پت شاپ شرق تهران |پت شاپ شبانه روزی شرق در هفت حوض، پیروزی، تهران پارس، پاسداران و...
تماس با ما !به آسانی، لینک اول گوگل باشید ✨
پت شاپ در شرق تهران |هفت حوض، پیروزی، تهران پارس، پاسداران و...

لیست پت شاپ های شرق تهران

مدت مطالعه 4 دقیقه

اگه در شرق تهران زندگی میکنی و حیوان خانگی داری، داشتن لیست پت شاپ های شرق تهران و آشنایی با آنها واجب و ضروریه؛ چون پت شاپ همون جاییه که پاسخگوی نیازهای حیوان شکموووووته 😸، حالا اگه دنبال پت شاپ شرق تهران هستی کافیه تا آخر این مقاله از پت لینک با من همراه بشی؛ همین!

📍 راستی تا یادم نرفته بهت بگم که میتونی از طریق صفحه ی لیست دامپزشکی ها و مشخص کردن شهر تهران، پت شاپ های تهران رو به همراه آدرس و اطلاعات تماسشون ببینی، پس اگه سمت شرق نیستی این لینک بهت کمک میکنه، تازه علاوه بر تهران میتونی لیست پت شاپ های تمام شهرها واستان های ایران  رو هم به راحتی با فیلتر کردن نام شهر و‌استان مورد نظر از صفحه لینک شده پیدا کنی؛ خیلی جذابهههه مگه نه؟؟ 😍

 

بهترین پت شاپ های شرق تهران

دیگه خوب میدونی که پت شاپ یعنی فروشگاه حیوان خانگی و در واقع جاییه که میتونی هرچی واسه زندگی حیوان خانگیت لازم داری آنجا پیدا کنی، فرقی هم نداره که چه پت یا حیوان خانگی داری سگ 🐩، گربه، جوندگان، پرندگان زینتی 🐦 و... هر چی این دوست داشتنیها بخوان در پت شاپ ها موجوده حالا در ادامه بهت بهترین پت شاپ های سمت شرق رو معرفی میکنم.

 

پت شاپ استخوان نارنجی در نارمک

این پت شاپ در نارمک، فرجام غربی، بین هنگام و آیت واقع شده و خوبیش اینه که حتی در روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی هم از ساعت 12 ظهر تا 9:30 شب بازه پس واسه همین اگه حیوانت در روزهای تعطیل نیاز به خوراکی داشت یا خواستی برایش وسیله بازی بخری میتونی به پت شاپ استخوان نارنجی بری؛ این پت شاپ در روزهای عادی از ساعت 10:30 صبح تا 9:30 شب دایره.

 ☎️ اطلاعات تماس پت شاپ استخوان نارنجی 

پت شاپ همای ایران

اگه نمیخوای حضوری به پت شاپ رفته و واسه حیوانان خوشگلت خرید کنی پت شاپ همای ایران انتخاب خوبیه چون علاوه بر فروش حضوری ارسال هم داره، همای در تهرانپارس میدان پروین واقع شده و روزهای جمعه هم مثل روزهای عادی از 10 صبح تا 10 شب فعاله.

☎️ اطلاعات تماس پت شاپ همای ایران

پت شاپ همای ایران | پت شاپ آنلاین

پت شاپ هاپو میو در تهرانپارس

اگه دنبال پت شاپ تهرانپارس هستی هاپو میو قطعا بهت نزدیکه، این پت شاپ روزهای جمعه هم از ساعت 10 تا 16 بازه اما روزهای تعطیلات رسمی فعالیتی نداره. میتونی انواع غذا و اسباب بازی های مختلف رو واسه حیوان خانگیت از هاپو میو تهیه کنی.

☎️ اطلاعات تماس پت شاپ هاپو میو در تهرانپارس

 

پت شاپ و پانسیون تهرانپارس در رشید

این مرکز با مدیریت آقای رضا زاده در تهرانپارس بین رشید و زرین واقع شده و روزهای تعطیل و حتی تعطیلات رسمی هم فعالیت داره این مرکز یه پانسیون اختصاصی (vip) هم داره، پس اگه حیوان خوشگلت رو خیلی دوست داری و دنبال یه پانسیون هستی که حسابی بهش خوش بگذره این مرکز مناسبه.

☎️ اطلاعات تماس پت شاپ و پانسیون تهرانپارس در رشید

 

پت شاپ شاتوت در نارمک

اگه سمت نارمک سکونت داری پت شاپ شاتوت نزدیکته، میتونی از ساعت 10 صبح تا 9 شب در روزهای عادی واسه خرید مایحتاج حیوان کوچولوت به این پت شاپ مراجعه کنی.

☎️ اطلاعات تماس پت شاپ شاتوت در نارمک

پت شاپ شاتوت در نارمک | پت شاپ شرق

علاوه بر این پت شاپهایی که در سمت شرق تهران واقع شده اند یکسری از کلینیکها و مراکز درمانی هم یه بخش پت شاپ دارند که میتونی در آنجا انواع خوراکی، تشویقی، جای خواب، مکمل، باکس، اسباب بازی، شامپو و خلاصه هر چی که حیوان واسه زندگیش لازم داره رو پیدا کنی و برایش بخری، حالا در ادامه یه چندتایی از کلینیک هایی که پت شاپ دارند و سمت شرق تهران هستند رو بهت معرفی کردم، کار رو برات راحت کردم و اطلاعات تماسشون رو گذاشتم، میتونی باهاشون تماس بگیری و ساعت کاری پت شاپشون رو بپرسی.

 

پت شاپ شبانه روزی تهرانپارس

اگه میخوای به دور از ترافیک و ازدحام واسه حیوان دلبندت خرید کنی یا اگه در ساعتی از شبانه روز حیوان خوشگلت به چیزی احتیاج داشت حتما باید با لیست پت شاپ های شبانه روزی هم آشنا باشی؛ خوشبختانه خیلی از کلینیک ها هستند که بخشی به عنوان پت شاپ دارند و بصورت شبانه روزی فعال هستند که یکی از آنها بیمارستان دامپزشکی هونام است که در تهرانپارس واقع شده.

این کلینیک دامپزشکی شبانه رزوی بوده و در روزهای تعطیل و حتی تعطیلات رسمی هم فعاله، تازه علاوه بر پت شاپ بخش اصلاح و شستشو هم داره و حیوان میتونه علاوه بر استفاده از خدمات درمانی از این بخشها هم استفاده کنه.

☎️ اطلاعات تماس بیمارستان دامپزشکی هونام

 

کلینیک دامپزشکی جم در تهران

یکی دیگه از مراکز درمانی که مجهز به پت شاپ هم هست کلینیک دامپزشکی جم نام داره که توسط آقای دکتر باغستانی مدیریت میشه، میتونی در پت شاپ جم انواع غذاهای خشک و کنسروی و هرچی که حیوان لازم داره رو خریداری کنی تازه ارسال فوری به همه ی مناطق ایرانم داره دیگه از این بهتر چی میخوای؟؟

جم در تهرانپارس واقع شده و در روزهای تعطیل هم فعالیت داره، میتونی حیوانت رو واسه ویزیت و واکسیناسیون به جم برده و از پت شاپش هم هرچی حیوانت لازم داره برایش بخری؛ راستی این کلینیک ویزیت در منزل هم داره هااا اگه دوست داری با خدمات دیگه ی این کلینیک آشنا بشی کافیه روی لینک "کلینیک دامپزشکی جم در تهرانپارس" کلیک کنی همه چی رو درباره ی این دامپزشکی بهت گفتم.

☎️ اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی جم

کلینیک دامپزشکی جم در تهران | پت شاپ ارسال فوری

 

 

پت شاپ هفت حوض

یکی دیگه از پت شاپ های تهران که در هفت حوض واقع شده کلینیک دامپزشکی دکتر صارمی در نارمک نام داره که البته روزهای تعطیل دایر نیست اما میتونی در روزهای معمولی از ساعت 10 صبح تا 9 شب حیوانت رو برای انجام خدمات مختلف به این کلینیک برده و برایش غذا و اسباب بازی تهیه کنی.

کلینیک دامپزشکی دکتر صارمی علاوه بر پت شاپ بخش اصلاح و شستشو و خدمات دندانپزشکی هم داره و توسط دکتر امید صارمی مدیریت میشه.

☎️ اطلاعات تماس کلینیک دامپزشکی دکتر صارمی

پت شاپ هفت حوض | بهترین پت شاپ های تهران

پت شاپ در سرسبز

مرکز اورژانس و فوریتهای دامپزشکی درین واقع در بزرگراه رسالت بعد از میدان رسالت و چهارراه سرسبز علاوه بر ارائه ی کلی خدمات درمانی واسه حیوانات که به صورت شبانه روزی فعالیت داره بخش پت شاپ هم داشته که میتونی هر چی حیوانات میخواد رو از آنجا تهیه کنی، راستی یادت باشه درین آمبولانس و فوریتهای دامپزشکی در محل هم داره.

دوست داری با حیوان خانگیت عکس یادگاری بگیری؟؟ درین آتلیه عکاسی هم داره، میتونی خدمات دیگه ی درین رو همراه با اطلاعات تماسش در لینک زیر ببینی.

☎️ اطلاعات مرکز اورژانس و فوریتهای دامپزشکی درین

 

پت شاپ در رودهن و بومهن

اگه سمت رودهن و بومهن دنبال پت شاپ میگردی بهت داروخانه دامپزشکی و پت شاپ فرزان در رودهن و کلینیک دامپزشکی و پت شاپ بامداد (دکتر حسینی) در بومهن رو پیشنهاد میکنم، داروخانه دامپزشکی و پت شاپ فرزان یک پت شاپ خوب در رودهن بوده که میتونی داروهای مورد نیاز حیوانت رو هم آنجا پیدا کنی، میتونی هر روز به جز تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 20:30 به این پت شاپ مراجعه کنی، اطلاعات تماسش رو هم در لینک زیر واست گذاشتم.

☎️ اطلاعات تماس داروخانه دامپزشکی و پت شاپ فرزان در رودهن

پت شاپ در رودهن و بومهن | پت شاپ حیوانات خانگی

کلینیک دامپزشکی و پت شاپ بامداد هم در بومهن واقع شده و توسط دکتر حسینی مدیریت میشه، این مرکز علاوه بر پت شاپ خدمات اصلاح و شستشو رو هم انجام میده و پانسیون هم داره در ضمن امکان ویزیت در محل هم یکی دیگه از خدمات این مرکزه.

☎️ اطلاعات کلینیک دامپزشکی و پت شاپ بامداد در بومهن

 

و اما کلام آخر پت لینک...

از اینکه تا آخر این مقاله با من همراه شدی ازت ممنونم، امیدارم لیست پت شاپ های شرق تهران به دردت بخوره و بتونی به راحتی پت شاپهای نزدیک خونه رو واسه خرید مایحتاج حیوان خانگیت پیدا کنی؛ راستی اگه پت شاپی رو سمت شرق تهران میشناسی که اسم و اطلاعاتش در پت لینک نیومده خوشحال میشم از طریق لینک ثبت رایگان مراکز نام و اطلاعات تماسش رو درج کنی تا پت لینک کاملتر بشه و کسایی که عاشق حیوانات هستند بتونند ازش استفاده کنند 😊.

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400