پانسیون سگ در غرب تهران ( پونک ، شهرک غرب، صادقیه و ....)
پانسیون سگ در غرب تهران

پانسیون سگ در غرب تهران

مدت مطالعه 8 دقیقه

به دنبال یک پانسیون سگ در غرب تهران هستید؟ پت لینک تصمیم گرفته است برای سهولت کار شما عزیزان لیستی از پانسیون های غرب تهران را در این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا اگر در غرب تهران زندگی میکنید و نیاز به این دارید که مرکزی را برای نگهداری حیوان عزیز خود پیدا کنید توانسته باشیم به شما کمکی کرده باشیم.

در این مطلب، لیست کاملی از پانسیون سگ و پانسیون حیوانات خانگی در غرب تهران را برای شما گرد آوری کرده ایم و نکته مهم اینکه به بررسی برخی از پرطرفدارترین آنها می پردازیم.

برای دیدن لیست کامل پانسیون های سگ در غرب تهران بر روی لینک پایین کلیک کنید و برای آشنایی بیشتر با پرطرفدارترین پانسیون های غرب تهران در ادامه با ما باشید.

 

در این مطلب چه میخوانیم؟

به دوستان خود در انتخاب یک پانسیون سگ کمک کنید

به دوستان دامپزشک خود برای دیده شدن در گوگل کمک کنید

چه نیازی به ثبت مرکز دامپزشکی و پانسیون در پت لینک است؟

چطور یک پانسیون خوب برای حیوان خود پیدا کنیم؟

هتل پانسیون سگ پاپ هاب

هتل پانسیون اسکایلوس

مرکز نگهداری حیوانات خانگی غرب تهران پت پالاس هتل

پانسیون سگ در غرب تهران با نام رمدی در کاشانی

پانسیون حیوانات آنجل پت در شهرآرا – غرب تهران

پانسیون حیوانات مایا واقع در محدوده غرب

پانسیون خانگی سگ مریم در شهر زیبا (  غرب تهران )

پانسیون سگ تک کنل

هتل پانسیون سگ هاپوتل

مزایای پانسیون حیوانات خانگی

معایب پانسیون حیوانات  خانگی

 

 

🟠⚫️ لیست کامل پانسیون های سگ در غرب تهران 🟠⚫️

به دوستان خود در انتخاب یک پانسیون سگ کمک کنید

 اگر شما هم تا به حال تجربه سپردن سگ و سایر حیوانات خانگی را به پانسیونی در تهران داشته اید، می توانید به صفحه اختصاصی آن پانسیون در سایت پت لینک مراجعه کرده و نظر خود را در قسمت نظرات کاربران ثبت کنید تا به سایر صاحبین حیوانات خانگی در انتخاب بهترین پانسیون سگ کمک کرده باشید.

 

به دوستان دامپزشک خود برای دیده شدن در گوگل کمک کنید

ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید، شما نیز به اطرافیان خود کمک کنید تا اگر صاحب پانسیون حیوانات خانگی هستند، بیشتر دیده شوید، ممکن است پانسیون حیواناتی را بشناسید که در سایت پت لینک ثبت نشده است، به آنها بگویید میتوانند از طریق لینک ثبت رایگان مراکز دامپزشکی و نگهداری حیوانات، اطلاعات کاملی از مرکز خود را در پت لینک ثبت کنند و صفحه ای در گوگل به صورت رایگان ایجاد کنند، و یا خودتان اینکار را برای آنها انجام دهید و این هدیه را به دوستان خود دهید تا فرصت استفاده از مراکز دامپزشکی خوبی که شما در آنها تجربه خوبی داشته اید را داشته باشند.

 

چه نیازی به ثبت مرکز دامپزشکی و پانسیون در پت لینک است؟

همه ما میدانیم که ایجاد یک سایت کار ساده ای نیست اما با ثبت مرکز خود در پت لینک شما میتوانید یک صفحه در گوگل داشته باشید که با سرچ گوگل کاربران به صفحه شما دسترسی دارند و دیگر نیازی به نرم افزارهایی مانند اینستاگرام برای دیده شدن نخواهید داشت، به رایگان در گوگل دیده خواهید شد، حتی میتوانید از مشتری های خود بخواهید که دیدگاه های خود را ثبت کنند این دیدگاه ها میتواند در تصمیم گیری دیگران برای انتخاب مرکز نگهداری از حیوانات و یا دامپزشکی شما بسیار ارزشمند باشد. همچنین اگر بخواهید بیشتر دیده شوید میتوانید در پت لینک تبلیغ کنید ، از بنر های صفحات استفاده کنید تا بیشتر و بیشتر دیده شوید.

🟠⚫️ با تبلیغ در پت لینک ، در بزرگترین بانک اطلاعاتی دامپزشکی ایران دیده شوید 🟠⚫️

 

چطور یک پانسیون خوب برای حیوان خود پیدا کنیم؟

نکته مهم  در انتخاب یک پانسیون برای حیوان خودمان این است که با استاندارد های پانسیون ها آشنا باشیم و همچنین دیدگاه های دیگران را در رابطه با پانسیونی که انتخاب کرده ایم در نظر بگیریم ، درصورتیکه تجربه ای در ارتباط با انتخاب پانسیون استاندارد سگ و حیوانات خانگی ندارید، به شما پیشنهاد می کنم مطلب بهترین پانسیون حیوانات را در سایت پت لینک مطالعه نمایید و در صورتی که تجربه ای دارید در بخش دیدگاه های همین مطلب آن را با ما و دوستان خود درمیان بگذارید.

 

هتل پانسیون سگ پاپ هاب

در محيطى كاملا بهداشتى زير نظر پرسنل و مربيان مجموعه پاپ هاب 

و تحت نظارت دامپزشك 

دارای اتاق های vip و اکونومی

در مساحتي بالغ بر ٣٠٠٠ متر مربع با كليه خدمات رفاهى و آموزشی

اماده ارائه خدمات به شما عزيزان و سگهاى نازنين شما ميباشد. 

☎️اطلاعات تماس هتل پانسیون پاپ هاب

هتل پانسیون حیوانات خانگی نیمه خصوصی  پت اسکایلوس

همراه با پذیرش  مهد برای کارمندان و افرادی که شاغلند و صبح زود مایل به پانسیون پتشان هستند. 

پذیرش به صورت ساعتی و روزانه (۲۴ ساعته)

 ارسال روزانه عکس و فیلم برای اطمینان خاطر شما 

تهیه مواد غذایی اولیه به همراه پخت روزانه و  منو انتخابی غذایی به انتخاب شما جهت رعایت عادات غذایی عزیزانتان

تهویه هوا و دمای مناسب ، متناسب با بدن حیوانات

برس کشی و ماساژ روزانه 

با آرامش سفر کنید ما در اینجا با بهترین خدمات در خدمت پت دلبندتان هستیم

☎️اطلاعات تماس هتل پانسیون حیوانات خانگی نیمه خصوصی پت اسکایلوس

مرکز نگهداری حیوانات خانگی غرب تهران پت پالاس هتل

پت پالاس هتل یکی از پانسیون های سگ در سعادت آباد است که دارای زمین بازی حیوانات با امکانات عالی است، در این مرکز نگهداری حیوانات دامپزشک نیز است که اگر حیوانی نیاز به کمک داشته باشد در همین مرکز رسیدگی شود، اگر به دنبال یک پانسیون حیوانات بدون قفس هستید مرکز پت پالاس هتل حیوانات در غرب است و میتوانید به اطلاعات تماس این مرکز را در لینک پایین دسترسی داشته باشید.

 

☎️اطلاعات تماس مرکز نگهداری حیوانات خانگی غرب تهران پت پالاس هتل

 

پانسیون حیوانات در غرب تهران با نام رمدی در کاشانی

پانسیون سگ رمدی در واقع یک مدرسه سگ به شمار میرود چرا که با توجه به اصول روانشناسی در این پانسیون اموزش نیز داده میشود ، یکی از ویژگی های جالب پانسیون رمدی وجود آتلیه برای هاپوهای خوشگلمونه که ژست های جذابشون رو ثبت کنیم ، همچنین یکی از شرایط این پانسیون برای قبول حیوان شما تهیه گواهی سلامت است که این نیز میتواند یک ویژگی مثبت در نظر گرفته شود. برای دسترسی به اطلاعات این پانسیون که در غرب تهران در خیابان کاشانی واقع شده است میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

☎️اطلاعات تماس پانسیون حیوانات در غرب تهران با نام رمدی در کاشانی

 

پانسیون آنجل پت در شهرآرا غرب تهران

در پانسیون آنجل حیوانات خارج از قفس و با حضوری دامپزشک نگهداری میشوند، همچنین فضای باز و پارک بازی با دوربین مدار بسته نیز وجود دارد که میتواند از مزایای یک پانسیون برای نگهداری حیوانات ما باشد، اگر به دنبال یک پانسیون سگ به صورت شبانه روزی در غرب تهران هستید این مرکز نگهداری میتواند انتخاب خوبی باشد ( لیست دامپزشکی های شبانه روزی )، همچنین وجود استخر آب ، اسباب بازی ، استخر توپ و همچنین منوی غذایی مناسب برای حیوانات میتواند باعث شود حیوان شما به راحتی با این محیط ارتباط برقرار کند، در این پانسیون پذیر سگ های کوچک ، متوسط و بزرگ انجام میشود و همچنین پذیرش گربه ، پرندگان و جوندگان نیز با توجه به اطلاعاتی که گرفته شده انجام میشود در صورتی که نیاز به اطلاعات این پانیسون حیوانات در غرب تهران دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید

☎️پانسیون حیوانات آنجل پت در شهرآرا

 

پانسیون حیوانات مایا واقع در محدوده غرب

مایا یک هتل حیوانات در غرب تهران  است که کار خود را به صورت شبانه روزی انجام میدهد، فضای گردش رو باز برای حیوانات فراهم شده است ،و همچنین مجهز به فضای مسقف و استخر آب ، استخر توپ و اسباب بازی حیوانات است،وجود دستگاه تردمیل در این پانسیون حیوانات میتواند نکته ی متفاوتی از دیگر مرکز باشد، اگر به دنبال یک پانسیون برای سگ های بزرگ هستید ما به شما پانسیون مایا را پیشنهاد میکنیم ، میتوانید پس از تماس و پرس و جو و همچنین کسب اطلاعات کافی حیوان خود را چند روزی مهمان این مرکز نگهداری حیوانات کنید و در صفحه ی زیر نظر خود را برای دوستانتان قرار دهید تا در تصمیم گیری به آنها کمک کنید

یکی از پانسیون هایی که در غرب تهران آموزشگاه تربیت سگ نیز دارد این پانسیون است که دوره های مقدماتی ، پیشرفته ، رفع ناهنجاری ها و ... را برگذار میکند. 

 

☎️اطلاعات تماس پانسیون حیوانات مایا واقع در محدوده غرب

 

پانسیون خانگی سگ مریم در شهر زیبا (  غرب تهران )

اگر به دنبال پانسیون سگ در غرب تهران هستید و از آن دسته از صاحبان سگ هستید که تمایل دارید سگ شما در زمان نبودن شما در یک محیط خانگی و بدون قفس نگهداری شود تا حیوان شما در خانه کمترین ناراحتی و اضطراب کمتری ازخود نشان می دهد، پانسیون خانگی سگ مریم در شهر زیبا را به شما معرفی می کنیم. در این پانسیون سگهای زیر 8 کیلو می توانند مهمان پانسیون باشند. هتل پانسیون خانگی مریم در غرب تهران از سال 1395 بصورت تخصصی فعالیت خود را به عنوان یک اقامتگاه امن و محیطی کاملا بهداشتی و خانگی در فضای کاملا باز و بدون قفس، آغاز نموده و با تجارب بدست آمده در این سالها، اعتماد بسیاری از خانواده ها را برای نگهداری و پانسیون پت خود جلب نموده است برای کسب اطلاعات این پانسیون سگ غرب تهران واقع در منطقه 5 ، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

☎️ اطلاعات پانسیون خانگی سگ مریم در شهر زیبا

 پانسیون سگ تک کنل

این مجموعه از سال 1395 با مدیریت مهندس فرهادی شروع به فعالیت کرده است، در این پانسیون که در محدوده غرب تهران واقع شده است امکان صدور گواهی سلامت و همچنین اصالت از مولدین شجره دار و وارداتی برای شما عزیزان فراهم شده است ، برای تحویل حیوان خود میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با پانسیون سگ تگ کنل تماس بگیرید.

 همچنین امکان آموزش های مقدماتی و فرامین اولیه و همچنین آموزش گارد و آموزش های پیشرفته نیز در این پانسون فراهم شده است ، در صورتی که سگ خود را به این پانسیون بردین لطفا نظر خودتان را با دوستانتان در صفحه زیر به اشتراک بگذارید و یا اگر سوالی دارید میتوانید در صفحه زیر سوال خود را مطرح کنید

☎️اطلاعات تماس پانسیون سگ تک کن

هتل پانسیون سگ هاپوتل

هتل پانسیون هاپوتل در غرب تهران | پت لینک

 

هتل‌های خانگی حیوانات محیطی آرام، ایمن و بهداشتی برای نگهداری حیوانات خانگی به شمار میرود که در زمان عدم حضور خود میتوانیم از این مکان ها برای حفاظت و نگهداری از حیوان خود استفاده کنیم، نکاتی مانند اینکه حیوانات داخل هتل سلامت باشند، نگهداری به درستی انجام شود ، رفتار مناسب و ... میتواند دلیلی بر انتخاب یک هتل پانسیون باشد، در هتل پانسیون هاپوتل خدماتی مانند ، اصلاح و شستشو، پانسیون حیوانات و آموزش رفتاری ارائه میشود

اگر در غرب تهران هستید دریافت اطلاعات دقیق و قمت هتل پانسیون سگ هاپوتل کافیه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با مشاورین آنها صحبت کنید 

 

 

☎️اطلاعات تماس هتل پانسیون سگ هاپوتل

مزایای پانسیون های خانگی حیوانات:

محیط خانگی به دلیل شباهت با محل زندگی همیشگی حیوان، باعث میشود حیوان استرس کمتری را نسبت به پانسیونی که یک فضای بیمارستان مانند دارد، تجربه کند

اگر شما از پانسیون خانگی حیوان خود راضی باشید و چندین مرتبه او را به آن پانسیون برده باشید، حیوان شما آنجا را مانند خانه یک دوست و مهمانی رفتن به حساب آورده و شاید خوشحال هم بشود! البته این موضوع برای گربه ها معمولا صدق نمیکنند. گربه ها معمولاً هیچوقت از تغییر محل زندگی خود خوشحال نمیشوند پس تا جای امکان سعی کنید از پانسیون بردن گربه خود خودداری کنید)

اگر در پانسیون خانگی حیوانات غذای تازه برای آنها پخته شود، میتواند از مزایای آن به شمار آید.

از دیگر مزایای پانسیون خانگی حیوانات میتواند این موضوع باشد که احتمالاً برای شما روزانه فیلم و عکس از حیوان خانگی دلبندتان میفرستند.

یکی دیگر از مزایای این نوع پانسیون این است که معمولا فقط یک یا دو نفر که همیشه ثابت هستند، با حیوان شما در ارتباطند و هرچند بار که حیوان خود را به پانسیون بسپارید، همان یک یا دو نفر را خواهد دید. این آشنایی در پایین آمدن استرس حیوان هنگامی که او را ترک میکنید میتواند بسیار موثر باشد.

معایب پانسیون خانگی حیوانات

عدم حضور دامپزشک در پانسیون خانگی حیوانات میتواند یکی از معایب این نوع پانسیون به حساب آید و ورود حیوانات بیمار به مجموعه میتواند باعث آلودگی محیط و انتقال به حیوانات سالم شود. البته اغلب پانسیون های خانگی استاندارد، برای پذیرش حیوان، از شما گواهی سلامت با تاریخ چند روز پیش و گواهی واکسیناسیون حیوان را میخواهند. از این سختگیریها ناراحت نشوید و بدانید این بهترین کاریست که میتوانند در حق حیوانات انجام دهند.

از دیگر معایب پانسیون خانگی حیوانات این است که این مراکز زیر نظر و نظارت هیچ ارگانی نیستند و همه چیز بر مبنای اعتماد طرفین اتفاق می افتد. بنابراین اگر تصمیم دارید حیوان خود را برای چند روز به یک پانسیون خانگی بسپارید، موظف هستید از مدتها پیش پانسیونهای خانگی را بررسی کرده و رفتار و گزارش های آنها را مثلا در شبکههای اجتماعی، پایش کنید. به آنجا با هماهنگی قبلی سر بزنید و اطمینان حاصل کنید که صاحب پانسیون خانگی انسانی مسئول، تمیز و قابل اطمینان است.

 

همینطور اگر سگ یا گربهای دارید که به دلیل سن بالا یا ویژگی شخصیتی خود از بازی و حضور حیوانات دیگر لذت نمیبرد و اذیت می شود، باید مطمئن شوید که در پانسیون خانگی میتوانند فضایی جداگانه به حیوان شما اختصاص دهند. همچنین باید اطمینان داشته باشید که پانسیون تحت هیچ شرایطی تعداد بالاتر از ظرفیت مجموعه و فضای خود، مهمان قبول نمیکند

حرف در گوشی پت لینک

متوجه شدین که پت لینک دوست شماست ، ما اینجا تمام تلاشمون رو میکنیم که اطلاعات دقیقی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، از شما هم میخواهیم که به دوستانتان کمک کنید تا بتوانند در مراجعه به مراکز دامپزشکی و یا نگهداری حیوانات بهترین تصمیم را بگیرند، لطفا در صفحه دامپزشکی ها و مراکزی که به آنها مراجعه کرده اید دیده گاه خود را ثبت کنید، همچنین یک خبر هیجان انگیر برای شما داریم ، اگر شما هم مثل من دوست دارید برای حیوان خودتون یک شناسنامه آنلاین داشته باشید تا هر جایی بتوانید به اطلاعاتش دسترسی داشته باشید همین الان رایگان صفحه مربوط به حیوان خودتان را بسازید " ثبت اطلاعات حیوان "

همچنین اگر میخواهید به راحتی به این صفحه دسترسی داشته باشید میتوانید یک پلاک گردنی برای حیوان خود تهیه کنید تا هر کسی با اسکن کردن این پلاک به اطلاعات شما و حیوانتان دسترسی داشته باشد تا اگر به هر دلیلی حیوان شما از شما دور بود بتوانند به او رسیدگی کنند و با شما تماس بگیرند و محل حیوان را با شما در جریان بگذارند. برای خرید پلاک گردنی حیوانات به صفحه لینک شده مراجعه کنید. 

 

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400