چک آپ و واکسیناسیون، انجام کلیه امور آزمایشگاهی و دندانپزشکی حیوانات، جراحی حیوانات و .. را دارد. همچنین در صورت نیاز به دامپزشکی سیار در شرق تهران، امکان اعزام دامپزشک به منزل و ویزیت در محل شما در شرق تهران توسط کلینیک دامپزشکی برنا وجود دارد.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی برنا در تهرانپارس

کلینیک دامپزشکی برنا در تهرانپارس در شرق تهران | پت لینک

کلینیک دامپزشکی دکتر فرهی در جنوب شرق تهران پیروزی

کلینیک دامپزشکی دکتر فرهی در پیروزی تهران واقع شده و تحت مدیریت آقای دکتر پیمان فرهی، کلیه خدمات دامپزشکی را به حیوانات خانگی و شهری ارائه می دهد. همچنین درصورتیکه به عنوان یک شهروند مسئول و مهربان، قصد کمک و درمان یکی از حیوانات مظلوم شهری را دارید، کلینیک دامپزشکی دکتر فرهی تعرفه حمایتی داشته و  بین 30 تا 50 درصد برای شما تخفیف قائل خواهد شد.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دکتر فرهی در پیروزی تهران

پانسیون گربه هتل میو در هنگام منطقه شرق تهران

پانسيون گربه هتل میو واقع در خیابان هنگام مجهز به امكانات رفاهى، بهداشتى و تفريحى برای گربه ها بوده و با پرسنلی مجرب و گربه دوست، آماده پانسیون گردن دوست کوچک پشمالوی شما را دارد. در صورتیکه ساکن شرق تهران هستید، هتل میو بهترین گزینه برای نگهداری گربه شماست. در هتل گربه میو، روزانه فيلم و عکس از گربه هاي عزیز شما برایتان ارسال شده و دامپزشک مجموعه مراقب سلامتی مهمانان می باشد.

☎️اطلاعات تماس پانسیون گربه هتل میو در شرق تهران

کلینیک دامپزشکی پرندگان درین در شرق تهران رسالت

کلینیک دامپزشکی پرندگان درین در شرق تهران، بخشی از مجموعه بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی درین است که در زمینه پرندگان به صورت اختصاصی خدمت رسانی می کند. البته ساعت کاری کلینیک دامپزشکی پرندگان درین محدود بوده و شبانه روزی نمی باشد.  کلینیک پرندگان زینتی بیمارستان دامپزشکی درین زیر نظر متخصص پرندگان کلیه امور تشخیصی، درمانی، ویزیت و واکسیناسیون، کوتاهی نوک و پر و ناخن مربوط به پرندگان زینتی را انجام می دهد.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی پرندگان درین

کلینیک دامپزشکی پت سیتی در اتوبان باقری

کلینیک دامپزشکی پت سیتی در اتوبان باقری در شرق تهران واقع شده و در روزهای هفته به استثنای روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به کلیه نیازهای درمانی و بهداشتی حیوانات خانگی شما را دارد. این کلینیک در فضایی زیبا و دلنشین و با کادری مجرب، کلیه خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی را جهت حیوانات خانگی و شهری ارائه می دهد. همچنین می توانید وسایل مورد نیاز حیوان خانگی خود را از پت شاپ مجموعه تهیه کنید.

☎️اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی پت سیتی در اتوبان باقری

 

در پایان از شما دوست عزیز می خواهیم درصورتیکه به یکی از کلینیکهای دامپزشکی شرق تهران مراجعه کرده و تجربیات مثبت یا منفی ای دارید، حتماًبه صفحه اختصاصی آن کلینیک دامپزشکی در سایت پت لینک وارد شده و در قسمت ثبت نظر کاربران، اجربه شخصی خود را ثبت نمایید. این کار شاید از شما وقت اندکی بگیرد ولی کمک شایان ذکری به مراجعین بعدی کلینیکها نموده و برای انتخاب بهترین کلینیک دامپزشکی در شرق تهران بسیار تاثیرگذار است. همچنین درصورتیکه نام کلینیک دامپزشکی موردنظر خود را در بخش جستجوی دامپزشکی در سایت پت لینک نیافتید، میتوانید به راحتی به بخش "ثبت رایگان مراکز" مراجعه کنید و به صورت رایگان نام کلینیک دامپزشکی مورد نظر را ثبت کنید تا ما در پت لینک اطلاعات کامل این کلینیک را برای شما قرار دهیم و بانک جامع اطلاعات در پت لینک هر روز کاملتر شود به لطف حضور شما و تلاش روزانه تیم پت لینک میتوانیم به دوستداران حیوانات کمک شایانی کنیم. 


برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" قناری من با تزریق نادرست دکتر میرباقری در دام‌پزشکی شرق کشته شد. البته تزریق تجویز دکتر زارع بود که در شیفت ایشون به درستی انجام شد و حال پرنده منو بهتر کرد اما تزریق دوم که در شیفت دکتر میرباقری انجام شد به یک ربع نرسیده باعث مرگ قناری من شد😖 "

" کاش دامپزشکها دست از تزریق دارو به پرنده ها بر میداشتن. تزریق برای پرنده ها بسیار شوک آور و خطرناکه و عملاً خطرش بیشتر از منفعتشه. برای پرنده باید داروی خوراکی مصرف بشه :( "

" پرنده منم البته دو تا از پرنده هام به علت تزریق نادرست و همچنین دادن داروی مستقیم در دهان در کلینیک شرق تهران واقع در خیابان هنگام کشته شد "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400