بیمارستان دامپزشکی حیات در ستاری
نام مرکز :

بیمارستان دامپزشکی حیات در ستاری

اطلاعات عمومی
حتما قبل از مراجعه به مراکز با شماره های داده شده تماس حاصل نمایید.
وضعیت مرکز الان تعطیل است
تلفن 02144119004 / 02144119005
تلفن اضطراری 09384414514
سایت http://hayatpethospital.ir
مدیریت

دکتر برزگری

شبکه های اجتماعی تلگرام واتساپ اینستاگرام
تعداد بازدید 4961
پیشنهاد تکمیل یا تصحیح اطلاعات این مرکز
به دنبال مرکز مشابهی هستید؟

ساعات کاری بیمارستان دامپزشکی حیات در ستاری

  • روزهای عادی : از 08:00 تا 23:59
  • روزهای پنجشنبه : از 08:00 تا 23:59
  • روزهای جمعه : از 08:00 تا 23:59
  • تعطیلات رسمی : از 10:00 تا 22:00

توضیحات

با حضور کادر درمانی متخصص دانشگاه تهران پت شاپ آزمایشگاه تخصصی PCR آزمایش تعیین جنسیت پرندگان واکسیناسیون و ضد انگل رادیولوژی و سونوگرافی آرایشگاه صدور شناسنامه و گواهی سلامت جراحی رفتار درمانی

آدرس بیمارستان دامپزشکی حیات در ستاری

تهران، ستاری، فردوس غربی (ناصر حجازی)، بلوار شقایق مرکزی، پلاک ۵۰

دیدگاه کاربران

بله اما اگر دامپزشکی اینکار رو انجام داد لطف خودش رو رسونده و در شرایط فعلی که کلینیک ها و بیمارستان هایی که هنوز سرپا موندن جز دریافت وجه خدمات هیچگونه عوایدی ندارند و از طرفی تحت فشار های مختلف اقتصادی اجتماعی و فرهنگی هستند و حتی بابت هزینه های مصرفی نه تنها هزینه ی کمتر که هزینه ی بیشتری نسبت به درمانگاه های انسانی باید بپردازند هیچ دامپزشکی هیچ وظیفه ای برای اینکار ندارد و تعرفه ی حمایتی جز یک گذاره ی من درآوردی برای تبلیغات و بازی با احساسات هیچ توجیهی نداره صدالبته که ما دامپزشکان در بسیاری موارد خودمون در کیس های حمایتی از حق خودمون میگذریم و هرکاری بتونیم میکنیم برای نجات یک بی پناه و صدالبته که طبق تاریخ باستان، جایگاه اصلی بیطاریت، شامل درمان رایگان حیوانات آسیب دیده ی بدون صاحب هم میشده اما اون هم در شرایطی بوده که بیطاران ساکنین دائمی معابد بودن و خودشون رو وقف اینکار میکردن و متقابلا مردم نذورات و اهدایی های خودشون رو‌ به معابد میدادن تا هم خرج گذران زندگی اونها بشه هم خرج درمان حیوانات چه با صاحب چه بی صاحب پس در شرایط امروزی که دیگه نه معبدی و اتشگاهی برجاست نه جایگاه بیطار جایگاه اصلی اون تعرفه ی حمایتی!!! بیشتر به شوخی شبیهه تا یک واقعیت! با احترام دکتر ش.الف.ت (کهبدبیطار)

در شرح خدمات از تخفیف برای کیس های حمایتی ذکر شده،در صورتی که به هیچ عنوان اینطکری نیست و کاملا کذب است... چرا برای جلب نظر مشتریان متوسل به دروغ هایی میشین که با آگاهی کامل و خیالت راحت میدونین هیچ منبع رسیدگی و نظارتی وجود نداره برای توبیخ کردن... ولی خدا میبینه... و خداوند به شدت کافیست...

دوست عزیز، ما در سایت پت لینک منفعتی از اطلاعات نادرست دادن کسب نمیکنیم و اگر هم راهش بود، باز هم این کار رو نمیکردیم. هدف و رسالت و عشق ما، تسهیل خدمت رسانی به حیوانات و سرپرستان و حامیان حیوانات است. مرسی که در مورد این کلینیک اطلاع دادید که تعرفه حمایتی ندارند. ممکنه شرایط خدمات تغییر کرده باشه ولی ما مطلع نشده باشیم. ممنون که مطلعمون کرد.

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات در سایت منتشر نخواهند شد

کاربر گرامی توجه داشته باشید، طبق سیاست های سایت پت لینک، نظرات حاوی کلمات یا معانی توهین آمیز، درباره هیچ یک از مراکز خدماتی تائید و منتشر نخواهد شد.

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

مراکز مشابه این مراکز مطابق با ویژگی های بیمارستان دامپزشکی حیات در ستاری برای شما انتخاب شده اند

پت لینک
کلینیک دامپزشکی کارو در اشرفی اصفهانی

در وبلاگ پت لینک بخوانید دانستنی ها، اخبار و اطلاعات مفید


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400