← تبلیغ در پت‌ لینک = دیده شدن در لینک‌های اول گوگل 🚀
در حال بارگذاری...

آرایشگاه حیوانات خانگی گرین لند در توحید (خاله مریم و خاله بهار)

امتیاز
5⭐ از 5 از مجموع 23 بازخورد
وضعیت مرکز الان باز است
قبل از مراجعه تماس بگیرید
تلفن
موبایل 09305117849 / 09392020736
مدیریت

زنبقی

لینک‌ها تلگرام واتساپ اینستاگرام
سایت
آدرس تهران، بالاتر از مترو توحید، خیابان فرصت شیرازی، بعد از کوچه سامانی ،پلاک١٧٢، طبقه دوم واحد چهار (نمایش نقشه)
بازدیدها 488

به دنبال مرکز مشابهی هستید؟

خدمات آرایشگاه حیوانات خانگی گرین لند در توحید (خاله مریم و خاله بهار)

(برای مشاهده سایر مراکز روی موارد زیر کلیک کنید)

خدمات خاص

  •  آموزش و اصلاح و شستشوی حیوانات خانگی بدون بیهوشی و فروش لوازم اولیه پت شاپ

ساعات کاری آرایشگاه حیوانات خانگی گرین لند در توحید (خاله مریم و خاله بهار)

  • روزهای عادی : از 09:00 تا 21:00
  • روزهای پنجشنبه : از 09:00 تا 21:00
  • روزهای جمعه : از 09:00 تا 21:00
  • تعطیلات رسمی : از 09:00 تا 21:00

توضیحات

با بیش از ۵ سال سابقه کاری در محیطی امن و دوستانه و بدون استرس در خدمت شما پدر و مادرها و فرشته‌های کوچولوتون هستیم😻❤️🐶. ✅ خدمات ما شامل: #اصلاح بدون بیهوشی در محیطی امن و دوستانه و بدون استرس #آموزش کامل آرایشگری پت #اصلاح با موزر و قیچی و اصلاح مدل دار #بهداشت گوش و دندان #تخلیه کیسه معقدی و ناخن همراه با سوهان ✅ خدمات پت‌شاپ شامل: #فروش لوازم اولیه پت شاپ: # انواع غذاهای ایرانی و خارجی( درمانی) # انواع لوازم بهداشتی و درمانی #اکسسوری و اسباب‌بازی،لباس و جای خواب #باکس و کیف حمل #انواع قلاده و قطره ضد کک و کنه #فروش انواع خاک و ظرف خاک 🚛و قبول سفارشات و ارسال برای پدر مادرهای گرفتار🥰

در بله و روبیکا با آدرس اکانت greenland_20 با ما در ارتباط باشید

آدرس آرایشگاه حیوانات خانگی گرین لند در توحید (خاله مریم و خاله بهار)

تهران، بالاتر از مترو توحید، خیابان فرصت شیرازی، بعد از کوچه سامانی ،پلاک١٧٢، طبقه دوم واحد چهار

ثبت دیدگاه

اگر درباره این مرکز سوال، نظر یا تجربه ای دارید با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

ثبت دیدگاه

دیدگاه های ثبت شده

کاربر گرامی، وب سایت پت لینک هیچ مسئولیتی در قبال صحت نظرات درج شده نخواهد داشت و محتوای هیچ یک را تائید یا رد نمی کند.

هر چی تعریف کنم کمه من چند ساله میرم و خییییلی راضیم مریم جون خیلی مهربون و با حوصله کار میکنه

هر چی تعریف کنم کمه من چند ساله میرم و خییییلی راضیم مریم جون خیلی مهربون و با حوصله کار میکنه

خیلی ممنونم از اخلاق خوبتون که انقدر صبور و مهربون هستین🥰 پسر کوچولوی من فقط پیش شما استرس نداره و اجازه میده خوشگلش کنین🤍

عالی ترین مرکز برای اینکه بچه هاتون رو با خیال راحت بسپرید پیششون و دسته گل تحویلتون بدن تشکر از مریم خانوم

ممنونم بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند و پت بدون کمترین استرس بهشون اعتماد میکنه و نتیجه عالی میشه، ممنونم

خانمهای بسسسیار خوش انرژی و خوش اخلاقی هستند و خیلی خوب با پت ارتباط برقرار میکنند ، من واقعا فکر نمیکردم انقدر راحت بتونن هاپوی من رو اصلاح کنند و نگران بودم بدقلقی بکنه اما عملکرد و برخوردشون عالی بود ، ممنونم از گرین لند

هم کارشون هم بر خودشون عالیه عالی هستند

واقعا من افتخار میکنم که با این دخترای مهربون و خوش ذوق و باسلیقه اشنا شدم😻 دمتون گرم👍🏻

بسیار حرفه ای و کار بلد ، اخلاق پسندیده ، محیط شیک تمیز و خوش انرژی

بسیار محیطی تمیز و مرتبط برخورد بسیار عالی به همراه ارائه خدمات حرفه ای ✨

برخورد عالی قیمتها مناسب همه چی عالی درکل

عالی بودن ،دوتا خانم فوق العاده خوش اخلاق و خوش رو ،و اصلاح عالی .من خیلی جاهارو رفته بودم ولی اینجا از همه الحاظ برای اصلاح بی نظیر بود من راضی بودم و از این به بعدم انتخاب اول همینجاست

6 سال هست بچمون شیروی رو داریم و ۴ سال هست که بجز خاله مریم هیچ جایی نمیبرمش. انشالله خدا برکت بده به مجموعشون.

محیط عالی دوست داشتننی، پرسنل عالی و کاربلد

برخورد و رفتار عالی و محترمانه کار عالی در کل همه چی خوب

عاااااااالییییییی،درجه یک👌 خاله های مهربون خوش اخلاق وخوش برخورد😍

اکثر جاها ساعت ۱۱:۳۰ تازه میان سرکار. اینجا ۹ صبح بازه. اخلاق خوب که حرف اول میزنه بعد از کار خوب. کمتر کسی هر دو رو واقعی داره. از امتیازم مشخصه نظرم.

من گربه خودمو آوردم خدمت مریم خانم بدون بیهوشی اصلاح کردند . شستشو انجام دادن خیلی تشکر می کنم . تیم خوب وعالی و پر انرژی دارن . از پت شاپ مجموعه خریدکردم قیمتشون هم لوازم هاشون به قیمت و با کیفیت هستش.

چقدر کارشون خوب و خوش اخلاق هستن مخصوصا با بچه ها چقدر با حوصله و محبت رفتار میکنن.خیلی ممنونم

عالی

خیلی دلسوز ومهربان درجه یک پسر من احساس آرامش و امنیت میکرد

همه چی عالی بود، کارشون خیلی تمیز بود و بسیار خدمات خوب و عالی ای داشتن😍✨

بسیار دلسوز ومنظم باتشکر از مجموعه خوب شما😍😘

همه چی عالی بود، کارشون خیلی تمیز بود و بسیار خدمات خوب و عالی ای داشتن😍✨

خدمات خوب.اخلاقشون عالی .رفتارشون با بچه ها عالی

سلام خدا قوت 🥰 ممنون از خدمات خوبتون مث همیشه عااااالی و پرانرژی وارائه خدمات بی نقص هم پت هم آرایشگاه تشکر فوق‌العاده ویژه🙏🌹🥰

بسیار برخورد عالی داشتن، بسیار کار بلد بودن، گربه من بدون بیهوشی و با کمترین استرس اصلاح و حمام شد، بسیار ممنونم از مهربانی و صبوریتون

مراکز مشابه این مراکز مطابق با ویژگی های آرایشگاه حیوانات خانگی گرین لند در توحید (خاله مریم و خاله بهار) برای شما انتخاب شده اند

کلینیک دامپزشکی بهین در توحید
کلینیک و آزمایشگاه دامپزشکی پاستور در توحید
کلینیک دامپزشکی راد
دکتر صابر سیدی سیدی

کلینیک دامپزشکی راد در آزادی

در وبلاگ پت لینک بخوانید دانستنی ها، اخبار و اطلاعات مفید


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد