سگ هایی که سگی که موهایشان نمیریزد
کدام سگ های آپارتمانی بدون ریزش مو هستند؟ |petlink.ir

کدام سگ های آپارتمانی بدون ریزش مو هستند؟

مدت مطالعه 6 دقیقه

سگ های آپارتمانی بدون ریزش مو مزیتی که بر دیگر سگ ها دارند این است که محیط زندگی خود را تمیز تر نگه میدارند، ممکن است اینقدر سگ خود را دوست داشته باشید که ریزش موی سگ برای شما اصلا اهمیت نداشته باشد، اما ممکن است شما هم کمی حساس باشید و ترجیح دهید یک سگ بدون مو داشته باشید البته که خب به هر حال سگ ها مو دارند اما برخی از آنها موهای کمتری دارند و یا ریزش موی خیلی ناچیزی دارند، به هر حال برای هیچ کس تمیز کردن موی سگ از روی فرش و کاناپه کار ساده ای نیست پس در این مقاله به سراغ سگ هایی میرویم که ریزش موی آنها بسیار کم است.

 

در این مقاله چه یاد خواهیم گرفت؟ 

آیا ممکن است موی "سگ های بدون ریزش مو" هم بریزد؟

لیست سگ های بدون ریزش مو یا سگ هایی با ریزش موی کم

1-سگ بیچون فرایز موهایش نمیریزد!

2-سگ بدون ریز مو پرتگیز واتر داگ

3-مالتیز یک سگ آپارتمانی مو کوتاه است!

4-داچس هاند سگی است که ریزش موی بسیار کمی دارد

5-نژاد سگ گری هاند ایتالیایی

6-نژاد محبوب شیتزو یک سگ پشمالو بدون ریزش مو است

7- نژاد سگ با ریزش موی کم با نام بور درتریر

8- پودل سگی بدون ریز کرک و پشم

9-نژآد سگ شناوزر

10-پورکشایر تریر

 11-تنبل با نمک بولداگ انگلیسی یک سگ بدون ریزش مو

 

 

آیا ممکن است موی "سگ های بدون ریزش مو" هم بریزد!

در گذشته در رابطه با دلایل ریزش موی سگ و همچنین آمپول ضد ریزش موی سگ ها صحبت کرده ایم ممکن است اتفاقا سگ شما هم از دسته ای باشد که ریزش موی آن کم باشد، به عبارتی در این نژآد از سگ ما شاهد ریزش شدید موی سگ نیستیم اما به دلایلی که در مطلب لینک شده گفته شده سگ شما نیز از ریزش شدید موی خود رنج میبرد بنابراین بهتر است این مطالب را مطالعه کنید و اگر دلیل ریزش موی حیوان دلبند شما یک موضوع ژنتیکی نیست آن را بررسی و برطرف کنید.

لیست سگ های بدون ریزش مو یا سگ هایی با ریزش موی کم

به سراغ لیست سگ هایی برویم که ریزش مو در آنها بسیار کم است و یا ریزش مو ندارند همچنین سگ هایی که در ادامه معرفی میکنیم از نوع هیپوآلرژنیک هستند یعنی حساسیتی برای انسان ندارند البته میدانیم که هیچ گونه ای وجود ندارد که 100 درصد هیپوآلرژنیک باشد بلکه برخی از گونه ها این نداشتن حساسیت برای انسان در آنها بسیار کم است.

 

1-سگ بیچون فرایز موهایش نمیریزد!

یکی از سگ هایی که ریزش موی بسیار کمی دارد سگ بیچون فرایز است، این سگ یک پوست پشمی دو لاله دارد، با افراد با تمامی آلرژی هایی که ممکن است داشته باشند معمولا این نژاد بسیار سازگار است، فعال و شاداب هستند و میتوانیم از نظر ریزش مو بگوییم ریزش موی این نژآد از سگ ها نزدیک به عدد صفر است بنابراین اگر یک سگ بیچون فرایز دارید که ریزش مو دارد لازم است حتما او را به یک دامپزشک نشان دهید.

اگر میخواهید به اطلاعات سگ خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید کافیه در صفحه " شناسنامه آنلاین حیوان " اطلاعات حیوان خود را ثبت کنید و با خرید یک پلاک گردنی زیبا همیشه اطلاعات او را آپدیت نگه دارید.

2-سگ بدون ریز مو پرتگیز واتر داگ

یک سگ با یک پوست ضد آب ! بله درست شنیدین پست این سگ ضد آب است بنابراین به سختی میتوانیم آنها را حمام کنیم ما یک سگ بدون ریزش مو محسوب میشوند! این نژاد سگ از دسته نژادی است که میتوانید کاملا به آن اطمینان داشته باشید چرا که بسیار با وفا است ، هچنین از دسته سگ هایی است که حتی اگر آلرژی به سگ ها و حیوانات داشته باشید این سگ در شما آلرژی را ایجاد نمیکند با خیال راحت میتوانید از آن نگهداری کنید.

2-سگ بدون ریز مو پرتگیز واتر داگ

3-مالتیز یک سگ آپارتمانی مو کوتاه است!

اگر به دنبال یک سگ بانمک مینیاتوری میگردین من به شما مالتیز را پیشنهاد میکنم ( البته قبلا هم گفتم به جای خرید سگ سعی کنید از سگ هایی که صاحبان آنها ، آنها را نمیخواهند نگهداری کنید ) این سگ بسیار مناسب افرادی است که به موی سگ حساسیت دارد چرا که یک سگ آپارتمانی مو کوتاه محسوب میشود ، بسیار آرام است البته در مقابل غریبه ها از خودش واکنش نشان میدهد، یکی از نکاتی که در رابطه با نژاد سگ مو کوتاه مالتیز لازم است رعایت کنید این است که با توجه به اینکه تا چه حد میخواهید موهای او را کوتاه یا بلند نگه دارید لازم است موهای او را به اندازه کافی کوتاه نید و هر چند روز یکبار موهایش را شانه بکشید.

 3-مالتیز یک سگ آپارتمانی مو کوتاه است! | پت لینک

4-داش هوند یک سگ بدون مو 

اگر به دنبال سگی هستید که ریزش موی او بسیار کم است من به شما دچس هاند را پیشنهاد میکنم، فیزیک جالب این سگ دیدنی است همانطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید این سگ پاهای کوتاهی دارد و بدن او کاملا کشیده است، ریزش موهای بسیار کمی دارد و میتوانید به راحتی او را در خانه و یا آپارتمان نگهداری کنید، جسه کوچکی دارد و میتواند در فضاهای کوچک فعالیت های خود را انجام دهد.

4-داچس هاند سگی است که ریزش موی بسیار کمی دارد

5-نژاد سگ گری هاند ایتالیایی یک سگ بدون مو

یکی دیگر از سگ هایی که با خیال راحت میتوانید از آن بدون ریز مو در خانه و آپارتمان نگهداری کنید گری هاند است در حقیقت موهای این حیوان آنقدر کوتاه است که میتوانیم بگوییم یک سگ بدون مو داریم ، البته لازم است موهای این نژاد سگ را هفته ای یکبار برس بکشید ، همچنین اگر کودک داشته باشید این سگ به دلیل اینکه به عنوان یکی از سگ های بدون ریزش مو شناخته میشود میتواند برای شما و خانواده شما انتخاب خوبی باشد، تنها موردی که لازم است در نگهداری از این نژاد سگ توجه کنید این است که این نژاد از فیزیک بسیار ظریفی بهره برده است، لازم است رفتار مناسب با این سگ را به فرزندان خود بیآموزید تا مبادا به آنها آسیبی وارد کنند.

در صورتی که نیاز به پیدا کردن یک دامپزشکی دارید میتوانید از لینک " لیست دامپزشکی های اطراف من " استفاده کنید و با فیلتر کردن مناسب دامپزشکی مناسب خود را پیدا کنید ، برای مثال میتوانید لیست دامپزشکی های شبانه روزی را بررسی کنید و یا دامپزشکی هایی که فقط خدمات دندان پزشکی حیوانات را انجام میدهد را انتخاب کنید ما برای شما لیست کاملی را فراهم کردیم همچنین اگر شما یک دامپزشک هستید و یا پت شاپ دارید میتوانید مرکز خود را به صورت رایگان از صفحه " ثبت مراکز حیوانات " در پت لینک که یک بانک جامع اطلاعات رسانی خدمات حیوانات است ثبت کنید.

نژاد سگ گری هاند ایتالیایی |پت لینک

6-نژاد محبوب شیتزو یک سگ پشمالو بدون ریزش مو است

شیتزو ها جزو دسته سگ های کوچک و پشمالو هستند که علارغم پشمالو بودنشون جزو دسته سگ های بدون ریزش مو به حساب میآیند ، آنها در بخش گردن خود موهای یال مانند بسیار زیبایی دارند که مطمئنم شما هم مثل من عاشق یال زیبای آنها خواهید شد، مشکل اینجاس که از دسته سگ های بسیار وابسته اما در عین حال مهربان هستند مراقب از آنها کمی سخت ولی بسیار لذت بخش است.

 

7- نژاد سگ با ریزش موی کم با نام بوردر تریر

اگر به دنبال یک سگ با ریزش موی کم ، باهوش و دوست داشتنی هستید بی شک یکی از انتخاب های شمار بوردرتریر است، باهوش بودن آنها به شما کمک میکند که به راحتی بتوانید به آنها آموزش دهید موهای آنها پر حجم است ولی ضخیم است که لازم است به صورت هفتگی با چاقوی اصلاح موهای آنها را خراش دهید تا نرم شود، همچنین بوردرتریر ها سگ هایی هستند که نیاز به ورزش دارند و بسیار قوی هستند این هم سگی دیگر با ریزش موی نزدیک به صفر !!!

 

8- پودل سگی بدون ریز کرک و پشم

در کل نگهداری از پودل به عنوان یک سگ ساده است، اگر شما هم از جزو افرادی هستید که به کرک و پشم حساسیت دارید پودل برای شما یک انتخاب مناسب است ، این سگ بسیار متن است و شخصیتی آرام دارد به سادگی میتوانید از او نگهداری کنید.

 

9- اشناوزر یک سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

سگ شناوزر نیز جزو گونه ای از سگهاست که ریزش موی ناچیزی دارد ، البته که لازم است گاهی موهای چسبیده به بدن او را جدا کنید تا حیوان راحت تر باشد. سعی کنید این حیوان را همیشه آراسته نگهدارید.

 

10-یورکشایر تریر

در این نژاد سگ ما ریز موی بسیار کم را مشاهده میکنیم ، همچنین جزو دسته سگ هایی است که تحمل بسیار بالایی دارد برای مثال اگر از دسته افرادی باشید که به مسافرت علاقه مند هستید این سگ به راحتی میتواند ساعت ها در کنار شما در ماشین مسافرت کند، یکی دیگر از ویژگی های سگ پورکشایر تریر این است که میتواند ساعت ها شما را بخنداند و سرگرم کند، در رابطه با موی این حیوان هم میتواند موی او را کوتاه نگه دارید و هم موهای بلند را برای او در نظر بگیرید هرچند که سعی  کنید خیلی به طبیعت سگ دست نزنید و اگر موهای بلند را انتخاب کردین حتما هر روز موهای او را برس بکشید

 11-تنبل با نمک بولداگ انگلیسی یک سگ بدون ریزش مو

این بولداگ یکی از بانمک ترین سگهایی که من به شخصه سراغ دارم بامزس و تنبل اصلا شما قیافشو ببین غش میری برای تنبلیش یه بزار بخوابم خاصی همیشه تو چشاشه 😊 اگر خیلی اهل پیاده روی نیستید بولداگ کاملا مناسب شماست با بولداگ روزها رو خونه باشید نه اون میگه بریم بیرون نه شما دلتون میخواد برین بیرون 😂 ، البته ایشون خیلی هم شکموتشریف داره و لازمه غذاش همیشه به موقع تامین بشه ، یکی از نکات مثبت این سگ خر خرو اینه که یه نگهبان فوق العاده برای فرزندان ما محسوب میشه چون نسبت به غریبه ها خیلی پرخاشگره و اصلا شوخی سرش نمیشه ! پوشش موی این سگ کوتاهه و ریزی موی سگ در این نژاد مشاهده نمیشه اما از اونجایی که صورت چروکیده ای داره لازمه مدام تمیزش کنید که به بیماری های میکروبی دچار نشه 

تنبل با نمک بولداگ انگلیسی یک سگ بدون ریزش مو | پت لینک

پت لینک درکنار شماست چون ....

ما عاشق حیواناتیم ، در پت لینک ما کنار شما هستیم تا یک وب فارسی با مقالات درست و تحقیق شده را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، همچنین این فرصت را برای دوستان خود فراهم کرده ایم تا کسب و کار خود را در دنیای اینترنت معرفی کنند ، همانطور که میدانید در صفحه ثبت مراکز حیوانات شما میتوانید مرکز خود را به صورت رایگان ثبت کنید ، همچنین اگر نیاز به دسترسی به اطلاعات حیوان خود به صورت آنلاین دارید با خیال راحت ثبت اطلاعات حیوان خانگی خود را در صفحه لینک شده به صورت کاملا رایگان انجام دهید و تنها با خرید یک پلاک گردنی کیوآر کد با خیال راحت به اطلاعات حیوان خود همیشه دسترسی داشته باشید و این امکان را برای حیوان خود فراهم کنید که اگر گم شد اطلاعات شما را به یابنده بدهد. ما اینجاییم چون میخواهیم شما هم که مثل ما دغدغه نگهداری از حیوان خود را دارید به بهترین منبع فارسی اطلاعات مراکز خدماتی حیوانات دسترسی پیدا کنید ، هر پیشنهاد و یا نظری دارید لطفا در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید  

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400