پانسیون گربه و‌سگ‌ در منزل پانسیون گربه ها و سگ ها
تماس با ما !به آسانی، لینک اول گوگل باشید ✨
لیست پانسیون های خانگی | پت لینک

پانسیون گربه و سگ در منزل در شهرهای ایران

مدت مطالعه 6 دقیقه

محاله سرپرست حیوان خانگی باشی و پیدا کردن یک پانسیون گربه و سگ در منزل واست دغدغه نشده باشه؛ پیدا کردن یک جای مطمئن و سپردن حیوان خانگی واسه وقتایی که قصد سفر داری یا به یک مهمونی دعوتی که متاسفانه صاحب خونه پذیرای حیوان خانگی نیست خییییلی مهمه🤗

برای همین هم تصمیم گرفتم در این مقاله از پت لینک لیست پانسیون های خانگی رو بهت معرفی کنم تا بتونی با پیدا کردن نزدیکترین پرستار حیوان به خودت، حیوان خوشگلت رو برای چند ساعت یا حتی چند روز به آنجا بسپاری؛ خیلی از کاربر های ما ازمون درخواست معرفی پانسیون گربه در منزل و همچنین پانسیون سگ در منزل رو داشتن به همین خاطر لیستی از پانسیون های نگهداری حیوانات در شهر های مختلف رو در این مقاله براتون قرار دادیم، حالا اگه آماده ای بریم سراغ معرفی پانسیون های خانگی!! 

همچنین اگر دنبالپانسیون سگ غرب تهران هستی میتونی از لیست لینک شده دسترسی داشته باشی🌹

ببین در این مقاله میخوام چند تا پانسیون در منزل در بخشهای مختلف رو بهت معرفی کنم حالا اگه میخوای به لیست کامل از این پانسیونها دسترسی داشته باشی بزن روی لینک لیست پانسیون حیوانات  و با مشخص کردن استان دلخواهت لیست همه ی پانسیونهای خانگی و همچنین هتل پانسیون ها رو در منطقه ی مورد نظرت ببین؛ به همین راحتی! 😊

 

پانسیون در منزل چیست؟

شاید این سوال واست پیش اومده باشه که پانسیون خانگی چیه؟ یا وقتی میگیم پانسیون گربه و سگ در منزل دقیقا منظورمون چیه؟ 

ببین افرادی که امکان نگه داشتن چند سگ و گربه رو در خونه ی خود دارند اعلام آمادگی کرده و حیوان خانگیت رو واسه مدتی نگهداری میکنند؛ پانسیون یا مرکز نگهداری از حیوانات خانگی جایی است که میتونی با خیال راحت حیوانت رو به آنجا بسپاری. تصور کن قصد سفر داری، یا به هر دلیلی برای مدتی شرایط نگهداری از حیوان دلبندت رو نداری یا اصلا حیوان عمل جراحی انجام داده و نمیتونی دائما مراقبش باشی و حواست بهش باشه اینجاست که یک پانسیون خانگی سگ و گربه یا بهت کمک میکنه.

 

پرستار حیوانات کیست؟

به اصلاح به افرادی که در منزل از حیوانات نگهداری میکنند پرستار حیوان هم گفته میشه، این افراد یک محیط گرم و صمیمی را برای نگهداری از تعداد محدودی از حیوانات فراهم میکنند و به پرستاری از حیوانات در محیط منزل میپردازند.

 

معرفی مراکز نگهداری از حیوانات خانگی (پانسیون خانگی)

خوشبختانه امروزه تعداد زیادی هتل پانسیون سگ در تهران، پانسیون خانگی سگ و گربه در تهران و شهرستان فعالیت میکنند و میتونی به راحتی آنها رو پیدا کرده و حیوان خوشگلت رو بهشون بسپاری.

⚠️ نکته اینکه ، بهتره قبل از سپردن سگ یا گربه ی دلبندت حتما درموردشون تحقیق کنی و از نظرات بقیه باخبر بشی. در ادامه پانسیون های خانگی و خدماتی که ارائه میدن رو واست آوردم:

 

پانسیون خانگی گربه خونه در شهر ری

یک پانسیون گربه در منزل 😺 به اسم گربه خونه در شهر ری خیابان ملک زاده واقع شده و خدمات مختلفش شامل اصلاح و شستشو، آموزش رفتاری، حمل و نقل حیوانات است. این پانسیون به صورت شبانه روزی فعاله و گردش، حمام، بازی مجازی و گفتگو با پیشی خوشگلت هم در این مرکز انجام میشه.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی گربه خونه در شهر ری

 پانسیون خانگی گربه خونه در شهر ری | پانسیون خانگی حیوانات

پانسیون خانگی سگ پیروز در گیشا

اگه دنبال پانسیون خانگی واسه سگ پشمالوت در محدوده ی گیشا هستی، پانسیون خانگی سگ پیروز مرکز مناسبیه، البته این مرکز فقط از سگهای کوچولو 🐩 نگهداری میکنه و همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از 9 صبح تا 9 شب دایر است.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی سگ پیروز در گیشا

 

پانسیون نگهداری سگ شبانه روزی

اگه دنبال پانسیون شبانه روزی هستی پانسیون خانگی حیوانات نانا لند در خیابان جمهوری واقع شده و توسط فروغ جوان اداره میشه، این پانسیون خدمات مختلفی مثل اصلاح و شستشو، حمل و جابه جایی حیوانات رو هم ارائه میده و علاوه بر این گرفتن ناخن و خالی کردن کیسه معقدی هم توسط پانسیون خانگی حیوانات نانا لند انجام میشه؛ یادت باشه این مجموعه فقط از نژادهای کوچک مثل پامرانین نگهداری میکنه.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی حیوانات نانا لند در جمهوری تهران

پانسیون نگهداری سگ شبانه روزی | پانسیون رایگان نگهداری سگ

پانسیون خانگی سگ در کرج

اگه ساکن کرج هستی پس پانسیون خانگی های تهران خیلی به دردت نمیخوره لازم نیست اصلاااا نگران باشی یک مرکز نگهداری از حیوانات خانگی نوپا و جدید به اسم پرنیان در ملارد کرج به صورت 24 ساعته با مدیریت محمد رمضانی میتونه از حیوان خانگیت نگهداری کنه. این مجموعه علاوه بر اینکه پانسیون خانگی حیواناته فعالیتهای دیگه ای مثل اصلاح و شستشو، حمل و جابه جایی هم انجام میده؛ خوبی این مرکز اینه که در محیطی تمیز و استریل حیوان دلبندت رو نگه میداره و اصلا حیوان رو داخل قفس و زندانی نمیکنه خیلیییی هم امنه. اطلاعات تماس و لوکیشن این مرکز رو هم میتونی در لینک زیر ببینی.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی حیوانات پرنیان ملارد

 

پانسیون گربه در غرب تهران

اگه در غرب تهران ساکنی و دنبال یک پانسیون واسه  حیوان خودت میگردی قبلا یه لیست از پانسیون های حیوانات در غرب تهران برات قرار دادم که پیشنهاد میدم این لیستو نگاه کن اما اگر دنبال یه مرکز نگهداری حیوانات خانگی برای گربه ی ملوست سمت غرب میگردی پانسیون خانگی گربه چیکو مرکز خوبیه، چیکو توسط طناز احمدی آذر اداره میشه و همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی هم از ساعت 10 صبح تا 10 شب بازه، این مرکز میتونه از گربه ی ملوست به صورت ساعتی، روزانه، ماهانه و دائم نگه داری کنه تازه 10 سال سابقه ی نگهداری از حیوانات هم داره.

اگه نگران سلامتی گربه ات هستی چیکو حواسش هست چون یک محیط امن و ضدعفونی شده با کلییییی وسایل رفاهی و اسباب بازی واسه گربه ی نازت آماده کرده بابت خورد و خوراکش هم اصلااااا نگران نباش چیکو خییییلی بهش میرسه مرغ، سبزیجات، غذای خشک خارجی جزء منوی غذای این خوشگلاست. هم فضای اختصاصی داره هم عمومی واسه 4 تا پیشی دلبر 😻. اطلاعات تماس و لوکیشنش رو هم واست این پایین گذاشتم.

راستی چیکو واسه نگهداری از پیشی خوشگلت یکسری شرایط هم داره؛ مثلا اگه گربه بالغ باشه اما عقیمش نکرده باشی چیکو مسئولیت نگهداریش رو قبول نمیکنه تازه شناسنامه، گواهی سلامت و انگل تراپی هم میخواد بقیه ی شرایط رو هم میتونی در لینک زیر ببینی.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی گربه چیکو در شهرک بیمه

پانسیون گربه در غرب تهران | پانسیون حیوانات خانگی خوب

 

پانسیون خانگی گربه در شرق تهران

اگه سمت شرق هستی و دنبال یک پانسیون خانگی گربه در شرق تهران،میتونی گربه ی ملوست رو با خیال راحتی به پانسیون خانگی گربه اوگی و دوستان بسپاری، این پانسیون علاوه بر نگهداری از گربه ها خدمات اصلاح و شستشوی آنها رو هم انجام میده و از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر فعالیت داره. اوگی و دوستان فضای باز، پارک واسه بچه گربه ها، قفسهای مجزا واسه بستری و اتاق های vip داره.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی گربه اوگی و دوستان

 

قیمت پانسیون سگ در غرب تهران

میخوام یک پانسیون دیگه در غرب تهران بهت معرفی کنم که کارش نگهداری از انواع نژادهای سگ 🐶 است و در این زمینه هم 10 سال تجربه داره، پانسیون سگ هپی پاپی با مدیریت آرزو و آتنا خلیل نژاد از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعالیت میکنه و علاوه بر نگهداری از سگهای پشمالو اقدامات دیگه ای مثل اصلاح و شستشو، حمل و جابجایی هم انجام میده.

این پانسیون خانگی فضای سبز هم داره و میتونی با خیال راحت سگ پشمالوت رو به هپی پاپی بسپاری چون حسااااابی بهش خوش میگذره تازه این مجموعه سرویس رفت و برگشت هم داره، برای قیمت هم بهتره از طریق لینک زیر با هپی پاپی در ارتباط باشی.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی سگ هپی پاپی در تهران

قیمت پانسیون سگ در غرب تهران | هزینه پانسیون خانگی حیوانات

 

پانسیون حیوانات خانگی در مازندران

پانسیون خانگی حیوانات نلی در مازندران از سگ و گربه ی نازت به صورت روزانه، ماهانه و حتی طولانی مدت نگهداری میکنه، این پانسیون حیوان رو بعد از 3 روز اقامت رو به صورت رایگان شسته و تمیز میکنه و از نظر غذا، بهداشت و خلاصه هر چی فکر کنی حواسش به حیوان دلبندت هست تازه خدمات VIP هم داره و میتونی آدرس صفحه ی اینستاگرام و قیمتهاشون رو در لینک زیر ببینی.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی حیوانات نلی در مازندران

 

پانسیون خانگی سگ و گربه در آمل

اگه در آمل زندگی میکنی و دنبال پانسیون خانگی میگردی و اصلا دوست نداری حیوان خانگیت زندانی باشه به نظرم پانسیون خانگی حیوانات آرام انتخاب خوبیه، این مرکز در آمل، بلوار طالقانی واقع شده و ساعت کاریش 9 صبح تا 7 بعد از ظهره، اینجا حیوان رو داخل قفس نگه داری نمیکنه و واسشون تایم هواخوری هم در نظر میگیره و حسابی به بهداشت و غذاشون توجه داره، آرام علاوه بر اینکه مرکز نگهداری از حیواناته کار اصلاح و شستشوی سگ و گربه رو هم انجام میده.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی حیوانات آرام در آمل

 

 پانسیون خانگی حیوانات در رشت

یک پانسیون حیوانات خانگی خوب با نام سمیسا در رشت داره فعالیت میکنه که مدیریتش هم به عهده ی سمیرا نورعلیان است؛ این پانسیون خانگی سگ در جاده پیربازان قرار داره و ساعت کاریش همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از 9 صبح تا 9 شبه و میتونی در این زمان باهاشون در ارتباط باشی. این مرکز علاوه بر اینکه از سگ های پشمالو نگهداری میکنه کارهای دیگه ای مثل اصلاح و شستشو، حمل و جابجایی هم انجام میده.

اطلاعات تماس: پانسیون خانگی سگ سمیسا در رشت

 پانسیون خانگی حیوانات در رشت | لیست قیمت پانسیون حیوانات

 

پانسیون سگ ارزان در تهران

ببین اگه دنبال پیدا کردن قیمت پانسیون گربه در تهران هستی باید بهت بگم که قیمتها با توجه به شرایط نگهداری، داشتن اتاقهای VIP، منطقه و خیلی چیزهای دیگه با هم فرق داره پس بهتره واسه اطلاع از قیمت پانسیون سگ در تهران یا پانسیون خانگی گربه حتما با خود مرکز از طریق لینکهایی که واست گذاشتم در ارتباط باشی برای دسترسی به لیست کامل پانسیون های خانگی روی این لینک کلیک کن " پانسیون های خانگی حیوانات

 

و اما کلام آخر پت لینک...

در آخر ازت تشکر میکنم که همراه من بودی و امیدوارم لیست پانسیون های خانگی حسااااابی به دردت بخوره 😉 یادت باشه که همه ی ما در مقابل این حیوانات بی گناه مسئولیم 💕 پس باید بهترین شرایط زندگی رو واسشون فراهم کنیم واسه همین یک بار دیگه ازت میخوام قبل از سپردن این کوچولوها به یک مرکز حتما دربارشون تحقیق کنی تا متوجه بشی حیوان در چه شرایطی نگهداری میشه یادت باشه که دنیا بدون حیوانات اصلاااااا قشنگ نیست... 😞

 

 

برای دوستانتان بفرستید :

دیدگاه کاربران

" من تازه سرپرستی دو تا بچه گربه عهده دار شدم اولی حدودا ۲ ماه و دومی حدودا ۶ ماه متاسفانه یکیش (دومی) نابینا هست و با اونکه بسیار مهربون و دوست داشتنیه اما بخاطر نابینا بودن میترسم یکهو چنگ بزنه توی صورت یا چشمامون! از طرفی اجازه نمیده ناخن هاش بگیریم میشه راهنمایی کنید چجوری ناخنش بگیرم "

" دوست عزیز. اولا بسیار ممنونم از قلب مهربون شما که سرپرستی یه بچه نابینا رو به عهده گرفتید.موضوع بعدی اینه که بچه گربه نابینا هم خیلی زود میتونه با حسهای دیگه ش، محیط و افراد و موقعیتها رو تشخیص بده و خیلی بعیده الکی چنگ بزنه. و اینکه ناخنهای بچه گربه کلا تیزه حتی وقتی کوتاهه. به نظرم خودتون مواظب باشید که صورتتون نزدیکش نباشه. ولی اگر واقعا میبینید نیاز به گرفتن ناخنش هست، حتما ببرید یه کلینیک که مطمئن باشید کارشون خوبه. چون اگر رگ خونی داخل ناخن رو بگیرن حیوون خیلی درد و عذاب میکشه. یه راحشم اینه که یکم سوهان بکید ناخنش رو. "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400