پانسیون های گربه در غرب و شرق تهران | پانسیون گربه در کرج و دیگر شهرها
پانسیون های گربه  | پت لینک

پانسیون های گربه

مدت مطالعه 6 دقیقه

وقتی مجبور میشی گربه ی ملوست رو به دلایل مختلفی مثل سفر، تعمیرات خونه یا مهمونی واسه مدتی از خودت دور کنی پیدا کردن پانسیون گربه میشه بزرگترین دغدغه ات، اینکه گربه ی ملوست جایی زندگی کنه و در نبودت بهش سخت نگذره خیییییلی مهمه واسه همین هم اگه سرپرست این خوشگلا باشی باید پانسیون های گربه رو بشناسی چون ممکنه یه روزی به دردت بخوره، من در این مقاله از پت لینک کار رو واست ساده کردم و اسم و اطلاعات چند تا از پانسیون های گربه در تهران و شهرستان رو آوردم؛ پس بهت پیشنهاد میکنم حتی اگه تا الان گذر پیشی خوشگلت 😻 به این مراکز نیفتاده حتما تا آخر این مقاله با من همراه باشی چون ممکنه یه روزی به دردت بخوره.

📌 قبل از اینکه برم سر وقت معرفی پانسیونها میخوام بهت بگم که چون آوردن اسم همه ی پانسیون های گربه در این مقاله امکانپذیر نیست اگه محل مورد نظرت در لیست پانسیونهای این مطلب نبود میتونی با کلیک روی لینک لیست دامپزشکی ها و فیلتر کردن محل زندگیت پانسیونهای بیشتری رو ببینی؛ به همین سادگی! 😉

 

ویژگی پانسیون خوب برای گربه

ببین همونطور که بهت گفتم بعضی وقتا به دلایل مختلفی مثل بیماری اعضای خانواده، مسافرت، مهمونی که متاسفانه پذیرای این دلبرا نیست، اسباب کشی، تعمیرات منزل و... نمیتونی واسه مدتی از گربه ی ملوست نگهداری کنی در این جور مواقع پانسیون به کمکت میاد و وظیفه ی نگهداری از گربه ی خوشگلت رو عهده میگیره؛ حالا میدونی یک پانسیون خوب که گربه در آنجا احساس راحتی کنه باید چه ویژگی هایی داشته باشهبیا تا بهت بگم؛ یک پانسیون مناسب و عالی واسه گربه باید اول از همه خیلی تمیز باشه، گربه رو در محل مناسب نگه داره، جای خواب و استراحتش راحت باشه و داشتن منوی غذای متنوع و کلیییی اسباب بازی تا حسااااابی بهش خوش بگذره و سرگرم بشه.

اینم بهت بگم که پانسیون گربه با محل نگهداری گربه های بی سرپرست فرق داره و یکسری از مراکز با عنوان پانسیون گربه خیابانی هستند و از گربه های شهری (خیابانی) که دچار بیماری شدند و نیاز به مراقبت دارند به صورت موقت نگهداری میکنه.

 

پانسیون گربه در شرق تهران

اگه در شرق تهران زندگی میکنی و تاب و توان دوری از گربه ی خوشگلت رو نداری پانسیون گربه هتل میو با دارا بودن امکانات مختلف پذیرای گربه ی ملوست خواهد بود این مجموعه هر روز با ارسال عکس و فیلم های مختلف کاری میکنه که خییییلی دلتنگ پیشی ملوست نشی، در این مجموعه حیوان هر روز توسط دامپزشک متخصص 🏥👩  به صورت رایگان معاینه میشه.

پانسیون هتل میو در خیابان هنگام واقع شده و در روزهای عادی و جمعه ها به جز تعطیلات رسمی از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت داره؛ علاوه بر نگهداری از گربه ها این مرکز خدمات دیگه ای مثل چکاپ و واکسیناسیون، جراحی حیوانات، اصلاح و شستشو هم انجام میده تازه هتل میو مجهز به پت شاپ هم هست.

اطلاعات تماس: پانسیون گربه هتل میو در رسالت

پانسیون گربه در غرب تهران

سمت غرب تهران چند تا پانسیون گربه ی خیلی خوب داریم که میخوام در ادامه معرفیشون کنم، اگه آماده ای بریم سراغ معرفی... 😊

پانسیون شبانه روزی در جنت آباد

این مرکز در جنت آباد واقع شده و مدیریت آن به عهده ی دکتر حسن زاده است، شاید واست جالب باشه اسم این پانسیون از گربه ی پرشین خودشون به اسم آیرا گرفته شده، پانسیون آیرا ظرفیت محدودی داره و چون داره توسط دامپزشکهای مجرب اداره میشه خیالت از سلامت و خورد و خوراک گربه ی ملوست راحته.

این پانسیون به صورت شبانه روزی 🕛 فعالیت میکنه و هم فضای اختصاصی داره هم اشتراکی، میتونی از طریق واتساپ این مجموعه که در لینک زیر گذاشتم باهاشون در تماس باشی.

اطلاعات تماس: پانسیون گربه آیرا در جنت آباد

 

پانسیون سگ و گربه نیل در جنت آباد

نیل واقع در جنت آباد شمالی به مدیریت دکتر اعرابی محل مناسبی واسه نگهداری سگ و گربه ها زیر نظر دامپزشک است، این مجموعه همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعالیت داره و پت رو داخل قفس نگهداری نمیکنه این مرکز حیاط داره و حیوان میتونه در فضای باز واسه خودش بازی کنه.

نیل اتاقهای ویژه ای برای توله سگ و بچه گربه ها داره؛ علاوه بر این خدمات دیگه ای مثل اصلاح و شستشو، چکاپ و واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، حمل و جابه جایی هم در این مرکز انجام میشه، تازه پانسیون سگ و گربه نیل پت شاپ هم داره دیگه بهتر از این چی میخوای؟!!!

اطلاعات تماس: پانسیون سگ و گربه نیل در جنت آباد

پانسیون گربه در شرق تهران | پانسیون گربه ها در تهران

 

پانسیون سگ و گربه غرب در جنت آباد

این پانسیون در جنت آباد شمالی، خیابان شاهد واقع شده و محل مناسبی واسه زندگی موقت سگ 🐶 و گربه هاست، غرب حیوان رو داخل قفس نگهداری نمیکنه و پت میتونه آزاده در حیاط واسه خودش بگرده و بازی کنه البته از نظر امنیتش خیالت راحت.

پانسیون سگ و گربه غرب همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعاله و کلییییی خدمات دیگه مثل چکاپ و واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، اصلاح و شستشو، حمل و جابه جایی حیوانات و آزمایشگاه تشخیصی هم داره. تازه این مرکز مجهز به پت شاپ و آتلیه عکاسی هم هست، راستی اگه دنبال پانسیون گربه حمایتی هستی غرب برای کیسهای حمایتی تخفیف هم داره هاااا. در پانسیون سگ و گربه غرب پت زیر نظر دامپزشک نگهداری میشه و لازم نیست اصلا نگران باشی.

اطلاعات تماس: پانسیون سگ و گربه غرب در جنت آباد

 

پانسیون سگ و گربه سایمون در جنت آباد

یکی دیگه از پانسیونهای واقع در جنت آباد پانسیون سگ و گربه سایمون نام داره و میتونی با خیال راحت گربه ی ملوست رو بهشون بسپاری چرا میگم خیال راحت؟!! چون این مرکز داره توسط یکسری آدم باتجربه اداره میشه. سایمون همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از 10 صبح تا 10 شب بازه. سایمون سعی کرده محیطی به دور از استرس واسه پت فراهم کنه تا حیوان احساس آرامش و راحتی داشته باشه واسه همین هم با توجه به روانشناسی رنگها اتاقشون رو آماده کرده، پس اگه دوست داری پیشی کوچولوت😹  در محیطی آروم زندگی کنه و حساااابی بهش خوش بگذره سایمون انتخاب خوبیه.

میتونی از طریق واتساپ و اینستاگرام سایمون که در لینک زیر گذاشتم با این مجموعه در ارتباط باشی.

اطلاعات تماس: پانسیون سگ و گربه سایمون در جنت آباد

 

پانسیون سگ و گربه نیل در جنت آباد | پانسیون نگهداری گربه

پانسیون گربه شبانه روزی در شهرآرا

اگه دنبال یک پانسیون باتجربه هستی پت پانسیون کسرا گزینه ی خوبیه چون 10 سال تجربه ی نگهداری از گربه ها رو داره و بصورت شبانه روزی هم فعاله، مدیریت این مجموعه به عهده ی خانم قنواتی است و میتونی آدرس دقیق و لوکیشنشون رو در لینک زیر ببینی؛ تازه کسرا علاوه بر اینکه پانسیون گربه است خدمات حمل و جابه جایی حیوانات رو هم انجام میده.

اطلاعات تماس: پت پانسیون کسرا در شهرآرا

 

پانسیون گربه در کرج

اگه ساکن تهران نیستی و واسه گربه ی خوشگلت دنبال پانسیونی در کرج هستی پانسیون سگ و گربه پت هاب به دردت میخوره، این مجموعه که مدیریتش به عهده ی دکتر فلاح است در حدود 10 سال تجربه داره. راستی میدونی پت هاب اولین پانسیون فضای باز گربه در ایرانههههه.

مربی جهت آموزش به سگهای پشمالو، تخفیف ویژه برای پتهای حمایتی، دامپزشک سیار در منطقه 1 تهران و مهرشهر کرج بدون دریافت حتی یک ریال از جمله خدمات این مجموعه است. تازه پت هاب 3 بخش مجزا واسه کوچولوهایی که گرفتار بیماری های عفونی مثل پاروویروس و دیستمپر ویروس هستند هم داره، میتونی از طریق اینستاگرام و واتساپ که در لینک زیر واست گذاشتم باهاشون در ارتباط باشی.

اطلاعات تماس: پانسیون سگ و گربه پت هاب در کرج

 

هزینه پانسیون گربه در مشهد

اگه در مشهد زندگی میکنی و مجبوری مدتی از گربه ی ملوست دور باشی بیا تا مرکزی رو بهت معرفی کنم که از طریق ارسال عکس و تماس تصویری کاری میکنه که دلتنگیت کمتر بشه خیلییییی خوبه مگه نه؟؟!! این مرکز اسمش پانداست و علاوه بر گربه ها از سگ و پرنده ها هم نگهداری میکنه.

7 روز هفته حتی روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی هم از 9 صبح تا 9 شب فعاله، اینجا بچه ی کوچولوت رو داخل قفس نگه نمیداره و تحت نظارت دامپزشک زندگی میکنه، دوربین 24 ساعته داره و گربه ی خوشگلت میتونه در فضای باز حساااابی خوش بگذرونه و هر موقع هم که دلش تنگ شد از طریق تماس تصویری 📱 با هم در ارتباطید؛ دیگه بهتر از این چی میخوای؟؟؟؟ راستی واسه هزینه ها هم بهتره با خود مرکز در تماس باشی...

اطلاعات تماس: پانسیون حیوانات خانگی (سگ، گربه، پرنده) پاندا در مشهد

پانسیون سگ و گربه سایمون در جنت آباد | پانسیون گربه ها

پانسیون نگهداری گربه در رشت

پانسیون حیوانات خانگی پتی علاوه بر گربه های ملوس از سگ، پرنده 🐦 و خرگوش 🐰  هم نگه داری میکنه و از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر هم مشغول به کاره و میتونی از طریق اینستاگرام یا واتساپ باهاشون در تماس باشی؛ این مرکز کار شستشو و اصلاح موی حیوانات خانگی رو هم انجام میده تازه سرویس رفت و برگشت حیوان به پانسیون هم داره.

اطلاعات تماس: پانسیون حیوانات خانگی پتی در رشت

 

پانسیون حیوانات خانگی تی تی شوکا در گیلان

این پانسیون با مدیریت دکتر صیاد در میدان مالا بندر انزلی واقع شده و از روزهای شنبه تا 5 شنبه از ساعت 11 تا 8 شب و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی هم از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر بازه؛ پانسیون تی تی شوکا واسه ی ساکنین انزلی، رشت و حومه خدمات رفت و آمد به صورت رایگان ارائه میده؛ آدرس دقیق و لوکیشنشون هم میتونی در لینک زیر ببینی.

اطلاعات تماس: پانسیون حیوانات خانگی تی تی شوکا در گیلان

 

قیمت پانسیون گربه در تهران

همونطور که بهت گفتم قیمت پانسیون گربه با توجه به محل و خدماتی که ارائه میده متفاوته پس حتما از طریق لینکهایی که واست گذاشتم با خودشون در ارتباط باش و ازشون قیمت بگیر، خوشبختانه امروزه مراکز مختلف هتل پانسیون یا پانسیون گربه در منزل در سراسر شهر وجود داره که میتونی خیلی راحت از خدماتشون استفاده کنی.

 

و اما کلام آخر پت لینک...

در آخر ازت ممنونم که تا آخر این مقاله با من همراه بودی و امیدوارم الان دیگه با پانسیونهای گربه در تهران و شهرستان آشنا شده باشی، فقط اینو یادت باشه که نباید به هر مرکزی اعتماد کنی حواست باشه گول تبلیغاتی مثل پانسیون رایگان گربه رو نخوری و حتما حتما حتما قبل از سپردن این فرشته های کوچولو 😸 به مرکزی که داره تحت عنوان پانسیون فعالیت میکنه حساااااابی در موردشون تحقیق کنی و مطمئن باشی پیشی ملوست در نبودنت احساس ناراحتی و تنهایی نمیکنه.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400