کلینیک دامپزشکی ایلام
نام مرکز :

کلینیک دامپزشکی ایلام

حتما قبل از مراجعه به مراکز، با شماره های داده شده تماس حاصل نمایید.
اطلاعات عمومی
وضعیت مرکز الان باز است
مدیریت

شبکه های اجتماعی تلگرام واتساپ اینستاگرام
تعداد بازدید 3335
پیشنهاد تکمیل یا تصحیح اطلاعات این مرکز
به دنبال مرکز مشابهی هستید؟

خدمات کلینیک دامپزشکی ایلام

(برای مشاهده سایر مراکز روی موارد زیر کلیک کنید)
خدمات خاص

ساعات کاری کلینیک دامپزشکی ایلام

  • روزهای عادی : شبانه روزی
  • روزهای پنجشنبه : شبانه روزی
  • روزهای جمعه : شبانه روزی
  • تعطیلات رسمی : شبانه روزی

توضیحات

دیدگاه کاربران

با عرض سلام این شماره ای که گذاشتید مدام مشغوله خود ب خود رد تماس میشه چطور اطلاع پیدا کنیم از ساعت کلینیک

امشب عروس هلندی من حالش بد شد مثلاً بیمارستان شبانه روزی نوشتن باوجود مسیر زیاد ساعت یک شب اونجا رفتم همه جا قفل بود فقط یک پراید اونجا بود خوشحال شدم کسی هست ولی متاسفانه هیچکی نبود انگار نگهبان اونجا الکی ماشینشو میزاره می‌ره لطفاً شبانه روزیو پاک کنید و اینجور مردمو گول نزنید نصف شب این همه راهوبیان وشماره موبایلی که نوشتین تا این ساعت 3شب اشغاله وعروس هلندی من مرد نمی‌دونم ازغصه چی باید بگم واقعا متاسفم برا اون کسی که مدیر همچین بیمارستانیه

سلام دوست عزیز. بسیار متاسف شدم برای عروس هلندی عزیزتون. در مورد ساعت کاری کلینیکها در سایت پت لینک، در تمام صفحات درج شده که حتما قبل از مراجعه به مراکز، با شماره های داده شده تماس حاصل نمایید. متاسفانه گاهی برنامه های زمانی کلینیکها عوض میشه و ممکنه ما مطلع نشیم. در مورد این کلینیک در اولین فرصت اطلاعات اصلاح و به روز میشن و خیلی ممنونم از شما که مسئولانه اومدید و این عدم انطباق رو اطلاع دادید که اصلاح بشه. یه چیزی میخوام بگم در مورد پرنده تون. اگر انقدر حالش سریع بد شد که به همین سرعت از دنیا رفت، بعید میدونم دامپزشک هم میتونست کمکی بهش بکنه. پرنده ها مثل سگ و گربه نیستن که بشه به سرعت زیر سرم بردشون و داروهای فوری و حیاتی بهشون رسوند و وضعیتشون رو تثبیت کرد. برای همینه که مخصوصا در مورد پرنده ها باید در اولین نشانه های بیماری، برای درمانشون اقدام کرد. چون زمان براشون خیلی مهمه. ولی پرنده شما که امروز حالش بد شده و همین امروز هم از دنیا رفته، یعنی مشکل بسیار حادی براش پیش اومده که احتمال درمانش رو خیلی ضعیف میکرده. واقعاً متاسفم و میدونم که چقدر چنین اتفاقی میتونه ناراحت کننده باشه.

واقعا ‌متاسفم برای شما دوست عزیز .مردم رو سرکار میزارید و طلبکار هم هستید

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات در سایت منتشر نخواهند شد

کاربر گرامی توجه داشته باشید، طبق سیاست های سایت پت لینک، نظرات حاوی کلمات یا معانی توهین آمیز، درباره هیچ یک از مراکز خدماتی تائید و منتشر نخواهد شد.

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل *

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد

در وبلاگ پت لینک بخوانید دانستنی ها، اخبار و اطلاعات مفید


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ می باشد 1399-1400