به دنبال مرکز مشابهی هستید؟
خدمات خاص
تهران، بزرگراه حکیم غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، جنب داروخانه ثامن، پلاک 1، طبقه 5، دامپزشکی غرب
اگر درباره این مرکز سوال، نظر یا تجربه ای دارید با سایر کاربران به اشتراک بگذارید ثبت دیدگاه
کاربر گرامی، وب سایت پت لینک هیچ مسئولیتی در قبال صحت نظرات درج شده نخواهد داشت و محتوای هیچ یک را تائید یا رد نمی کند.
عالی عالی عالی... آقای دکتر در چند ثانیه مشکل پرندهی من رو که دکترهای دیگه تشخیص نداده بودن فهمید و نجاتش داد. شک نکنید که آقای دکتر متخصصترین فردی هستن که میتونید به راحتی پرندهتون رو بهشون بسپارید. ۲ ساعت پرندهی من رو ویزیت کردن و ۰ تا ۱۰۰ همه چیز رو بهم توضیح دادن! درصورتی که هرجای دیگه میرفتم ۵ دقیقهای ویزیت میکردن. فورا پرندهی من رو بستری کردن و حتی گفتن که کیسهای خاصی که مراقبت زیادی نیاز دارن رو با خودشون میبرن خونه که بهشون غذا و دارو بدن به موقع. چنین مراقبت تمام عیاری، بدون چشمداشت و هزینهی اضافی، فقط و فقط از عشق و تخصص فوقالعادهی ایشون برمیاد. پرندهی من توی دستهای آقای دکتر اصلا اذیت نشد حتی حین تزریق دارو. انگار که خودش هم فهمیده بود جاش امن و راحته... خالصانه از تمام تیم حرفهای این مجموعه متشکرم.
این کلینیک با سهل انگاری پرنده ی من رو به کام مرگ فرستاد،بعد از سه ساعت با وجود اینکه پرنده ی من وضعیت اورژانسی و بدی داشت معاینش کردن و با اخذ هزینه ی هنگفت بستری شد و در نهایت بدون اینکه کاری برای اون بچه انجام بشه تماس گرفتن و گفتن فوت کرده،مثل روز برامون روشنه که در عرض اون چند ساعت جز اکسیژن تراپی هیچ کاری برای اون پرنده انجام نشد امیدوارم مردم کامنت هارو بخونن و به دکتر های بیسواد و پول پرستی امثال شما اعتماد نکنن و دستی دستی پرنده ی بینوا شون رو به کشتن ندن،کارمای این پرنده های بیچاره دامن گیرتون میشه این همه نارضایتی ازتون وجود داره مطمئنا باید به یک مرجعی پاسخگو باشید
دقیقا مثل بلایی که سر کوچولوی من آوردن 😢💔
ادم باید خیلی قساوت قلب داشته باشه و فاقد وجدان کاری و انسانی باشه که با جون این پرنده های مظلوم و بی زبون بازی کنه
بچه ام رو با سهل انگاری .کم کاری این کلینیک از دست دادم.😭
این دکتر تجربه کاری درپرندگان رو داره فکر نمی کنم .شاید بهتر باشه تشریف بیاره کمی کامنت بخونه.
ایشون فاقد وجدان کاری و سواد کافی هستن و امیدوارم هرچه زودتر پروانه طبابتشون رو باطل کنن
پرندم رو اورژانسی به کلینیک بردم با اینکه پرنده کلی خونریزی داشت فقط یک اکسیژن تراپی انجام شد وبعد از کلی معطلی یک تقویتی زده شده.کلی هزینه بی دلیل میگیرند وتنها چیزی که مهم نیست جان بچه هاست.کوچولوم رو بابت کم کاری وسهل انگاریشون از دست دادم.به هیچ وجه این کلینیک رو توصیه نمیکنم😢
باسلام خدمت دکترمفیدی مهربان ودلسوزوتیم قوی ایشان خواستم تشکرکنم که ایشان درحیطه کاری خودباتمام وجدان ودلسوزانه کارشون روانجام میدهندوازخودگذشتگی بسیاربرای پرنده ها وقت میگذارن وتشکرویژه کنم ازخانم لشکری عزیزوخانم فخاری عزیزکه همیشه بادل وجون پاسخگوی همه هستند
باسلام خواستم نظرمو درمورد دکترمفیدی که واقعا درحیطه کاری خودباتمام وجدان کاری وبااحساس پاک وخالص نسبت به بچه ها دلسوزانه وقت میگذارندومن در دومین ویزیت که بچه هایم داری تنفس وگوارش بدبودندوچربی شکمی واقعا 80درصدبهبودی حاصل شد وخداروشکرمیکنم هنوزم افرادی دلسوزومهربان مثل ایشون که ازخودگذشتگی بسیاربالایی دارندوازوقت واستراحت خود میگذرندوجوددارند
نه براي زمان انسان ها ارزش قائل هستن نه براي پول مراجعين ارزش قائل هستن و به نظرم ايشون خيلي به روز نيستن در اين زمينه هر كاري كه در حالت عادي دكتر ديگه اي ١٠ دقيقه اي انجام ميده ايشون ٣-٤ ساعت طول ميده و اعتراض هم كني ميگن كار من با دقت انجام ميشه كه اصلااااا اينطور نيست من پيش دكتري بردم كه ١٥ دقيقه اي هم ويزيت كرد هم ازمايش رنگي مدفوع انجام داد و تازه بعد از ٢٤ ساعت فرصت تشخيص ازمايش بازهم اشتباه تشخيص دادن به نظر من هررگز پيش ايشون نريد
معطلی بسیار زیاد هستش قبلا لیست قیمت و خدمات را روی دیوار میزدن الان به هیچ عنوان هزینه ها مشخص نیست و موقع صورت حساب یهویی مشخص میشه که چی چقدر بوده😊 درصورتی که اگه آدم از اول درجریان باشه می تونه تصمیم بگیره چیکار بکنه چیکار نکنه. دکتر و کادر دکتر بسیار پولکی تشریف دارند و برای وقت و زمان آدم ارزش قائل نیستند...هر مکملی که داخل خانه استفاده میشه معتقدند خوب نیست و باید مکملی که ایشون میدن را استفاده کنیم.
این کلینیک خیلی بد نوبت میدن و از یک هفته قبل پول ویزیت رو میگیرن و بعد کلی تلفن بازی از منشی و دستیار پزشک و... برای یک هفته بعد نوبت میدن. تازه وقتی که میدن ساعت ورود به مطبه و کلی باید تو نوبت بشینی تا بتونی داخل بری..من پرنده هامو برای چکاپ سلامتی میخواستم ببرم که تلفنی پرسیدم گفتم هزینه اش چقدر میشه؟؟ و گفتن هر آزمایشی لازم باشه دکتر انجام میده و در آخر هزینه هارو باید پرداخت کنین. و معلوم نیست چقدره...!!باتوجه به نحوه برخورد و بد نوبت دادن و مشخص نبودن تعرفه ها و نظرات منفی که از این دکتر و کادرشون خواندم از بردن پرنده هام منصرف شدم!
سلام من پرنده ام را با علايم اسهال و بيحالي و وزن كم كردن به اين مركز بردم اول كه گفتند تايم نداره دكتر ولي اگي ميخواين بياريدش بستري بشه كه دكتر هر وقت تايم داشت بره ويزيتش كنه من بردم سريع بردند زير اكسيژن(نميدونم چرا چون عفونت گوارشي بود نه تنفسي) بعد سه ميليون بهم صورتحساب دادند براي يك شب(پاي تلفن گفتند شبي ٦٥٠) هزينه ها شامل سه آزمايش سرلاك اكسيژن تراپي سرم تراپي دستگاه نبولايزر و داروش و هزينه ي ويزيت بود براي يك شب بعد به من گفتند قارچ داره تخت درمانه بعد دو روز بهم گفتند ببرش مركز ديگه راديولوژي (در صورتيكه مي توانستند همون اول بفرستند كه مشكلش دقيقا معلوم بشه) سه ميليون ديگه هم بابت دو شب ديگه اي كه مونده بود فاكتور دادند شد شش ميليون محموعا بعد راديولوژي بردن عكس رو نشونشون بدم گفتش كبدش مشكل داره در صورتيكه توي عكس نشون ميداد روده ها متورمه و اصلا. عفوتت تنفسي نداره ولي دكتر اصرار داشت بره زير دستگاه نبولايزر كه هزينه ي هر حلسه اش ٤٠٠هزار تومان بود بعد دو ميليون پول دارو داد كه معلوم نبودند چي هستند من به درخواست خودم پرنده ام رو مرخص كردم و بردم لحظه ي آخر هم باز گفتند بره توي دستگاه نبولايزر(حيفشون اومد هزينه نگيرن)مجموعا هشت ميليون و چهارصد دادم و مرخص كردم با ده درصد بهبودي و دو روز بعد علايم شديد شد و خونريزي داخلي كرد بردم پيش دكتر صلواتي بسيار منصف و با اخلاق و حرفه اي عمل كردند و با يك آزمايش و ديدن عكس قبلي تشخيصشون باكتري بود و گفتند با داروهايي دكتر قبلي كه همشون ويتامين بوده باكتري ها بيشتر رشد كردند ايشون توصيه كردند بستريش نكنم و مدام پاسخگو بودن روزي دوبار حال پرتده ام رو جويا ميشدند حتي توي هزينه ها كمكم كردند پرنده ي من به خاطر تلف كردن زماني كه اون دكتر بابت بستري ازش گرفت هنوز بهبودي پيدا نكرده واقعا متاسفم به خاطر پول با جون اين پرنده ي بيگناه بازي كردند من كه با چشمم نديدم كه آيا سرم و اكسيژن و دستگاه نبولايزر توي زمان بستريش گرفته يا نه خدا داند و انصاف يا هر چند ساعت بهش سرلاك دادند ؟! كه بابت هر روز بستري ٢٥٠پول سرلاك گرفتند مواد مصرفي چي بوده اصلا؟ خدا داند چون دكتر مدام مريض داره و هوم ويزيت ميره كي وقت كرد به اين بي گناه سرم بزنه يا آنتي بيوتيك سر ساعت بده! محيط هم كثيف و كوچك اصلا فضايي براي بستري ندارند
درمورد پرنده خانگی که داشتم وقصور دکتر مفیدی باعث مرگ پرنده عزیزم شد چرا ؟چون دکتر اشراف داشت طوطی من از منقار دچار آسیب شده وباعث خونریزی هست من این پرنده طفلک رو دوماه تمام با اون وضعیت زنده نگه داشتم به یک دامپزشک دیکه بردم که منشی این دکتر با اصرار که هیچ جا به جز این دکتر خ ب نیست من هم برای زنده موندن طوطی از دست رفته خودم برای نجاتش بردم به کلینیک که در عرض دو روز هن نشد باعث مرگش شد با اینکه می دونست ضعیف شده با منقار آسیب دید اگر میله های قفس رو بگیره باعث خونریزی ومرگش میشه از جمع شدن خون در ریه چرا اون طفلک که تحت درمان بود رو داخل باکس وجعبه که نت نه تحرک داشته باشه قرار ندادچرا روز دو که دیدمش به خودش زحمت نداد دور چشم طفلک که خون جمع شده بود ر پاکسازی نکنه مگر دکتر قسم خورده نظام پزشکی نیست که جون بیمار رو به هر طریق نجات بده چرا جلوی خونریزی رو با پودرانعقاد خون نگرفت چرا سریع عمل نرد وکارهای دیگه میدونید چرا چون پرنده طفلک رو دیر بهش رسیدگی کرداگر انسان بود آیا خوانواده اون شخص به نظام پزشکی با وجود دلایل واستنادات از پزشک شکایت نمی کردند این کار برای من صاحب این پرنده قابل بخشش نیست واین مورد رو نوشتم که بیشر درمورد شغل دیگران توجه داشته باشید.وشخصیت ومهارتشون هم چیز پول نیست.
مشابه همین مسئله برای منم پیش آمد.به این دکتر اعتماد کردن اشتباهه😢
سلام.کلینیک شبانه روزی نیست.الان ساعت یک ربع به ۱۱ روز شنبه هست.کلینیک بسته هست .من هر چی تماس هم می گیرم کسی پاسخ گو نیست
مراکز مشابه این مراکز مطابق با ویژگی های دکتر حامد مفیدی | دامپزشک متخصص پرندگان در تهران برای شما انتخاب شده اند
در وبلاگ پت لینک بخوانید دانستنی ها، اخبار و اطلاعات مفید
آیا بزرگ شدن طحال در سگ خطرناک است؟ علائم سرطان طحال در سگ (همانژیوسارکوم)، نشانههای حیاتی پارگی طحال، هزینه جراحی و طول عمر سگ را در این مقاله بخوانید.
علائم تومور یا سرطان سینه در سگها به دو دسته کلی موضعی (توده یا گره زیر شکم سگ، ورم و قرمزی پستان، ترشحات غیر طبیعی یا خون، زخم و تغییرات پوستی، درد در هنگام لمس سینه سگ) و پیشرفته و عمومی ( مشکلات تنفسی ، کاهش وزن شدید سگ، بی حالی و افسردگی ، زخم و التهاب پوستی ، تورم دست و پا به دلیل درگیری غدد لنفاوری و ...) تقسیم میشوند، همچنین در پروتکل های درمان سرطان سینه سگ پنج مرحله اصلی است که به صورت کامل در مقاله بیان شده و در نهایت به بررسی هزینه درمان سرطان سینه در سگها در مراحل مختلف با ریز جزییات پرداخته ایم.
لیست بهترین کلینیکهای عقیم سازی سگ و گربه در اصفهان. قیمت جراحی، آدرس، نظرات واقعی و امتیاز کاربران را برای انتخاب بهترین دکتر بررسی کنید.
سرطان یکی از مهمترین بیماریهای سگها بهویژه در سنین بالا است. در این مقاله با شایعترین سرطانهای سگ شامل لنفوم، تومور ماست سل، سرطان استخوان، همانژیوسارکوما، ملانوم بدخیم دهانی و سرطان پستان آشنا میشوید و علائم، روشهای تشخیص، درمان و پیشآگهی هر یک را بررسی میکنیم.
چه امتیازی به این مرکز میدهید؟