لیست کامل داروخانه های دامپزشکی تهران
لیست داروخانه های دامپزشکی تهران

لیست داروخانه های دامپزشکی تهران

مدت مطالعه 3 دقیقه

ما در این مقاله از پت لینک تصمیم داریم به معرفی لیست داروخانه های دامپزشکی تهران بپردازیم. اگر شما هم حیوان خانگی داشته یا عاشق حیوانات هستید آشنایی با داروخانه های دامپزشکی در بخشهای مختلف تهران میتواند به شما در تامین دارو در مواقع ضروری کمک کند، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

لیست داروخانه های دامپزشکی کشور

دامپزشکی داروخانه در واقع مراکزی هستند که در بخشهای مختلف کشور فعالیت کرده و با هدف نگهداری و فروش انواع دارو، لوازم بهداشتی، مکمل، ویتامین و مواد ضدعفونی کننده برای حیوانات تاسیس شده است.

از آنجاییکه سلامتی حیوانات همانند دیگر موجودات زنده اهمیت زیادی دارد، ما در این مقاله به جهت اینکه شما بتوانید در صورت نیاز به خرید اقلام دارویی به نزدیکترین داروخانه های دامپزشکی مراجعه کنید لیستی از این مراکز را آماده کرده ایم.

لیست داروخانه های دامپزشکی کشور | پت لینک

قطعا در هر جای تهران که ساکن باشید تمایل دارید به نزدیکترین داروخانه دامپزشکی مراجعه کنید، خوشبختانه امروزه این مراکز در بخشهای مختلف تهران دایر شده و آماده ی خدمت رسانی به شما میباشند. اغلب داروخانه های دامپزشکی در بیمارستانهای دامپزشکی، خصوصاً بیمارستانهای شبانه روزی دامپزشکی، مشغول به کار می باشند. اگر در جنوب تهران ساکن باشید تعداد زیادی داروخانه دامپزشکی جنوب تهران موجود هستند که میتوانید به آنجا مراجعه کنید چنانچه در شمال، شرق و غرب تهران سکونت دارید نیز بهتر است به جهت تسریع در دریافت دارو و دیگر اقلام پزشکی و بهداشتی به نزدیکترین داروخانه دامپزشکی محل مراجعه نمایید و این امر مستلزم شناخت مراکز دامپزشکی و داروخانه ها در مناطق مختلف تهران است.

 

داروخانه دامپزشکی شبانه روزی

داروخانه دامپزشکیهایی که در بیمارستانهای شبانه روزی فعالیت می کنند معمولا به صورت شبانه روزی آماده ارائه دارو خواهند بود و شما میتوانید در هر ساعات از شبانه روز به جهت خرید دارو و دیگر اقلام بهداشتی به داروخانه دامپزشکی شبانه روزی مراجعه کنید. داروخانه های دامپزشکی شبانه روزی به دلیل ارائه ی خدمت در هر ساعت از شبانه روز طرفداران زیادی دارند. ولی حتماً پیش از مراجعه، با شماره های تماس مراکز تماس گرفته و از باز بودن آنها مطمئن شوید. علاوه بر این برخی از داروخانه های دامپزشکی برخی از داروهای خود را جز به بیماران همان بیمارستان ارائه نمیدهند.

در ادامه به معرفی برخی از داروخانه های  دامپزشکی در مناطق مختلف شهر تهران پرداخته ایم و شما میتوانید با مشاهده ی اطلاعات تماس و آدرس این مراکز در صورت نیاز به آنها مراجعه نمایید.

 

داروخانه دامپزشکی آنلاین در تهران

امروزه بسیاری از داروخانه دامپزشکیهای شهر به جهت بهبود ارائه ی خدمات خود علاوه بر فروش حضوری، بصورت آنلاین و مجازی نیز آماده ی خدمت رسانی بوده و شما میتوانید بصورت اینترنتی دارو، ویتامینها، ضدعفونی کننده ها و... را برای حیوان خانگی خود تهیه کنید.

داروخانه دامپزشکی شبانه روزی | پت لینک

داروخانه دامپزشکی آنلاین دارودار در بزرگراه فتح

دارودار بعنوان داروخانه دامپزشکی آنلاین در بزرگراه فتح، خلیج فارس (شماره 2)، بلوار ابوسعید غربی، پلاک 219 واقع شده شما میتوانید برای تهیه ی دارو، مکمل و ویتامینها، ضدعفونی کننده ها و سموم بصورت حضوری مراجعه کرده یا از طریق آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

میتوانید از داروخانه دامپزشکی دارودار انواع داروهای دامی، پرندگان زینتی، کبوتر، داروهای طیوری، ویتامینهای دامی و طیوری، شوینده و ضدعفونی کننده های دامپزشکی و سموم دامپزشکی را خریداری نمایید.

اگر در غرب تهران سکونت دارید میتوانید به این داروخانه دامپزشکی غرب تهران به صورت حضوری مراجعه کنید، شما میتوانید در تمامی ایام هفته از ساعت 9 صبح تا 8 شب به این مرکز مراجعه نمایید حتی در روز جمعه نیز این مرکز از ساعت 10 صبح تا 8 شب آماده ی خدمت رسانی میباشد.

 

☎️اطلاعات تماس: داروخانه دامپزشکی آنلاین دارودار در بزرگراه فتح

داروخانه دامپزشکی دکتر والی در سعادت آباد

داروخانه دامپزشکی دکتر علیرضا والی در سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بعد از بلوار پیام، جنب شهروند، پاساژ بهرود واقع شده این داروخانه پزشکی مجهز به پت شاپ بوده و شما میتوانید از پت شاپ (فروشگاه حیوانات خانگی) این مرکز غذا، انواع اسباب بازی، خاک، قفس، باکس حمل و نقل حیوانات، قلاده حیوانات، غذای تشویقی، ویتامینها و مکملها را تهیه کنید.

داروخانه دامپزشکی دکتر والی در سعادت آباد انواع داروهای دامی و کمیاب را عرضه کرده و در صورتیکه به دنبال یک داروی کمیاب باشید احتمالا میتوانید آن را در داروخانه دامپزشکی دکتر والی پیدا کنید.

اگر ساکن سعادت آباد هستید این داروخانه دامپزشکی شمال غرب تهران با عرضه ی محصولات و داروهای حیوانات خانگی  در روزهای عادی و جمعه ها از ساعت 9:30 صبح تا 10 شب آماده ی خدمت رسانی میباشد.

☎️اطلاعات تماس: داروخانه دامپزشکی دکتر والی در سعادت آباد

داروخانه دامپزشکی آنلاین در تهران | پت لینک

داروخانه دامپزشکی نوین فارماوت

داروخانه دامپزشکی نوین فارماوت یکی دیگر از مراکزی است که شما میتوانید به جهت خرید دارو، مکملها و ویتامینها، سرم ها و سمومها به آنجا مراجعه نمایید. نوین فارماوت در خیابان 30 متری نیروی هوایی واقع شده و حتی روزهای جمعه در ساعت کاری این مرکز میتوانید به این داروخانه دامپزشکی بروید. اگر به دنبال داروخانه دامپزشکی شرق تهران هستید در روزهای عادی از ساعت 10 صبح به این مرکز مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس: داروخانه دامپزشکی نوین فارماوت☎️

 

لازم به ذکر است در بین داروخانه دامپزشکیهای نامبرده در این مقاله، داروخانه دامپزشکی دارودار و دکتر والی در روزهای جمعه دایر است، پس اگر در روز جمعه نیاز به دارو برای حیوان خانگی (سگ، گربه، پرندگان و...) خود پیدا کرده اید میتوانید به این داروخانه های دامپزشکی مراجعه نمایید.

 

سخن پایانی:

ضمن تشکر از همراهی شما تا انتهای این مقاله، اکنون که با لیست داروخانه های دامپزشکی تهران آشنا شده اید میتوانید از طریق لوکیشن دقیق و ساعت کاری مرکز به جهت دریافت دارو یا دیگر اقلام پزشکی و بهداشتی به آنجا مراجعه نمایید.

شما میتوانید به جهت اطلاع از خدمات مختلف به لیست دامپزشکی ها در منوی سایت مراجعه کرده و با فیلتر کردن استان، نوع خدمت، ساعات کاری و... مراکز مربوطه را به همراه اطلاعات آن مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید اگر شما هم صاحب داروخانه دامپزشکی، کلینیک، دامپزشکی، پت شاپ یا... بوده و تمایل به ثبت اطلاعات و آدرس مرکز خود در سایت پت لینک دارید میتوانید از طریق صفحه ی ثبت رایگان مراکز ، دامپزشکی داروخانه یا کلینیک دامپزشکی خود را ثبت کرده تا افراد دیگر بتوانند با مشاهده ی اطلاعات، خدمات و آدرس مرکز شما در صورت نیاز به آنجا مراجعه نمایند.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" جوجه عروسم ورم‌و عفونت روده گرفته فته اندرامین میخوام "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400