بیمارستان ها و کلینیک های دامپزشکی شبانه روزی و عادی تهران
لیست آدرس بیمارستان ها و کلینیک های دامپزشکی تهران | پت لینک

لیست آدرس بیمارستان ها و کلینیک های دامپزشکی تهران

مدت مطالعه 4 دقیقه

لیست کلینیکهای دامپزشکی تهرانلیست کلینیکهای دامپزشکی شهرهای ایران

در این مطلب، لیست آدرس بیمارستان های دامپزشکی تهران را برای شما گرد آوری کرده و به بررسی برخی از پرطرفدارترین آنها می پردازیم. برای دیدن لیست کامل دامپزشکیهای تهران روی لینک بالا کلیک کنید و برای آشنایی بیشتر با برخی از آنها در ادامه مطلب با ما باشید.

 شما هم درصورتیکه تجربه مثبت یا منفی ای در یکی از کلینیکهای دامپزشکی تهران دارید، می توانید به صفحه اختصاصی آن کلینیک در سایت پت لینک مراجعه کرده و نظر خود را در قسمت نظرات کاربران ثبت کنید تا به بهبود کیفیت بررسی خدماتی کلینیک های مختلف کمک کرده باشید. به کمک سایت پت لینک میتوانید تمامی بیمارستان ها و کلینک های دامپزشکی تهران را بررسی کرده و بهترین کلینیک دامپزشکی تهران را که مناسب خدمات مورد نیاز حیوان شماست، انتخاب نمایید. شما هم اگر تجربه ای دارید با ما در میان بگذارید تا به ما کمک کنید بتوانیم خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

1-کلینیک دکتر مهرداد کریمی

کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد کریمی در منطقه مرزداران تهران دایر بوده و با مدیریت خود ایشان کلیه خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی را ارائه می دهد. در حال حاضر به دلیل تکمیل ظرفیت کلینیک، این مرکز تنها به پیگیری و درمان مراجعین قبلی که در کلینیک پرونده دارند، می پردازد. اگر از مراجعین کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد کریمی هستید حتماً سرسی، سگ نژاد باکسر را می شناسید. با نژاد باکسر بیشتر آشنا شوید

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد کریمی

کلینیک دامپزشکی دکتر مهرداد کریمی

2- کلینیک بارسین در شریعتی تهران

کلینیک دامپزشکی بارسین با مدیریت آقای دکتر افشین قاسمیان در محدوده پل رومی تهران واقع شده و کلیه خدمات عمومی دامپزشکی در این کلینیک قابل انجام است. علاوه بر این خدمات اصلاح و شستشوی حیوانات خانگی به صورت تخصصی در این کلینیک ارائه می گردد.

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی بارسین

 

3-  ترنج در بلوار اندرزگو یکی از بیمارستان های دامپزشکی تهران

 بیمارستان دامپزشکی ترنج واقع در شمال تهران با مدیریت آقای دکتر شعبان پور، یکی از دامپزشکی های شبانه روزی تهران به شمار میرود که به صورت 7/24  آمادگی پذیرش و درمان حیوانات خانگی در تهران را دارد. این کلینیک در تمامی زمینه های چک آپ و واکسیناسیون، جراحی های عمومی و تخصصی، تصویربرداری، آزمایشگاه، دندانپزشکی، پت شاپ و ... به حیوانات خانگی شما خدمت رسانی می کند.

 

☎️ اطلاعات تماس:  بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی ترنچ

بیمارستان دامپزشکی ترنج | پت لینک

4- کلینیک دامپزشکی کاوه در بلوار اندرزگو تهران

پلی کلینیک دامپزشکی کاوه با تجهیزات کامل واقع در شمال تهران با مدیریت آقای دکتر میرانی، کلیه خدمات تخصصی دامپزشکی از قبیل تصویربرداری، کلیه جراحی های حیوانات، خدمات دندانپزشکی حیوانات، آزمایش خون و ... را به ساکنین شمال شهر تهران و حیوانات خانگی آنها ارائه می دهد. همچنین در کلینیک دامپزشکی کاوه امکان بستری و پانسیون کردن حیوان خود را دارید. برای دیدن استانداردهای پانسیون حیوانات، کلیک کنید

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی کاوه

 

5- کلینیک دامپزشکی رازی در شهرری تهران

کلینیک دامپزشکی رازی با مدیریت آقای دکتر مهدی باستانفر در منطقه شهر ری تهران واقع شده و به استثنای روزهای تعطیل پاسخگوی مراجعین جنوب تهران بوده و تشخیص ودرمان بیماریهای حیوانات خانگی، حیوانات اگزوتیک وپرندگان زینتی در این کلینیک انجام می گردد.

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی رازی

کلینیک دامپزشکی رازی در شهرری تهران | پت لینک

6- کلینیک سیاره حیوانات در شهرک غرب تهران

کلینیک دامپزشکی سیاره حیوانات توسط آقای دکتر سینا جهان و آقای دکتر حاجی نصرالله در شهرک غرب تهران تاسیس شده است. این دامپزشکی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب، پاسخگوی مراجعین می باشد. دکتر سینا جهان متخصص بیماری های داخلی از دانشگاه تهران بوده و فلوشیپ تحقیقاتی بیماری های غدد و متابولیسم از دانشگاه پوردو آمریکا دارند و آقای دکتر مصطفی حاجی نصرالله متخصص جراحی از دانشگاه تهران و رئیس مرکز علوم حیوانات پژوهشگاه رویان هستند. در این کلینیک نیز کلیه خدمات دامپزشکی عمومی و تخصصی ارائه می شود.

 

☎️ اطلاعات تماس:  سیاره حیوانات

کلینیک سیاره حیوانات در شهرک غرب تهران | پت لینک

🐶 سبزیجات ممنوعه برای سگ ها 

7- بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان در الهیه تهران

بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان که تحت مدیریت خود ایشان تاسیس شده است و اداره می شود، یکی از بیمارستانهای دامپزشکی مجهز در تهران می باشد. در این کلینیک دامپزشکی علاوه بر کلیه خدمات عمومی و تخصصی دامپزشکی، برخی خدمات فوق تخصصی از قبیل فیزیوتراپی و آندوسکوپی حیوانات با تجهیزات با کیفیت به روز و اروپایی انجام می گردد. اگر به دنبال یک بیمارستان خود برای سونوگراف حیوان دلبند خود هستید این بیمارستان یکی از بیمارستان های مجهز به شمار میرود ، همچنین در این بیمارستان دامپزشکی آزمایشات تخصصی حیوانات نیز انجام میشود، اگرقبلا از این بیمارستان استفاده کرده اید میتوانید نظر خود را از خدمات آن در لینک زیر که اطلاعات تماس برای شما نوشته شده است بنویسید ، با ارائه نظر به دوستانتان در انتخاب یک بیمارستان دامپزشکی  خوب کمک کنید. 

 

☎️ اطلاعات تماس:  بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان

 بیمارستان دامپزشکی دکتر فتاحیان در الهیه تهران | پت لینک

8-کلینیک دامپزشکی کارا در ستاری تهران

کلینیک دامپزشکی کارا در غرب تهران واقع شده و با مدیریت آقای دکتر صولتی در روزهای کاری هفته آماده پاسخگویی به بیماران می باشد. در این مرکز تنها اعمال جراحی سرپایی انجام می گردد و نیز مجهز به سیتولوژی می باشد. پیش از مراجعه به کلینیک دامپزشکی کارا، با شماره های کلینیک تماس حاصل کنید.

کلینیک دامپزشکی کارا در ستاری تهران | تهران

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی کارا

 

9-بیمارستان دامپزشکی تهران در کامرانیه تهران

بیمارستان دامپزشکی تهران با مدیریت آقای دکتر محبی، یکی از اولین دامپزشکی های تهران است. در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی کلیه خدمات تشخیصی و درمانی حیوانات خانگی و نیز پانسیون و بستری حیوانات انجام می شود. بیماریتان دامپزشکی تهران در کامرانیه واقع شده است.

 

☎️ اطلاعات تماس:  بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی تهران

 

10- کلینیک دامپزشکی پیچا در پونک تهران

کلینیک دامپزشکی پیچا تحت مدیریت آقای دکتر رضا حسام ساداتی در ساعات 10 صبح الی 10 شب آماده خدمت رسانی در زمینه کلیه خدمات دامپزشکی به ساکنین غرب تهران می باشد. در این کلینیک خدمات تشخیصی و درمانی پرندگان نیز به صورت اختصاصی انجام می گردد.

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی پیچا

کلینیک دامپزشکی پیچا در پونک تهران | پت لینک

11-کلینیک دامپزشکی رها در جنت آباد تهران ( جمعه ها و روزهای تعطیل باز است) 

کلینیک دامپزشکی رها با مدیریت آقای دکتر مینو بخش در غرب تهران واقع شده است. در این کلینیک حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز میتوانید حیوانات خانگی خود را پذیرش و ویزیت نمایید. در کلینیک دامپزشکی رها کلیه خدمات تخصصی از قبیل تصویربرداری حیوانات ، آزمایش خون، جراحی های ارتوپدی و عقیم سازی سگ و دیگر حیوانات، اصلاح و شستشوی حیوانات خانگی و .. انجام می گردد. همچنین درصورت نیاز میتوانید برای دریافت خدمات فیزیوتراپی حیوانات، به کلینیک دامپزشکی رها مراجعه کنید

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی رها

 

12-کلینیک دامپزشکی پناه در شهرک غرب تهران

در کلینیک دامپزشکی پناه میتوانید به کلیه خدمات دامپزشکی از قبیل چک آپ و واکسیناسیون حیوانات ، جراحی، سونوگرافی حیوانات ، انجام آزمایش خون، شستشو و اصلاح و پت شاپ دسترسی داشته باشید. علاوه بر این در کلینیک دامپزشکی پناه، خدمات تشخیصی و درمانی برای حیوانات اگزوتیک نظیر لاک پشت، ایگوانا و ... ارائه می شود.

 

☎️ اطلاعات تماس:  کلینیک دامپزشکی پناه

کلینیک دامپزشکی پناه | پت لینک

 

در انتها از شما کاربر عزیز خواهشمندیم درصورتیکه نام کلینیک دامپزشکی حیوان شما در لیست دامپزشکیهای پت لینک ثبت نشده است، به قسمت ثبت رایگان مراکز در پت لینک مراجعه کرده و نام و مشخصات کلینیک مورد نظر خود را ثبت کنید. همچنین بخش دیدگاه مطالب متعلق به شما دوست عزیز است. ثبت تجربه مثبت یا منفی شما در یک کلینیک خاص، به افراد دیگر کمک می کند تا انتخاب بهتری برای دوست کوچک پشمالوی خود داشته باشند.

در ضمن، درصورتیکه یک حیوان خانگی دوست داشتنی در خانواده خود دارید، از سر زدن به صفحه پلاک های گردنی QR-Code حیوانات خانگی غافل نشوید. با هدیه دادن یک پلاک گردنی مشخصات به حیوان خانگی خود، به او امنیت را هدیه می دهید و درصورت گم شدن، او میتواند به بهترین وجه ممکن خود را معرفی کرده و از یابنده بخواهد که او را به شما برساند!

✅✅ پلاکهای گردنی پت لینک را به دوستان خود معرفی کنید.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" سلام دوستان عزیز اگه صاحب حیوان خانگی هستید ونیاز به کلینیک وبیمارستان داشنید حتما تحقیق کنید وگول تبلیغات رونخورید .بنده یک تجربه تلخ دارم 4ماه پیش ازشهرستلن سگمرواوردم تهران واسته عمل پیومرا یکی ازدامپزشکان بیمارسنان دامپزشگی درنیکا رومعرغی کرد تمام پرسنل بی مسولیت ،پول دوست وقت ماساعت 6بود اماگذاشتن.اخروقت .سگ روبیهو ش اوردن دادن ودربرابر اعتراض من دوباره گرفتمش بماند که.2ساعت قبل عمل این بچه روکه استرسی بود ازم گرفتن به بهانه اینکه دکتر میخادباپرسنل اشناش کنه.که.به حرف مسخره بود بعد دکتر رفت بعددقایقی باهمان حالت اوردن باز اعتراض کردم گفتن شما نمیفهمی داره بهوش میاد 23میلیون ازم گرفتن همون لحظه توکلینیک تو بغلم جون داد گرفتن احیا کنن از بیرو ن میدیدم که احیا نمیشدبعد اومدن گفتن مناسفیم.جسدشم ندادن .شکاینت کردم هم نظام دامپزشکی ،هم دادگاه که جلو این بی وجدانها گرفته شه اینو جهت اطلاع صاحب حیوانات خانگی گفتم که بدونن کجا ببرن بچه هاشونو دکترجراح اونجا هم.سیاوش جهانی بود . "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400