دامپزشکی جم در تهرانپارس محدوده شرق تهران
کلینیک دامپزشکی جم در تهرانپارس

کلینیک دامپزشکی جم در تهرانپارس

مدت مطالعه 3 دقیقه

امروز میخوام یک کلینیک معتبر دامپزشکی رو بهت معرفی کنم که در شرق تهران قرار داره و مدیریتش با دکتر علیرضا باغستانی هستش که خودشون یکی از باتجربه ترین و دلسوزترین دامپزشکهای ایرانه. این مجموعه رو کسانی که حیوان خانگی دارن یا عاشق حیواناتن 💕 خیلی خوب میشناسن و میدونن دامپزشکی جم یکی از اولین کلینیکهای تخصصی حیوانات خانگی در تهرانه. حالا میخوام برای افرادی که خیلی با این کلینیک دامپزشکی و خدماتش آشنایی ندارن یه توضیحات مختصری بدم پس اگه ساکن شرق تهران هست، حیوون خانگی داری و سلامتیش خیلی برات مهمه باهام تا آخر این مقاله همراه باش.

 

خدمات کلینیک دامپزشکی جم

مهمترین خدماتی که جم برای حیوانات خانگی شما در نظر گرفته رو در ادامه توضیح دادم.

جراحی حیوانات

اگه میخوای گربه یا سگتو 🐶 عقیم کنی و نگران درد بعد از عمل یا نگهداری در دوره ریکاوریش هستی  بهترین دامپزشکی شرق تهران و تهرانپارس که میتونه اینکارو انجام بده کلینیک دامپزشکی جم هستش. چونکه در این مرکز با کوچکترین برش ممکن، بدون درد و خونریزی عمل عقیم سازی که یکی از متداولترین عملهای جراحی بین حیواناته انجام میشه. یکی از موضوعات مهم اینه که بعد از جراحی دیگه نیازی به مراجعه مجدد نیست و جای عمل اونقدر کوچیکه که به سختی میتونید تشخیصش بدید. مسلماً هرچی محل برش کوچیکتر و تمیزتر باشه، درد حیوون و زمان بهبودی کاملش کمتره. اگه خدایی ناکرده برای پرنده یا حیوون خونگیتون مشکلی پیش اومده که نیاز به جراحیهایی تخصصی ارتوپدی و جراحیهای فک و دهان، ستون فقرات، دستگاه گوارش و... داره میتونی با خیال راحت پت خودتو به این مرکز ببری.

 

چکاپ و واکسیناسیون

حتما به عنوان سرپرست یک حیوان میدونی که چکاپ های دوره ای براش لازمه و حتما باید انجام بشه چونکه در این صورت اگه مشکلی داشته باشه خیلی زود متوجه میشی و برای درمانش اقدام میکنی. ویزیت پرنده های کوچولو، سگ و گربه های پشمالو 😺 یا هر حیوان خانگی دیگه در این مجموعه انجام میشه.

 

اصلاح و شستشو

از خدمات دیگه ی کلینیک دامپزشکی جم خوشگل کردن حیوان  خونگیتونه، میتونی برای اصلاح موهای سگ یا کوتاهی ناخن و منقار طوطی و پرنده 🐦 ، حیوان دلبندتو به این مرکز ببری تا بدون کوچکترین اذیت و ناراحتی خوشگل بهت تحویلش بدن. البته بخش آرایشگاه یک واحد مجزا داره که هم فضاش بزرگتره هم کاملا تخصصیه.

 

سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه تشخیصی

اگه واسه ی حیوان دوست داشتنیت مشکلی پیش اومده بعد از اینکه به کلینیک جم ببریش دامپزشک به خوبی معاینه اش میکنه و اگه نیاز باشه تمام مراحل تشخیص دقیق بیماریش مثل سونوگرافی یا رادیولوژی در همون مرکز با بهترین دستگاه ها انجام میشه. البته دامپزشکی جم بخش آزمایشگاه نداره و اگه پت نیاز به آزمایش خون داشته باشه نمونه گیری رو انجام میدن و بعدش میفرستن آزمایشگاهی خارج از کلینیک.

دامپزشکای این کلینیک هم مثل شما عاشق حیواناتن و به قدری باهاشون مهربونن که موقع معاینه اصلا اذیت نمیشن حتی ممکنه اینقدر آرامش داشته باشن که چرتشون بگیره (مورد داشتیم که میگم) 😂

 

پت شاپ

یکی از بخشهای جم که خیلی برات کاربردیه پت شاپه؛ یک جای خوشمزه واسه ی پت که میتونی انواع غذاهای خشک و کنسروی سگ، گربه و پرندگان، تشویقی، لوازم بهداشتی مثل ناخن گیر و شامپو، قلاده، مکمل های غذایی، جای خواب و باکس حمل، اسباب بازی و هرچی که حیوانت برای زندگی بهش نیاز داره رو پیدا کنی. تازه ارسال فوری به همه ی مناطق ایرانم دارن! برای این بخش هم مثل آرایشگاه یک واحد مجزا و بزرگ در نظر گرفتن.

 پت شاپ کلینیک جم | پت لینک

سفر با حیوانات

یکی از خدمات خاص کلینیک دامپزشکی جم که آن رو از بقیه ی کلینیک ها متمایز میکنه همین بخش سفر با حیواناته! اجازه بده بیشتر بهت توضیح بدم اگه قصد سفر با پت رو داری این بخش بهت کمک میکنه.

هرچی که حیوان خانگیت برای خروج از کشور بخواد در این مجموعه آماده و بهت تحویل داده میشه. میدونی که برای سفر این کوچولوها به خارج از کشور مدارکی لازمه که مهمترینش پاسپورت، گواهی سلامت، دفترچه بهداشت، گواهی واکسیناسیون، تست خون و... است. چونکه هر کشوری قوانین خاص خودش رو داره و حتما باید کار خروج از کشور حیوان دلبندت رو به کاردان بسپاری. در واقع صفر تا صد کارهای خروج از کشور پت در این مجموعه انجام میشه.

 

صدور شناسنامه

شناسنامه یکی دیگه از الزامات سفر حیوانه که برای ثبت مراحل واکسیناسیون و مراجعه به دامپزشکی، لازم و واجبه کلینیک جم اینکار رو هم واسه ی حیوانتون انجام میده.

 

ویزیت پرندگان زینتی

ویزیت پرنده های زینتی هم یکی دیگه از خدمات دامپزشکی جم هستش که خیلیها ازش رضایت دارند؛ پس اگه سرپرست پرنده های زینتی مثل مرغ مینا، کاسکو، عروس هلندی، قناری، مرغ عشق، طوطی و... هستی میتونی پرنده ی خوشگلت رو برای معاینه و ویزیت به این کلینیک ببری.

 

کلام آخر:

خلاصه باید بدونی که جم با بیش از 25 سال سابقه اولین کلینیک تخصصی دامپزشکی شرق تهرانه و هرچی حیوان دلبندت نیاز داشته باشه رو در نظر گرفته و انجام میده. یادت باشه که روزهای تعطیلات هم جم پیش حیوان خانگیت هست و از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر آماده ی خدمت رسانیه. بقیه ی روزهای هفته هم حتی پنج شنبه ها میتونی حیوون خانگیت رو از ساعت 10 صبح تا 9 شب واسه ی انجام همه ی خدماتی که گفتم ببری کلینیک جم .

یادت باشه که در ساعتهای غیر کاری هم این مجموعه به صورت آنکال آماده ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات به شما و کوچولوهای دوست داشتنیتونه.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400