به دنبال مرکز مشابهی هستید؟
خدمات خاص
با بیش از ۵ سال سابقه کاری در محیطی امن و دوستانه و بدون استرس در خدمت شما پدر و مادرها و فرشتههای کوچولوتون هستیم😻❤️🐶. ✅ خدمات ما شامل: #اصلاح بدون بیهوشی در محیطی امن و دوستانه و بدون استرس #آموزش کامل آرایشگری پت #اصلاح با موزر و قیچی و اصلاح مدل دار #بهداشت گوش و دندان #تخلیه کیسه معقدی و ناخن همراه با سوهان ✅ خدمات پتشاپ شامل: #فروش لوازم اولیه پت شاپ: # انواع غذاهای ایرانی و خارجی( درمانی) # انواع لوازم بهداشتی و درمانی #اکسسوری و اسباببازی،لباس و جای خواب #باکس و کیف حمل #انواع قلاده و قطره ضد کک و کنه #فروش انواع خاک و ظرف خاک 🚛و قبول سفارشات و ارسال برای پدر مادرهای گرفتار🥰
در بله و روبیکا با آدرس اکانت greenland_20 با ما در ارتباط باشید
تهران، بالاتر از مترو توحید، خیابان فرصت شیرازی، بعد از کوچه سامانی ،پلاک١٧٢، طبقه دوم واحد چهار
اگر درباره این مرکز سوال، نظر یا تجربه ای دارید با سایر کاربران به اشتراک بگذارید ثبت دیدگاه
کاربر گرامی، وب سایت پت لینک هیچ مسئولیتی در قبال صحت نظرات درج شده نخواهد داشت و محتوای هیچ یک را تائید یا رد نمی کند.
دستیار برای اصلاح گربه م نداشتن. خودم بچه رو نگه داشتم. سرتاپام کرک بچه شد. خیلی فاجعه موهاشو کوتاه کردن. همه ش نامنظم و کوتاه بلنده. رد موزر بطرز زشتی روی بدن گربه م مونده. یه خانم دیگه اونجا بود که گفتم چرا به گرومر کمک نمی کنید خودتون، گفت حساسیت دارم!!!!!. هیچ جایی اجازه نمی دن پدر مادر بچه موقع اصلاح پیشش باشن چون گربه بدتر مقاومت می کنه و بچه ی من خیلی اذیت شد. خودم بیشتر. از همه مهمتر اینکه پزشک تو کلینیکشون ندارن. و اگه اتفاقی واسه پتتون بیفته کسی نیس به دادتون برسه. راضی نیستم و توصیه می کنم نرید. ۹۰۰ تومن هم ازمون گرفتن به خاطر کار افتضاح و ناشی شون
ممنون از نظرتون. خوشحالیم که با وجود تمام نارضایتیهایی که مطرح کردید، مهمترین موضوع یعنی سلامت گربهتون کاملاً حفظ شد. درباره کیفیت کار هم قضاوت رو به سایر مشتریان و نمونهکارهای مجموعه میسپاریم،در ضمن این مجموعه کلینیک دامپزشکی نیست🙏🏻
با تجربه ای که داشتم پیشنهاد می کنم مراجع گربه نپذیرید. و یا اعلام کنید که مادر گربه باید بیاد دست و پای گربه رو سفت بگیره که شما کار انجام بدین. اون وضعی که برای من درست کردید ابدا انسانی نبود. یک دست لباس پیشبند و دستکش هم بذارید برای مادر گربه، که گند زده نشه از سرتاپاش. اگر این وضعو میخواستم که خودمون توی خونه انجام می دادیم. ای کاش می شد عکس گربه م رو بفرستم همین جا با دسته گلی که به آب دادین که باقی مراجعین ببینند. و ابدا نمی خواین بپذیرید. خیلی جالبه. در هر حال امیدوارم بالاخره در اصلاح گربه و شرایط استانداردش کمی مهارت پیدا کنید، و اتفاق بدی که برای ما رقم زدید درسی بشه که تغییر بدین روندتون رو. من ازتون راضی نیستم. کاش عذرخواهی می کردید و در پی جبران بر میومدید. متاسفم.
هر چی تعریف کنم کمه من چند ساله میرم و خییییلی راضیم مریم جون خیلی مهربون و با حوصله کار میکنه
خیلی ممنونم از اخلاق خوبتون که انقدر صبور و مهربون هستین🥰 پسر کوچولوی من فقط پیش شما استرس نداره و اجازه میده خوشگلش کنین🤍
عالی ترین مرکز برای اینکه بچه هاتون رو با خیال راحت بسپرید پیششون و دسته گل تحویلتون بدن تشکر از مریم خانوم
ممنونم بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند و پت بدون کمترین استرس بهشون اعتماد میکنه و نتیجه عالی میشه، ممنونم
خانمهای بسسسیار خوش انرژی و خوش اخلاقی هستند و خیلی خوب با پت ارتباط برقرار میکنند ، من واقعا فکر نمیکردم انقدر راحت بتونن هاپوی من رو اصلاح کنند و نگران بودم بدقلقی بکنه اما عملکرد و برخوردشون عالی بود ، ممنونم از گرین لند
هم کارشون هم بر خودشون عالیه عالی هستند
واقعا من افتخار میکنم که با این دخترای مهربون و خوش ذوق و باسلیقه اشنا شدم😻 دمتون گرم👍🏻
بسیار حرفه ای و کار بلد ، اخلاق پسندیده ، محیط شیک تمیز و خوش انرژی
بسیار محیطی تمیز و مرتبط برخورد بسیار عالی به همراه ارائه خدمات حرفه ای ✨
برخورد عالی قیمتها مناسب همه چی عالی درکل
عالی بودن ،دوتا خانم فوق العاده خوش اخلاق و خوش رو ،و اصلاح عالی .من خیلی جاهارو رفته بودم ولی اینجا از همه الحاظ برای اصلاح بی نظیر بود من راضی بودم و از این به بعدم انتخاب اول همینجاست
6 سال هست بچمون شیروی رو داریم و ۴ سال هست که بجز خاله مریم هیچ جایی نمیبرمش. انشالله خدا برکت بده به مجموعشون.
محیط عالی دوست داشتننی، پرسنل عالی و کاربلد
برخورد و رفتار عالی و محترمانه کار عالی در کل همه چی خوب
عاااااااالییییییی،درجه یک👌 خاله های مهربون خوش اخلاق وخوش برخورد😍
اکثر جاها ساعت ۱۱:۳۰ تازه میان سرکار. اینجا ۹ صبح بازه. اخلاق خوب که حرف اول میزنه بعد از کار خوب. کمتر کسی هر دو رو واقعی داره. از امتیازم مشخصه نظرم.
من گربه خودمو آوردم خدمت مریم خانم بدون بیهوشی اصلاح کردند . شستشو انجام دادن خیلی تشکر می کنم . تیم خوب وعالی و پر انرژی دارن . از پت شاپ مجموعه خریدکردم قیمتشون هم لوازم هاشون به قیمت و با کیفیت هستش.
چقدر کارشون خوب و خوش اخلاق هستن مخصوصا با بچه ها چقدر با حوصله و محبت رفتار میکنن.خیلی ممنونم
عالی
خیلی دلسوز ومهربان درجه یک پسر من احساس آرامش و امنیت میکرد
همه چی عالی بود، کارشون خیلی تمیز بود و بسیار خدمات خوب و عالی ای داشتن😍✨
بسیار دلسوز ومنظم باتشکر از مجموعه خوب شما😍😘
خدمات خوب.اخلاقشون عالی .رفتارشون با بچه ها عالی
سلام خدا قوت 🥰 ممنون از خدمات خوبتون مث همیشه عااااالی و پرانرژی وارائه خدمات بی نقص هم پت هم آرایشگاه تشکر فوقالعاده ویژه🙏🌹🥰
بسیار برخورد عالی داشتن، بسیار کار بلد بودن، گربه من بدون بیهوشی و با کمترین استرس اصلاح و حمام شد، بسیار ممنونم از مهربانی و صبوریتون
مراکز مشابه این مراکز مطابق با ویژگی های آرایشگاه حیوانات خانگی گرین لند در توحید (خاله مریم و خاله بهار) برای شما انتخاب شده اند
در وبلاگ پت لینک بخوانید دانستنی ها، اخبار و اطلاعات مفید
آیا بزرگ شدن طحال در سگ خطرناک است؟ علائم سرطان طحال در سگ (همانژیوسارکوم)، نشانههای حیاتی پارگی طحال، هزینه جراحی و طول عمر سگ را در این مقاله بخوانید.
علائم تومور یا سرطان سینه در سگها به دو دسته کلی موضعی (توده یا گره زیر شکم سگ، ورم و قرمزی پستان، ترشحات غیر طبیعی یا خون، زخم و تغییرات پوستی، درد در هنگام لمس سینه سگ) و پیشرفته و عمومی ( مشکلات تنفسی ، کاهش وزن شدید سگ، بی حالی و افسردگی ، زخم و التهاب پوستی ، تورم دست و پا به دلیل درگیری غدد لنفاوری و ...) تقسیم میشوند، همچنین در پروتکل های درمان سرطان سینه سگ پنج مرحله اصلی است که به صورت کامل در مقاله بیان شده و در نهایت به بررسی هزینه درمان سرطان سینه در سگها در مراحل مختلف با ریز جزییات پرداخته ایم.
لیست بهترین کلینیکهای عقیم سازی سگ و گربه در اصفهان. قیمت جراحی، آدرس، نظرات واقعی و امتیاز کاربران را برای انتخاب بهترین دکتر بررسی کنید.
سرطان یکی از مهمترین بیماریهای سگها بهویژه در سنین بالا است. در این مقاله با شایعترین سرطانهای سگ شامل لنفوم، تومور ماست سل، سرطان استخوان، همانژیوسارکوما، ملانوم بدخیم دهانی و سرطان پستان آشنا میشوید و علائم، روشهای تشخیص، درمان و پیشآگهی هر یک را بررسی میکنیم.
چه امتیازی به این مرکز میدهید؟